![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De kern van Geens' boodschap was: zie ne keer hoe goed wij wel zijn Als ik ergens iemand tracht wijs te maken dat ik iets heel goeds gepresteerd heb - in een ernstige zaak welteverstaan - , en mijn vrouw komt dan af met 'niet indrukwekkend' ... Van Rompuy had even goed kunnen zeggen dat er misschien verbeteringen mogelijk waren ... bla bla ... maar neen, het was 'niet indrukwekkend'. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt? Laatst gewijzigd door demonen : 4 april 2013 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Europese hulp die aan Griekenland gegeven werd, is indrukwekkend. Het feit dat oa De Gucht toegegeven heeft dat hij wist dat Griekenland gefoefeld had met de intredingsvoorwaarden in de Eurozone, en dus eigenlijk nog niet klaar was, is indrukwekkend. Dat de Grieken eerst ferm boven hun stand leefden, is indrukwekkend. Dat de Grieken nu moeten zaaien naar hun zak, is niet indrukwekken. Wel "normaal" en vooral "eerlijk". Met de Cyprioten is het mogelijks nog erger. Als hun bankiers iets of wat fatsoenlijk omgegaan zouden hebben met al dat geld van de Russen, dan waren ze topbanken op wereldniveau. Vergelijkbaar met Zwitserland. Helaas ook voor hen: eigen schuld, dikke bult. Maar ja, het principe van verantwoordelijkheid opnemen voor je daden, past niet in het linkse discours. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de EU zijn er 11 (elf) landen met minder dan 6 miljoen inwoners. Gaat het daar zó slecht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Staatsstructuren lossen toch niets op. Het is bijzaak. Laten we het daar dan ook niet in élke draad over hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De enige reden waarom de rechtse politici in Griekenland willen focussen op privatiseren is dat zij als rijke privé-spelers dan meer kunnen verdienen. De rest van de Europese bevolking heeft daar absoluut niets aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede structuren helpen enorm, op elk niveau, tot en met jouw persoonlijkste individuele leven. Slechte structuren hinderen enorm, soms zelfs tot de ondergang. Besef maar goed in welke bollenwinkel je aan het spelen bent: de bollenwinkel van het leven. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Grieken niet machtig waren hun beste troeven (die rederijen vb.) aan te wenden om het Algemeen Belang te dienen, is niet onze fout. Maar toch moeten wij daarvoor boeten. Via onze belastingen, moeten wij die Grieken 'redden'. Vergelijk dat eens met de actuele Turken: die staan er alleen voor. Dat is hard misschien, maar des te meer bewonderenswaardig dan de sjoemelende Grieken. Ik vergeet nooit de woorden van de Nederlandse voetbaltrainer, voormalig trainer van de Griekse nationale pleog: mijn adjunct-trainer was een Griekse ambtenaar, die vier dagen op de vijf met voetbal bezig was, maar wel een full time wedde als ambtenaar binnen rijfde. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenwel is het antwoord op de originele vraag verrassend: ja, wij weten dat, maar wij gaan dat niet aan uwe neus hangen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 april 2013 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je "we" Jack, trek je niet naar de Walen als Belgie barst?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, ik heb inmiddels een toevoeging aan mijn post verzonden.
Het antwoord even herhalen: je kan er naar fluiten. .
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, je gaat er van uit dat je mag blijven?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |