![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() 't Is eenvoudig om mijn posts op "negeren" te zetten...
Laatst gewijzigd door Sfax : 10 april 2013 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien ga je me radicaal vinden, maar eigenlijk profiteren beide systemen dan van elkaar. Ik heb dan liever of een volledig vrije markt of een communistisch systeem. De uitdaging voor het communisme zit er dan in om welvaart te creëren en voor het kapitalisme om sociale gelijkheid te verzekeren, anders zijn beide systemen gedoemd om te verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sure, why not. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | ||||||
Banneling
|
![]() Probeer het eens
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Heb ik unief gedaan? Jazeker. Hebben ikzelf, mijn alleenstaande moeder en broer daarvoor mogen knokken? Jazeker. Hebben wij daar ooit enige steun voor gekregen? Nee, daarvoor knokten we te hard ![]() En jij studentje, wat heb jij al bewezen? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() Blijf toch wat on topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje te eenvoudig, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik zie dat je in een gelijkaardige situatie als mij zit: een familie van drie met een alleenstaande moeder en een broer. Weet je ook dat ik 13 maanden lang mee voor mijn vader gezorgd heb toen hij aan het sterven was van de longkanker? Of dat ik als student ieder jaar gewerkt heb zodat ik al mijn studies + leefkosten zelf kan betalen, alles wat extra is gaat ofwel naar aandelen ofwel naar reparaties aan het huis. Ik ben geen naïef kuiken dat alle dagen zit te feesten en niet nadenkt over de toekomst. Ik knok even hard voor mijn opleiding als menig ander persoon, dat de Vlaamse overheid studenten zoals mij een handje toesteekt is daarbij een hele grote hulp. Je doet alsof elke student één of andere toerist is, alsof dat dubbel geldt voor studenten met een studiebeurs. Uit je commentaar blijkt dat je zo redeneert: omdat ik niet geholpen werd, zou niemand geholpen moeten worden. Zo komen we natuurlijk nooit vooruit en zullen de armen arm blijven en de rijken rijk. Citaat:
P.S. je sarcastisch gebruik van smileys is om van te kotsen, GBT Reddit.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 10 april 2013 om 21:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() Het is inderdaad net het tegenovergestelde wat ze deed. Het VK werd onder haar schrikbewind meer dan ooit een vazalletje van de USA en vooral: zij heeft de Britse bevolking in een zeer diepe kloof in 2 gesplitst. En die kloof kan men nu zien: jammerende aanhangers enerzijds en feestvierende groepen die haar dwaze muil niet konden zien anderzijds.
Laatst gewijzigd door -Jo- : 10 april 2013 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het komt niet in je op dat ik die slogan van op die foto helemaal niet wenste te vertalen? Wat mij betreft is Thatcher alles in 1: hoer, teef, heks, sloerie,... Ik heb geen enkel goed woord over dat mens die het leven van tienduizenden Britten heeft kapot gemaakt en vele opgroeiende kinderen rechtsreeks in de armoede dumpte. Ik hoop van ganser harte dat Thatcher in haar graf geschopt wordt en als dat niet zo is dat tegenstanders haar terug opgraven om het alsnog te doen, met een pak slaag aan dat ontbindend lijk erbovenop. Dit soort politici kan niet genoeg gehaat worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom, ze is nu 3 dagen dood, sommige mensen mogen al eens het schuim van hun lippen vegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk is de kist extra goed dichtgenageld of gelast en hebben ze preventief een zilveren spijker in haar karkas geklopt. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 10 april 2013 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Komkom, beetje serieus blijven... Citaat:
Je leven maak je zelf, en daar heb je geen overheid voor nodig die je aan het handje vasthoudt. Al de rest zijn goedkope excuses. Citaat:
Citaat:
![]() Al staat het je vrij dat in twijfel te trekken, uiteraard. Per slot van rekening is dit een forum weet je wel. Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke keer dat er wéér eens een nieuwe machine uitgevonden word die het werk van X mensen kan uitvoeren, komen er duizenden, miljoenen werklozen bij. Laatst gewijzigd door meneer : 10 april 2013 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |