Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2013, 13:23   #421
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik draai de vraagstelling om: waarom moet een Argentijn aanwezig zijn op de begrafenis van een Brits staatsvrouw ?
Stom. De hele wereld is aanwezig.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 13:24   #422
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik draai de vraagstelling om: waarom moet een Argentijn aanwezig zijn op de begrafenis van een Brits staatsvrouw ?
Waarom moet een Belg aanwezig zijn op die begrafenis. Dat is toch gewoon protocol. Wat? Moeten er dan ook geen Ieren aanwezig zijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 13:35   #423
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
De bekrompenheid zit precies in de familie
Wat is hier bekrompen aan?

Als er iemand van uw familie begraven wordt, dan is het toch ook aan U van te bepalen wie er op de koffietafel mag komen of niet?

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 13:36   #424
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Wat is hier bekrompen aan?

Als er iemand van uw familie begraven wordt, dan is het toch ook aan U van te bepalen wie er op de koffietafel mag komen of niet?
De koffietafel is NA de begrafenis. Naast de kwestie dus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 11 april 2013, 13:47   #425
Geert C

Standaard

Citaat:
Omdat het de gewoonte is bij staatsbegrafenissen - of ceremoniële begrafenissen, noem het hoe je wil - diplomatieke of regeringsvertegenwoordigers uit te nodigen van alle landen waarmee je diplomatieke betrekkingen onderhoudt. Als de Argentijnse ambassadeur niet uitgenodigd wordt zou dat een zware belediging zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Niet als mijn koffietafel 12 miljoen euro aan belastinggeld kost.

Ik ben trouwens ook benieuwd of Equatoriaal-Guinea iemand zal afvaardigen, die hebben ook nog een eitje te pellen met de familie.

Laatst gewijzigd door Geert C : 11 april 2013 om 13:54.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 14:12   #426
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Omdat het de gewoonte is bij staatsbegrafenissen - of ceremoniële begrafenissen, noem het hoe je wil - diplomatieke of regeringsvertegenwoordigers uit te nodigen van alle landen waarmee je diplomatieke betrekkingen onderhoudt. Als de Argentijnse ambassadeur niet uitgenodigd wordt zou dat een zware belediging zijn.
So ? Als gij aast op mijn achtertuin en zelfs bij momenten er binnen valt om mij buiten te shotten, denkt gij dat ik u dan ga uitnodigen op mijn begrafenis ?

Thatcher heeft behoorlijk wat Argentijnen naar de bodem van de zee verbannen, die twee mixen niet.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 14:17   #427
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is door automatisering dat we er voor hebben kunnen zorgen dat jef met de pet niet meer zijn rug moet kapotwerken op het veld. Het is door automatisering dat oogsten veel meer opbrengen en zodoende veel meer monden kunnen voeden. Hongersnoden zijn in geïndustrialiseerde landen verleden tijd hierdoor.

Automatisering verhoogt de productiviteit gigantisch, wat noodzakelijk is om de groeiende groep inactieven (pensionados) te onderhouden.

Automatisering heeft er voor gezorgd dat gij en ik en de luxe hebben om hier te zitten en dit te typen.
Ik zou trouwens wel eens statistieken willen zien waaruit zelfs maar een correlatie blijkt tussen automatisering en een toename van de werkloosheid.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 14:19   #428
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
So ? Als gij aast op mijn achtertuin en zelfs bij momenten er binnen valt om mij buiten te shotten, denkt gij dat ik u dan ga uitnodigen op mijn begrafenis ?

Thatcher heeft behoorlijk wat Argentijnen naar de bodem van de zee verbannen, die twee mixen niet.
Als je die logica doortrekt: ook geen Ieren en Duitsers op de begrafenis. En in België geen Congolezen en Duitsers, bijvoorbeeld. Wat een onzin.
Oud 11 april 2013, 14:25   #429
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is Engeland nog in oorlog met Argentinië?
waar ligt trouwens de logica dat een paar eilanden in de buurt van Argentinië, Brits grondgebied zouden zijn ? Tenzij destijds tijdens een vuile oorlog (lees : veroveringstocht) veroverd. T'is trouwens dankzij die Falkland-oorlog dat ze werd herkozen (qua het volk opjutten met een soort misplaatst patriotisme, zijn de Britten geen haar beter dan de Amerikanen - Bush werd ook herkozen door oorlog te voeren).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 14:35   #430
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
De voornaamste manier waarop Lenin een einde maakte aan het agrarisch karakter van Rusland was door zo veel mogelijk boeren af te slachten...
Waaruit moet dat blijken?
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 14:36   #431
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is door automatisering dat we er voor hebben kunnen zorgen dat jef met de pet niet meer zijn rug moet kapotwerken op het veld. Het is door automatisering dat oogsten veel meer opbrengen en zodoende veel meer monden kunnen voeden. Hongersnoden zijn in geïndustrialiseerde landen verleden tijd hierdoor.
Allemaal correct. Ik ben ook voorstander van zo veel mogelijk zwaar werk automatiseren. Maar wel in een context waarbij we de gegenereerde welvaart in eigen handen houden.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 14:47   #432
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Ik heb wel iets voor Thatcher. Ze was 100% Brits unitarist.
Oud 11 april 2013, 15:02   #433
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Oud 11 april 2013, 15:07   #434
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 15:13   #435
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat reikte zelfs tot Zuid-Amerika.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 15:17   #436
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
THE ‘IRON LADY’ ...

… WAS A PUPPET ON A STRING

David Icke

I met a Canadian journalist when I was a national spokesman for the British Green Party who had just arrived from an interview with the then Prime Minister Margaret Thatcher. He was taken-aback by his experience and captured Thatcher in a single sentence: ‘She’s barely one-dimensional’.

The former prime minister died this week aged 87 and triggered the most extreme polarity of responses which ranged from her goddess-like status on the right-wing of her Conservative Party to spontaneous street parties celebrating her departure from the world.

These reactions were based on ‘Thatcher did this’ (very good) and ‘Thatcher did that’ (very bad); but my question is did Thatcher herself do anything of substance at all, or was her cold, compassionless and strident personality just the vehicle, the cover, for hidden forces to change the face of Britain and further afield? The key word as usual is Rothschild.

There are so many strands to bring together. I highlighted in my newsletter on January 13th the close relationship that the late Lord Victor Rothschild had with prime ministers such as Winston Churchill (Conservative), Edward Heath (Conservative), Harold Wilson (Labour) and Margaret Thatcher (Conservative) ...

... To understand the background to Thatcher and the myth that ‘she’ changed the face of Britain you have to pick up the story decades earlier and follow a continuing plan through successive prime ministers of both major parties which was hidden by the illusion of ‘changing’ administrations and the meaningless rhetoric and image-making of the people involved.
Oud 11 april 2013, 15:54   #437
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
De bekrompenheid zit precies in de familie:

http://www.standaard.be/artikel/deta...30411_00536890
Het is zelfs niet zeekr of haar eigen kinderen op de begrafenis zullen zijn.
En die kinderen mogen al in verschillende landen neit meer binnen.
Die zoon staat zelfs met 1 been in de gevangenis.

Dat moet daar een plezante familie zijn om in te leven.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 16:08   #438
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
waar ligt trouwens de logica dat een paar eilanden in de buurt van Argentinië, Brits grondgebied zouden zijn ? Tenzij destijds tijdens een vuile oorlog (lees : veroveringstocht) veroverd. T'is trouwens dankzij die Falkland-oorlog dat ze werd herkozen (qua het volk opjutten met een soort misplaatst patriotisme, zijn de Britten geen haar beter dan de Amerikanen - Bush werd ook herkozen door oorlog te voeren).
Citaat:
the islands were uninhabited when discovered by Europeans.
en

Citaat:
A major sticking point in all the negotiations was that the inhabitants preferred that the islands remain British territory
http://en.wikipedia.org/wiki/Falkland_Islands
Oud 11 april 2013, 18:07   #439
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
In uw nauwe denkwereld misschien wel.

Achten zo een robot staat een heel team ingenieurs, marketeers, verkopers, onderhoudstechniekers, boekhouders.....

Een team dat MEER toegevoegde waarde levert dan een schroevendraaier aan de band. Het is dus nuttig en slim om die schroevendraaier te vervangen door een robot.
Om steeds meer auto's te produceren...die niemand nog kan kopen, want ze zijn allemaal werkloos geworden door dat leger robotten.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 18:09   #440
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Beroerte.

Nu ze weet zelf wel niet dat ze dood is... ze had namelijk al jaren zware Alzheimer.
Ik denk dat die al zwaar ziek ( dementerend ) was toen ze nog aan de macht was...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be