![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de dokter in kwestie vroeg de man om alle etnische kenmerken weg te snijden maar of de patient akkoord was met onthoofding kan hij spijtig genoeg niet meer vertellen.
Dokter M.V. verklaarde verder: "Toen ik begon te snijden was er geen houden meer aan. Wat ik ook wegsneed, de patient bleef duidelijk herkenbaar Marokkaan. Pas toen ik zijn hele hoofd had weggesneden was hij niet meer te herkennen. Hij is echter overleden door complicaties, de operatie was een succes. Oorzaak van alle ellende: klikkerdeklik
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Altijd al een komieke naam gevonden 'La Stampa', maar dit helemaal terzijde, natuurlijk.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat met negers? Een bad in bleekwater?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En Vlaams Blokkers met een uitgesproken robuustheid inzake de craniale structuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je daar een link naar? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Een spiegel is niet voldoende?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() zonnebank
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noemen ze dat nu een etnische zuivering of heeft men mij daarover weer verkeerdelijk ingelicht?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie Michael Jackson. Niet bepaald een succes.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat M. Jackson een ernstige vorm van de Vitiligo (huidziekte) had.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2013 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schijnt zo te zijn, maar hij had zijn huid kunnen proberen te herstellen in zijn natuurlijke toestand, ipv witter dan wit. En de neus en mond aanpassingen kunnen moeilijk als remedie voor vitiligo beschouwd worden.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kent er een passend deuntje?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij (onze kameraad mauser) heeft daar ooit eens 'n draadje over opgestart. Jij stond er zelfs (als 1ste, als ik me niet vergis) in.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die huidziekte had hij immers gekregen na 't overmatig gebruik van bleekmiddeltjes & -cremekes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het is echt wel beangstigend, te weten dat zelfs Marokkanen racist zijn tov Marokkanen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt wellicht Marokkanen tegenover Berbers? Dat is een eeuwenoud liedje. Gretig gevoed door vooral Spanje en Frankrijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het artikel:
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan hebben we ne neger die zich duidelijk schaamt over het feit dat hij ne neger is. En toevallig den diene heeft die ziekte op een manier die nog nooit iemand anders heeft gehad, egaal over zijn hele lijf. Don't buy it. Die kerel ging met tippex slapen
![]() |