![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss dat het enkel een probleem is met de digitale kanalen of zo, maar dat zal wel op te lossen zijn met een dvd-recorder. En hoewel er soms mooie reclame kan zijn zou men het beter gebruiken om de promoties in de Carrefour of Delhaize aan te prijzen, dat zal nuttiger zijn dan reclame over de laatste nieuwe Volvo of de nieuwste parfums... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() ik lig kreupel. ik ben evenveel moslim als de Dalai Lama
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ik heb zo al van die geruchten opgevangen. Kloppen ze?
Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 17 april 2013 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er reklame begint, zappen wij ALTIJD naar vb één of canvas of een lokale zender of haal ik een paar drankjes...Soms luisteren we zelfs naar een CD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha ja, zoiets in die zin.
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 17 april 2013 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() De oprichters zijn Brusselaars die wat nederlands praten maar hoofdzakelijk zijn het franstaligen, de minachting voor de vlaamse splitsers zit er zeker in. Voor hen is dit een non-probleem en mag alles blijven zoals het is, niets aan de hand, niet belangrijk genoeg.
Laatst gewijzigd door BonBon : 17 april 2013 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inbred hillbillies? http://www.youtube.com/watch?v=Uzae_SqbmDE Locatie: Appalachen. Daar zijn volgens mij niet bijster veel moslims. Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 17 april 2013 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gelovige hillbillies Laatst gewijzigd door BonBon : 17 april 2013 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() O ja. Het SABAM - Verhaal. Da's ook leuk. Zelfs nadat ze deftig in de zeik werden genomen - en terecht - door Basta gaan ze leuk door met hun maffiapraktijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze terug zoals vroeger de reclame "tussen" 2 programma's zetten in plaats "middenin".
Vroeger was dat wet. En kon men zijn film zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Google has failed me.
![]() Maar wat een foto's, die kerel is geniaal. Wat een schoonheid in het achterlijke. ![]() https://www.google.be/search?q=Roger...=1508&bih=1323 |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was het simpel. Je had de ster reclame (dat noemde zo denk ik)
Film gedaan...blok reclame (iedereen koffie gaan halen en zo) ...nieuw program. Je kon zonder onderbreking alles volgen. Dat was leuk. En toen kwam vt4. En de rest kwam achter. Film begint...5 minuten later een kwartier reclame...10 minuten film terug...terug reclame...enz. En dan die herhalingen tegenwoordig. Ik zie alles 3 keer minstens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netjes omschreven tot op heden:
No cable , no teletenne (dvb-t) , no Belgacom TV , no Mobistar TV , no TVV , no telesat , no scarlet tv , no snow tv , no weepee tv , no stievie tv , no yelo tv casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 & FTA DVB-T Soms ook wel www.hebikietsgemist.nl en ook wel soms www.deredactie.be http://hetwokpanmonster.be/p4.html Radio: www.streamlicensing.com Mijn satellietontvangers: PCIe card TBS 6925 <= link fabrikant http://www.youtube.com/watch?v=m-ADjQfW9lg Ferguson Ariva 102 mini <= link fabrikant http://www.youtube.com/watch?v=uadJ9428ZKQ Allen zijn zondermeer geschikt voor DVB-S(2) SD/HD DVB-T zit in mijne TV ingebouwd , dus ![]() Ook DVB-C , maar vermits ik geen kabel TV heb .... waardeloos !! http://forum.politics.be/showthread.php?t=182504
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug analoog. |
|
![]() |
![]() |