![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zijn dus immigranten voor nodig, véél immigranten... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe leuk is dat? De hier bewierookt witte Vlaam die voorop gaat in de radicale islam... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 april 2013 om 19:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar afgezien daarvan; wat zei Dewinter dan verkeerd? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten al welk resultaat dit geeft. De ouders van de jongeren die vertrokken zijn des te meer. Neen dank u. Het werkt niet meneer. Er worden tientallen jongeren dermate geradicaliseerd dat zij naar Syrië zijn getrokken om hun Jihad uit te vechten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat er veel vlamingen zijn die hun hersens niet gebruiken is inderdaad zo, de katholieke kerk is hier voorbij en sommige zoeken blijkbaar een alternatief bij esoterische shit of islam. Laatst gewijzigd door BonBon : 18 april 2013 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken hier ook een blanke jongen die bij een bende is gegaan om 'erbij te horen', hij heeft het gelukkig vlug afgeleerd en kunnen uitstappen, wat niet evident is. Laatst gewijzigd door BonBon : 18 april 2013 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat er toch een aantal mensen hier ten lande niet content zijn met 30 jaar hun rug kapot te werken voor een lap grond of om een rijhuis te renoveren, 30 tot 40 jaar werk uitvoeren tegen hun zin, andere miserie enz... Jammer dat ze dan opnieuw een foute oplossing zoeken om zich te bekeren. Enfin, zolang ze mij niet lastigvallen met koranverzen is het mij allemaal best hoor. Leven...en laten leven. off topic: Gilles Claes, kennen jullie hem nog? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer verduidelijk ik dit even met iets wat ik vroeger meegemaakt heb in de jaren dat ik nog op de schoolbanken zat broeken te verslijten. Na schooltijd waren er die mij een sigaret wilden aanbieden. Ik weigerde dit met een beleefd: Nee dank u. En eensklaps hoorde je die allemaal in koor roepen: Dan hoor je er niet bij!!!! Met mijn hoofd in een in question mark vorm gegoten vroeg ik aan hen: Bij wat feitelijk?¿ ... Draait het daar niet allemaal om. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik iemand als bv Anciaux met de grond gelijk maak dan doe ik dat omdat ik zijn ideeën als slecht beschouw, bijna altijd opportunistisch, en getuigende van een hypocriete en gespeelde sociale ingesteldheid. Wat ik in dat verhaal afkeur heeft niks met sociaal democratie of een andere politieke stroming te maken. Die Marius van de n-va kwam met zijn wollige praat over vlaamse islam even hypocriet over alsof dat uit de mond van Anciaux was gekomen. |
|
![]() |
![]() |