Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen?
SPA 14 10,07%
NVA 71 51,08%
CD&V 1 0,72%
VLD 2 1,44%
Groen! 4 2,88%
Vlaams Belang 29 20,86%
LDD 2 1,44%
andere 16 11,51%
Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2013, 17:09   #481
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Daar bestaan studies van en zwarten in de VS zouden een iets lager IQ hebben maar geen groot verschil, Obama daarentegen is inderdaad de zoon van een Keniaanse vader maar ook een Blanke moeder, zoiets maakt je juist genetisch sterker. Mixen maakt sterkere nakomelingen.
Ik denk dat ik hierop al eens heb gereageerd tegen jou. In deze post.

Als iemand uit een groep met een lage 'X' mixt met iemand met uit een andere groep met een hoge 'X', en 'X' heeft een hoge heritability, dan zal 'X' wel degelijk naar het midden migreren (dus zwakker t.o.v. persoon met hoge 'X').

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 april 2013 om 17:14.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 17:11   #482
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dit is allemaal wel zo. Alleen je moet oppassen met wat voor conclusie,s je hier uitrekt.

Dat halfbloedjes over het algemeen "sterker" zijn betekent niet dat dat altijd per definitie zo is.

Het is een "algemene" kwestie.
Het gaat 'm altijd over gemiddelden, uiteraard. Ook wij hebben genetische ziektes, moslims gewoon gemiddeld 10x meer.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 17:15   #483
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik denk dat ik hierop al eens heb gereageerd tegen jou. In deze post.

Als iemand uit een groep met een lage 'X' mixt met iemand met uit een andere groep met een hoge 'X', en 'X' heeft een hoge heritability, dan 'X' wel degelijk naar het midden migreren (dus zwakker t.o.v. persoon met hoge 'X').
Dat heb je natuurlijk ook maar niet alles dat goed is is dominant, algemeen gezien en op 'volkeren' niveau is het wel zo. Als je speciaal wil kweken naar bepaalde kenmerken dan is dat weer iets heel anders.
Oud 23 april 2013, 17:23   #484
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het is niet omdat sommige moslims in Bihar en sommige in Pakistan aan inteelt doen, dat dat een algemeen moslimprincipe is. Het komt trouwens ook voor in het Westen, bvb. op kleine eilandjes en bij de royalties, zoals uw artikel zelf aangeeft, en bij bvb. de Antwerpse orthodoxe Joden. Natuurlijk is inteelt slecht, wat ik bedoel is dat er geen wetenschappelijk bewijs is dat een groot deel van de moslims een resultaat zijn van inteelt.
Dat is er wel hoor, Pakistanen doen 70% aan inteelt, Marokkanen maar 30%.

answers.yahoo
http://answers.yahoo.com/question/in...0081150AArpurl

consanguinity = huwen met bloedverwantschap, soms is dit tot 80%.
Lijst volgens land.
http://www.reproductive-health-journ.../1/17/table/T1
Oud 23 april 2013, 19:48   #485
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Molims zijn gemiddeld dommer en geestelijk achter door inteelt, sorry maar zo is het nu eenmaal.
Er is niet zo heel veel onderzoek beschikbaar over dit soort materies maar een collega van mij die geneticus van opleiding is heeft mij altijd gezegd dat inteelt weliswaar op korte termijn tot een gemiddelde verzwakking van de populatie leidt, maar op langere termijn vaak een tegenovergesteld effect heeft omdat de allerzwakste genen na verloop van tijd gewoon verdwijnen.

Ik doe overigens geen definitieve uitspraken over intelligentie maar van het weinige onderzoek dat ik erover gelezen heb herinner ik me het volgende.

Er zijn significante raciale verschillen. Aziaten gemiddeld het intelligentst, blanken 2,.. Bij joden zou je een relatief aparte situatie hebben met veel meer 'extremen', i.e. relatief meer superintelligenten maar ook relatief meer zwakbegaafden.

De verschillen laten echter absoluut niet toe om daaruit individuele conclusies te trekken.

De vraag die ik mij terzake altijd wél stel is waarom niemand er een probleem mee heeft als er gesteld wordt dat bvb zwarten gemiddeld genomen een explosievere spiermassa hebben dan blanken. Of waarom niemand er een probleem mee heeft te stellen dat hondenras X gemiddeld intelligenter is dan hondenras Y...

Maar als het op mensen aankomt is het op eieren lopen om niet onmiddelijk in racistische hoek geduwd te worden...
Oud 23 april 2013, 19:53   #486
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
In feite hebben de Portugezen en nadien de Spanjaarden, Engelsen, Fransen en Hollanders de bestaande slavenindustrie gewoon overgenomen van de Arabieren of zelf opgestart waar deze niet bestond. Grote delen van het Afrikaanse binnenland werd gewoon leeggeroofd, en de slaven waren bestemd voor Arabische landen maar evengoed voor Brazilië, Cuba, Jamaica, Nederlandse Antillen, de VS, enzovoort. Dus het is als de pot die de ketel verwijt.
Waar je nog aan mag toevoegen dat er ook veel zwarte stammen waren die andere stammen als slaven doorverkochten aan de blanken of arabieren.

Met een boutade kan je zeggen dat de neger in de VS afstamt van een slaaf, maar die in Afrika afstamt van een slavenhandelaar.
Oud 23 april 2013, 20:22   #487
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

N-VA, de enige partij die woonbonus niet wil opofferen voor de eindeloze sociale huurwoning-putten te vullen
Oud 23 april 2013, 20:50   #488
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

En ik geef de voorkeur aan 't blok, want heel Vlaanderen staat vol met blokskes. Echte Vlaamse blokskes. En enkele daarvan zijn gelukkig de mijne.

Ik vertrouw dat Belgisch pensioengedoe hier niet. Liever rentenieren, dat is veel veiliger.

Laatst gewijzigd door Garry : 23 april 2013 om 20:54.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 22:21   #489
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Ik zou graag eens op een radicaal conservatieve en volksnationalistische partij kunnen stemmen, zonder gezever over scheiding tussen kerk en staat, gelijkheid man en vrouw, homo's, vreemdelingenintegratie en dergelijke.

Een partij die volledig gaat voor de Vlaamse onafhankelijkheid, maar onafhankelijk in de echte betekenis van het woord, dus ook los van de NAVO en Washington.

Deze partij bestaat helaas niet in Vlaanderen.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 april 2013 om 22:23.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 22:27   #490
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik zou graag eens op een radicaal conservatieve en volksnationalistische partij kunnen stemmen, zonder gezever over scheiding tussen kerk en staat, gelijkheid man en vrouw, homo's, vreemdelingenintegratie en dergelijke.

Een partij die volledig gaat voor de Vlaamse onafhankelijkheid, maar onafhankelijk in de echte betekenis van het woord, dus ook los van de NAVO en Washington.

Die partij bestaat niet, omdat die, gelukkig, geen draagvlak heeft in het België van de 21e eeuw.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 22:27   #491
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

Richt ze dan zelf op hé.
Oud 23 april 2013, 22:29   #492
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Die partij bestaat niet, omdat die, gelukkig, geen draagvlak heeft in het België van de 21e eeuw.
Al zijn we de 30e eeuw of de 100e eeuw na Christus, de meeste normen en waarden zijn tijdloos.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 22:29   #493
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Draagvlak, draagvlak, waarvoor is dat nodig? De huidige regeringspartijen hebben ook geen draagvlak voor al hun programmapunten.
Oud 23 april 2013, 22:30   #494
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Richt ze dan zelf op hé.
Ook interesse ervoor?
Oud 23 april 2013, 22:32   #495
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook interesse ervoor?
Mij interesseert eender wat als het eindresultaat maar de Splitsing van dit apenland mag bewerkstelligen.
Oud 23 april 2013, 22:34   #496
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Draagvlak, draagvlak, waarvoor is dat nodig? De huidige regeringspartijen hebben ook geen draagvlak voor al hun programmapunten.
Om met een partij aan politiek te kunnen doen moet je zoals de situatie nu is minstens 5% halen. Een partij die een heel nauwe niche wilt invullen gaat absoluut niets bereiken wegens niet aan de kiesdrempels gerakend. Elke partij heeft enkel een draagvlak nodig bij het eigen kiespubliek, maar dat kiespubliek moet wel groot genoeg zijn.
Oud 23 april 2013, 22:37   #497
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om met een partij aan politiek te kunnen doen moet je zoals de situatie nu is minstens 5% halen. Een partij die een heel nauwe niche wilt invullen gaat absoluut niets bereiken wegens niet aan de kiesdrempels gerakend. Elke partij heeft enkel een draagvlak nodig bij het eigen kiespubliek, maar dat kiespubliek moet wel groot genoeg zijn.
Is dat van de N-VA niet groot genoeg misschien?
Oud 23 april 2013, 22:37   #498
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mij interesseert eender wat als het eindresultaat maar de Splitsing van dit apenland mag bewerkstelligen.
Er bestaat niet zoiets als een eindresultaat in politiek.
Oud 23 april 2013, 22:38   #499
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is dat van de N-VA niet groot genoeg misschien?
Het ging niet over de N-VA die een draagvlak heeft bij een derde van de Vlamingen. Waarom wil je die partij er nu weer bij sleuren?
Oud 23 april 2013, 23:02   #500
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Er is niet zo heel veel onderzoek beschikbaar over dit soort materies maar een collega van mij die geneticus van opleiding is heeft mij altijd gezegd dat inteelt weliswaar op korte termijn tot een gemiddelde verzwakking van de populatie leidt, maar op langere termijn vaak een tegenovergesteld effect heeft omdat de allerzwakste genen na verloop van tijd gewoon verdwijnen.
Ik kan zoiets wel zien met pure inteelt van broer/zus omdat je uiteindelijk met steriele nakomelingen zit, bij moslims is het echter 'maar' een 50% en met neef/nicht. Ruim voldoende om verder te kweken maar ook om 10 keer meer genetische ziektes te hebben en bepaalde geestelijke kenmerken die domineren in de groep. Er zijn bv veel meer schizofrenen en andere geesteszieken.

Citaat:
Ik doe overigens geen definitieve uitspraken over intelligentie maar van het weinige onderzoek dat ik erover gelezen heb herinner ik me het volgende.

Er zijn significante raciale verschillen. Aziaten gemiddeld het intelligentst, blanken 2,.. Bij joden zou je een relatief aparte situatie hebben met veel meer 'extremen', i.e. relatief meer superintelligenten maar ook relatief meer zwakbegaafden.
Joden erkennen het probleem ten minste, ze doen veelal een bloedonderzoek voor het huwelijk om te zien hoeveel ze aan elkaar verwant zijn. Door zo ruim mogelijk te huwen en goed na te denken met wie geeft ze zelfs meer kans op die extra begaafden, al blijft het iets wat ze maar lastig zullen uitroeien omdat ook zij binnen de groep willen blijven huwen.

Daarom is het westen zo sterk geworden denk ik, we hebben enorm gemixt en onbewust geselecteerd naar intelligentie.

Citaat:
De verschillen laten echter absoluut niet toe om daaruit individuele conclusies te trekken.

De vraag die ik mij terzake altijd wél stel is waarom niemand er een probleem mee heeft als er gesteld wordt dat bvb zwarten gemiddeld genomen een explosievere spiermassa hebben dan blanken. Of waarom niemand er een probleem mee heeft te stellen dat hondenras X gemiddeld intelligenter is dan hondenras Y...

Maar als het op mensen aankomt is het op eieren lopen om niet onmiddelijk in racistische hoek geduwd te worden...
Daarom gebeurt er ook geen onderzoek naar, het doet teveel denken aan de nazi's en wat ze niet onderzoeken bestaat niet. Binnenkort zal het wel moeten want de moslims gaan ons gezondheidssysteem volledig laten knallen door hun groot aantal gehandicapten. Momenteel kost gezondheid de staat gemiddeld meer dan 4000 euro per inwoner per jaar, nu al een gigantisch bedrag.

Laatst gewijzigd door BonBon : 23 april 2013 om 23:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be