![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
| SPA |
|
14 | 10,07% |
| NVA |
|
71 | 51,08% |
| CD&V |
|
1 | 0,72% |
| VLD |
|
2 | 1,44% |
| Groen! |
|
4 | 2,88% |
| Vlaams Belang |
|
29 | 20,86% |
| LDD |
|
2 | 1,44% |
| andere |
|
16 | 11,51% |
| Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als iemand uit een groep met een lage 'X' mixt met iemand met uit een andere groep met een hoge 'X', en 'X' heeft een hoge heritability, dan zal 'X' wel degelijk naar het midden migreren (dus zwakker t.o.v. persoon met hoge 'X').
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 april 2013 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#482 |
|
Banneling
|
Het gaat 'm altijd over gemiddelden, uiteraard. Ook wij hebben genetische ziektes, moslims gewoon gemiddeld 10x meer.
|
|
|
|
|
|
#483 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
answers.yahoo http://answers.yahoo.com/question/in...0081150AArpurl consanguinity = huwen met bloedverwantschap, soms is dit tot 80%. Lijst volgens land. http://www.reproductive-health-journ.../1/17/table/T1 |
|
|
|
|
|
|
#485 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik doe overigens geen definitieve uitspraken over intelligentie maar van het weinige onderzoek dat ik erover gelezen heb herinner ik me het volgende. Er zijn significante raciale verschillen. Aziaten gemiddeld het intelligentst, blanken 2,.. Bij joden zou je een relatief aparte situatie hebben met veel meer 'extremen', i.e. relatief meer superintelligenten maar ook relatief meer zwakbegaafden. De verschillen laten echter absoluut niet toe om daaruit individuele conclusies te trekken. De vraag die ik mij terzake altijd wél stel is waarom niemand er een probleem mee heeft als er gesteld wordt dat bvb zwarten gemiddeld genomen een explosievere spiermassa hebben dan blanken. Of waarom niemand er een probleem mee heeft te stellen dat hondenras X gemiddeld intelligenter is dan hondenras Y... Maar als het op mensen aankomt is het op eieren lopen om niet onmiddelijk in racistische hoek geduwd te worden...
|
|
|
|
#486 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Met een boutade kan je zeggen dat de neger in de VS afstamt van een slaaf, maar die in Afrika afstamt van een slavenhandelaar.
|
|
|
|
#487 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
N-VA, de enige partij die woonbonus niet wil opofferen voor de eindeloze sociale huurwoning-putten te vullen
|
|
|
#488 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik geef de voorkeur aan 't blok, want heel Vlaanderen staat vol met blokskes. Echte Vlaamse blokskes. En enkele daarvan zijn gelukkig de mijne.
Ik vertrouw dat Belgisch pensioengedoe hier niet. Liever rentenieren, dat is veel veiliger. Laatst gewijzigd door Garry : 23 april 2013 om 20:54. |
|
|
|
|
|
#489 |
|
|
Ik zou graag eens op een radicaal conservatieve en volksnationalistische partij kunnen stemmen, zonder gezever over scheiding tussen kerk en staat, gelijkheid man en vrouw, homo's, vreemdelingenintegratie en dergelijke.
Een partij die volledig gaat voor de Vlaamse onafhankelijkheid, maar onafhankelijk in de echte betekenis van het woord, dus ook los van de NAVO en Washington. Deze partij bestaat helaas niet in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 april 2013 om 22:23. |
|
|
|
|
|
#490 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#492 |
|
|
Al zijn we de 30e eeuw of de 100e eeuw na Christus, de meeste normen en waarden zijn tijdloos.
|
|
|
|
|
|
#493 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#494 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#495 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
Europees Commissaris
|
Om met een partij aan politiek te kunnen doen moet je zoals de situatie nu is minstens 5% halen. Een partij die een heel nauwe niche wilt invullen gaat absoluut niets bereiken wegens niet aan de kiesdrempels gerakend. Elke partij heeft enkel een draagvlak nodig bij het eigen kiespubliek, maar dat kiespubliek moet wel groot genoeg zijn.
|
|
|
|
|
|
#497 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#498 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#499 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#500 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Daarom is het westen zo sterk geworden denk ik, we hebben enorm gemixt en onbewust geselecteerd naar intelligentie. Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 23 april 2013 om 23:04. |
|||
|
|
|