![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.mo.be/artikel/islamitische-hulpverlening Blijkbaar storten zij ook....maar waarom lees ik dat nooit ergens anders ? En dit bijv, doet mij de wenkbrauwen fronsen : """Je zou denken dat de Saoedische hulp vooral naar moslimgemeenschappen gaat, maar Saoedi-Arabië verbaasde iedereen na de aardbeving in Haïti met een grote bijdrage van 38 miljoen euro""" Blijkbaar is het zo ongelooflijk geweldig dat ze ook niet-moslims 'steunen' ? Hoeveel heeft België eigenlijk bijgedragen ? http://vlaams-haiti-overleg.be/artik...-de-aardbeving
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel.
Citaat:
Citaat:
Hoeveel heb je gegeven? Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een deplorabel zootje is rechts toch : liever kinderen zien creperen dan een luttel aantal eurocenten weggeven, maar wel hun schraperigheid en racisme (u leest het goed : racisme) achter een façade van drammerige argumenten en infantiele plaatjes en praatjes te verstoppen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 april 2013 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien weten die mensen ginder nog niet dat je een vorstelijke som gestort hebt, ze zullen ze daar dan waarschijnlijk stoppen met kinderen te laten creveren als ze hun bankuittreksels krijgen. En de racisme-karikatuur, is het zuiver uit gewoonte dat je die erbij haalt? Of ben je nu toch gewoon aan het trollen, ik krijg er moeilijk hoogte van.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zo trots op deze onzin dat je het gewoon nog eens herhaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kom gerust met nog een karrevracht aan drogredenen aan waarom uw portemonnee op de knip blijft, mijn analyse is ontegensprekelijk correct : pietepeuterig racisme.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dan leest u best nog eens opnieuw, mijn lieve kleine racist (en pezewever).
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 april 2013 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is ook niet onze schuld. Dus waarom moet ik daar aan bijdragen?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook nooit goed he, kaviaarsosje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is ook uw schuld niet dat ik wellicht aan longkanker zal sterven door het roken van zware shag, desondanks zal u mijn beademingsapparaat helpen bekostigen. Waarvoor nu al dank overigens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zoals ik zei : karrevrachten aan drogredenen om uiteindelijk een sikkeneurig racisme te willen verdoezelen.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 april 2013 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat een kapsones, doch proficiat u sprak als een rechtgeaard vlaems nationalist : het is nooit goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() heb jij al gestort?10 cent waarschijnlijk!of niets en hier van de toren blazen dat je gestort hebt en nu zitten kakken op anderen!!
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 27 april 2013 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo was het met de tsunami niet 100% zeker dat het geld enkel aan moslimbroeders zou worden gegeven, dus telde het niet mee voor de verplichte zakat. Ik vraag me af of dat ook als racisme wordt beschouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 27 april 2013 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar telkens wanneer ik die mensen vertel dat ik persoonlijk de wederoprichting van het vorstendom Antiochië een betere oplossing vind voor Syrië kijken ze elkaar vreemd aan en lopen ze meestal weg zonder iets te zeggen. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 27 april 2013 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |