![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(enfin, d�*cht ik althans, want volgens de Edina's van deze wereld ben je natuurlijk racist als je zoiets gaat aangeven).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Geen enkele moslim die ooit aan mijn lijf komt. Ik ga nog liever de pijp uit dan die gasten mij willen helpen, zelfs niet met reanimatie.
![]() ![]() Komplete waanzin die ideologie vd Pedofeet Mohammed, rijp voor Geel.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo vind ik ook dat een ingepakte verpleegster totaal niet geschikt is voor haar functie bij niet-medegelovigen. Dat ze hun eigen volk besmetten met vanalles en nog wat kan me niet echt schelen, tenzij daardoor dan weer heel de kliniek wordt besmet met vb. de ziekenhuisbacterie. We hebben nu al de slachtwetovertredingen, de hygienische overtredingen, de uitzondering voor OCMW e.d. de aparte zwemuurtjes voor moslima's-only, de overtredingen in de moskeeën (blote voeten verplicht voor iedereen, in tegenstelling tot de inpakdames die eisen dat ze wel mogen werken met hun tafellaken op het hoofd...) de lijst is land. De islamisering loopt goed.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo deden we het ook bij onze gelovigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij arts, en weet jij of het alternatief ("lange" handschoenen) problemen geeft naar volksgezondheid toe? Of zitten wij, zoals steeds, gewoon aan Islambashing te doen zonder veel kennis van zaken?
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Scrubbing bare arms is far more effective." http://www.telegraph.co.uk/health/he...iene-rule.html Trouwens, hoe gaan die islam vrouwen een naakt man verzorgen, buisje in de piemel, wassen, enema steken enz als fucking blote armen al een probleem zijn. ?? Laatst gewijzigd door BonBon : 29 april 2013 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ABSOLUUT PRO strikte scheiding geloof & staat & kerk(instituut) !!
Citaat:
In noodgevallen zou het moeten zijn , zolang je maar gered wordt !! Verder: Hygiëne , van ALLE tijden belangrijk !! Als ik op de operatietafel lig , wil ik zuiver hygiënische verzorgd worden , dus als sommige daarvan af willen wijken , en ik heb er gevolgen van overgehouden , ze zijn welkom in de rechtbank ivm schadeclaims dokken !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Inzake hygiëne in ziekenhuizen mag men, naast het weren van juffrouwkes die hun onderarmen niet willen reinigen vanwege een 7e eeuws voorschrift, ook eens het probleem van MRSA aanpakken.
Wat ons waarschijnlijk brengt bij de bio-industrie. Maar daar mag men niet aan raken, want dat is grootkapitaal. Winst. En volgens onze westerse 'liberale' religie is winst heilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stevensterk : 30 april 2013 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als men alles, maar dan ook alles op die manier gaat bekijken in de wereld, dan is dat vragen om moeilijkheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met islamisering wordt niet alleen de toename van de moslimpopulatie bedoeld, en ook niet de militaire verovering van het land door moslims of de stichting van een islamitische staat. Islamisering is een proces waarbij de religie sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaat domineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is deze maatregel blijkbaar al verschillende jaren van kracht, zonder dat men er nog iets van gehoord heeft... Toeval of complot? Dus blijft de vraag: is de gezondheid in het gevaar? Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dit al een probleem is voor die trutten dan moeten ze niet in een ziekenhuis werken, het idee alleen al. Vroeg of laat altijd, jezelf, je man, je kind, je vader... |
|
![]() |
![]() |