![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"alle soorten" betekend voor ons ambtenaartje enkel parlementair.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zie post 57 : Ons groepje politici. 48 : Waarom moeten politici onschendbaar zijn tegen verkeersovertredingen? 45 : Waarom moeten politici onschendbaar zijn voor bv verkeersboetes? 43 : Ik vraag gewoon waarom bepaalde mensen onschendbaar moeten zijn. 31 : Nogmaals, ze mogen beschermd worden tegen politieke spelletjes, maar daar heb je geen onschendbaarheid voor nodig voor alles. Om zeker je beginstelling niet te vergeten..... Nee, inderdaad het gaat niet (hoofdzakelijk) over politici ![]()
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, ik had het niet ENKEL over parlementaire onschendbaarheid. Dat het nu veel aan bod kwam ga ik nergens ontkennen. Maar dat is niet wat jij ervan maakt. Waarom zou ik enkel tegen parlementaire onschendbaarheid zijn trouwens? Maar het is wel hilarisch dat je als ambtenaar blijft volhouden dat je beter weet dan mezelf waar ik voor of tegen ben en waar mijn eigen topic over gaat. Het artikel kwam ik simpelweg tegen en wilde een topic starten over onschendbaarheid...vandaar dat er "parlementair" niet eens instaat! Sorry dat ik geen artikels kon vinden over alle soorten van onschendbaarheid ![]() Maar aangezien iets regelen met ambtenaren nooit soepel verloopt verschiet ik er nu ook niet van natuurlijk. By the way: ivm je quotes...politici kunnen ook diplomatieke onschendbaarheid hebben...dus je maakt je eigen argumenten tot brandhout door die dingen te quoten.
Laatst gewijzigd door illwill : 20 mei 2013 om 17:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je kan dus wel degelijk je eigen beginpost niet lezen en begrijpen ? 'k Ga die hier niet voor de zoveelste keer herhalen, maar herlees die toch nog maar eens....'t is de eerste post.... ![]() Wat begrijp je niet aan de zin uit die eerste post, jouw zin :""" Waarom moeten politici onschendbaar zijn?"""" Natuurlijk zal niemand daardoor automatisch denken aan 'parlementaire onschendbaarheid', want politici kunnen inderdaad ook 'diplomatiek onschendbaar' zijn.....jammer natuurlijk dat zij dan een diplomatieke status moeten hebben wat niks, maar dan ook niks, te maken heeft met het feit of ze al dan niet politicus zijn, maar wel dat ze deel uitmaken van een regering of diplomaat zijn..... Maar aangezien deze uitleg van een ambtenaar komt, zal je dit wel niet aanvaarden.... ![]() Tussen haakjes, welke andere 'soorten' onschendbaarheid zijn er eigenlijk nog ? Gewoon uit nieuwsgierigheid, hé..... ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een normale mens zou zich daarbij neerleggen en misschien vragen of aangeven dat ik dat duidelijker had moeten aangeven in mijn openingspost ofzo...maar nee, ambtenaar blijft doen alsof hij beter dan de persoon zelf weet waar de topic om bedoeld was ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MAar ja, ook dat zal je wel weer beter weten dan mezelf zekers? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 20 mei 2013 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen stad...de rest is parkeerplaats...
Laatst gewijzigd door illwill : 20 mei 2013 om 17:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Nee, alle soorten onschendbaarheid zijn niet nodig (maar weet me toch eens te vertellen welke andere soorten dan 'diplomatiek' en 'parlementair' er zijn, toch niet die 'immuniteit van zwartgeldbezitters' en dergelijk ? ) maar parlementaire en diplomatieke onschendbaarheid wel want daar zijn gegronde redenen voor.
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Wat zat je hier anders de ganse tijd te doen met je kappen op de ambtenaren, alsof je d�*t nog niet wist ?
![]() Maar kom, welke andere 'soorten' onschendbaarheid zijn er nog, en liefst hier in België ?
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Staat dat in je profiel misschien? Wat ik nog nooit van iemand heb bekeken op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
"""maar nee, ambtenaar blijft doen alsof hij beter dan de persoon zelf weet waar de topic om bedoeld was"""" Over wie had je het dan ? ![]() En hoe zit het met die 'soorten' onschendbaarheid ? 'Ambtelijke' misschien ? ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 mei 2013 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruikte "ambtenaar" zoals meerdere mensen dat gebruiken in bepaalde situaties...maar dat je nu ook echt een ambtenaar blijkt te zijn is gewoon de kers op de taart. ![]() Moet ik nu ook al precies de taart gaan beschrijven? Niet dat we het straks over appeltaart hebben terwijl ik eigenlijk eender welke taart bedoelde.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat betreft de 'soorten' onschendbaarheid.....nog geen nieuws daarover ? ![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het 'misbruik' van de 'onschendbaarheid' bij dat éne vb blijft, kunnen we moeilijk van een groot probleem spreken, me dunkt. Over de invoering van die 'onschendbaarheid' is al klaarheid geschapen, maar ik zal het nog maar even herhalen: diegene die 'de stem van het volk' moeten laten horen behoeven m.i. wel enige bescherming tegen diegenen die 'de stem het volk' eigenlijk helemaal niet willen (laten) horen (tenzij juichkreten en gekraai van victorie zowel de omgevingsruis als de gebeurlijke stoorzender dienen te verstommen en/of de goede verstaander potdoof te maken).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |