![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Foert met uw Brussel en dat Koninklijk schijthuis, ja!!!
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat het VB afgeschreven is en de kiesdrempel niet meer ging halen, heb ik ook al veel gehoord. Let maar op of ge kunt straks nog eens knarsetanden.
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus moet ge niet meer doen dan die toestand met die 12 miljard aanpakken en België splitst automatisch. Dan splitsen de Walen wel voor ons. En wie zal er rouwig over zijn, buiten Le Roi en zijn bende.
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jullie willen echt niet snappen dat het veelal beter is te zwemmen in een klein badje dan te verzuipen in de zee. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brussel is de hoofdstad van België. Ik denk niet dat Vlaanderen zich geroepen gaat voelen om Brussel als hoofdstad van Vlaanderen te beschouwen. Ge moet er de Vlamingen met een neutronenmicroscoop gaan zoeken.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Frankrijk zullen ze hun spoeden. Denk je nu echt dat er geen andere steden in Europa zijn die als hoofdstad kunnen fungeren. Gij gelooft dat Frankrijk, waar ze nog meer last hebben van de crisis, geld gaat pompen in een stukje verpauperd Brussel om de hoofdstad van Europa te krijgen. Hahahahahahaha. Doe me niet lachen. Ze zullen u zien komen!
Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2013 om 02:34. |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2013 om 03:11. |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
België heeft al eens bestaan, en daarna niet meer, en daarna weer wel. Het is een samenraapsel van verschillende volkeren die niets met elkaar gemeen hebben, geen cultuur en geen taalherkomst, en zal bij gevolg altijd een broedhaard van spanningen en onenigheid zijn en blijven. België is niet beter te vergelijken dan met de scherven van een porseleinen suikerpot en die van een melkkan zie men tracht samen te kleven om er een koffiekan mee te vormen. Dat ding is en blijft zo lek als het maar zijn kan en is een voorbeeld van een wangedrocht. |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is beter te heersen naast de duivel dan slaaf te zijn naast God.
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tot ze het VU nodig hadden om te regeren en toen waren het plots vriendjes.
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat heeft dus eigenlijk niets te maken met gabriels, van krunkelsven en consoorten. Dat waren gewoon politici die de chaos binnen de VU niet meer konden aanzien en naar andere partijen trokken. Of daar veel anders moet achter gezocht worden dan puur carrièrisme trek ik in twijfel. Met nazi stempels te zetten moet men niet overdrijven. Voor gabriels, van krunkelsven, borginon zou ik niet weten waarom die dat zouden krijgen. borginon heeft bij mijn weten nooit uitingen van dergelijke sympathiën gehad, hij was gewoon een onbetekenende politicus die zijn loopbaan nog een paar jaar extra heeft kunnen trekken door te vluchten naar o-vld. Dat er ene uit je lijstje zichzelf in de voet heeft geschoten door op te dagen op een bruin feestje van oostfronters is zijn probleem en men liquideerde hem daarvoor. Niet omwille van een bruin verleden (dat hij bij mijn weten niet had) maar zijn daden op dat moment. |
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Kranten hebben inhoud, 't pallieterke niet. Enkel propaganda en slogans. Annemans heeft er jaren voor geschreven. Weinig talent. Het is de Pravda van het vlaams blok.
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Later tijdens de formele onderhandelingen is hij er zelf uitgestapt. Met volle goesting. Live op televisie opdat iedereen het toch zou geweten hebben. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik hem verder nog verwijt is dat hij naar het einde van zijn (te kort) leven toe begonnen is met vuil te smeren door de collaboratie-drekput open te trekken. Dat was helemaal niet nodig. Méér nog, zijn zwaarste fout daarin was dat hij feiten, die wellicht nog van toepassing waren op enkele overgebleven nostalgische enkelingen, heeft toegeschreven aan een volledige groep mensen die met het collaboratieverhaal niets te maken hadden. |
|
|
|
|