![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28701 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het doet namelijk niets af aan;
Verder is de discussie voor mij klaar.. Aangezien erop dit forum vanwege getroll niet normaal gediscussieerd kan worden.. En ik geen zin meer heb om elke keer door al die nietszeggende troep, heen te moeten scrollen.. De mazzel!. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28702 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed ik heb genoeg met jou daarover via de mail gesproken.. Ik wens je nog veel sterkte Edwin.. En we houden wel contact.. dat drinken zie ik nog steeds zitten.. Spreek je, Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28703 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Desalniettemin je haalde hem naar voren. En gaf tevens aan "zo is het net gegaan". Logisch dat ik mijn visie weergeef hoe ik het zie. Wat niet wil zeggen dat anderen er niet op in kunnen gaan om aan te geven waar of hoe dit anders te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28704 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jammer dat je weggaat. En dat drinken: komt nog wel, alleen niet op korte termijn. Je weet trouwens nu ook waar ik elders op vertoef. Maar ik hoor nog van je! groetjes, Edwin2
![]() |
![]() |
#28705 |
Banneling
|
![]() En wat mij betreft moet dat met alle middelen worden bestreden, als het moet zelfs met geweld. Wij, Nederlanders, volk der lage landen met een angelsaxische handelscultuur hebben niet veel zin om samen met continentale industrienaties als Frankrijk of Duitsland in 1 staatsverbond te zitten. Noch een Duitser, Fransoos of Belg moet in ons land de lakens komen uitdelen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28706 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bericht heeft een staatsgevaarlijk karakter.
![]() |
![]() |
#28707 | |
|
![]() Citaat:
![]() De padvinders en de zeeverkenners is nog een vraagteken ![]() ![]() Daarentegen, niet nog meer macht Brussel en al helemaal geen EU regering waar Belgische politici naar streefden. Laatst gewijzigd door Adrian M : 21 mei 2013 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28708 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit zei ik; Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28709 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het ook veel te druk de laatste tijd.. ![]() Misschien dat ik na de zomer meer tijd en zin heb.. Groeten, Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 21 mei 2013 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoiets als hieronder is het niet Edwin?? Dat zie jij wel zitten, niet? ![]() Laatst gewijzigd door Calvinist : 21 mei 2013 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28711 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ons veto moet echter wel blijven voor pensioenen en sociale voorzieningen. Ze zitten er nu al aan te morrelen, ze willen in Europa de huidige pensioenvoorzieningen om gaan zetten naar een verzekering. Dat betekend dat wij, werkgevers en werknemers samen, niet meer zelf kunnen beslissen over ons eigen geld, maar de groot-kapitalisten. En dat geld willen ze graag, ik spreek hier wel over ruim 800 miljard euro. Doen ze dat wel , aan ons geld komen, linksom of rechtsom, dan gelijk exit EU. Mocht dit gebeuren, dan zal de PVV een monsterzege behalen, dit betekend gelijk exit EU.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 22 mei 2013 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28712 |
|
![]() Ho ho, een type fout gemaakt, de i vergeten te typen. Overigens is je eigen schrijven te controleren waarin je duidelijk aangeeft "niet"
Zou dus vrij stom zijn om bewust "net" te schrijven (Ellende is dat het niet meer bij te werken is na een kleine 30 min.) Bij deze excuus ... de mazzel (Overigens de discussie draaide niet om Postma of wat dan ook, maar wat redenen kunnen zijn waarom NL politici zich er niet over uitlaten, zich ervan distancieren?) Laatst gewijzigd door Adrian M : 22 mei 2013 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28713 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28714 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natrappen? Hoe komt u daar nu bij. Het is zijn recht natuurlijk, maar Pinda gaat gewoon lopen. Ook hier heeft de waarheid zijn rechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28716 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28718 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28719 | |
|
![]() Citaat:
http://www.rtl.nl/components/financi...ljoen-euro.xml Dekkingsgraad: 1 mei 2013, AMSTERDAM (Dow Jones)--De gemiddelde dekkingsgraad van de Nederlandse pensioenfondsen bedroeg eind april net als de maand ervoor 107%, blijkt woensdag uit cijfers van adviesbureau Aon Hewitt. Daarmee is het gemiddelde uitgekomen boven de door De Nederlandsche Bank (DNB) vereiste minimale verhouding van bezittingen ten opzichte verplichtingen van 105%. http://ingsprinters.nl/nieuws/gemidd...procent/n25956 Ben overigens niet tegen Europa, maar alleen met een visie zoals Nederland er van begin af aan tegenaan gekeken heeft ... vanuit handelsoptiek. De Eurofanaten hebben zich vergist in de natie staat. Ipv van dat het belang ervan weg zou vallen is dit met de tijd meegegroeid en van belang gebleven. Het identiteits gevoel op zich is feitelijk best wel logisch te verklaren (volgens mij dan). Hoe meer een groep(je) op dreigt te gaan in een groot geheel, hoe sterker men zich zal willen profileren als identiteit. Nederland ondeelbaar, natiestaat en Nederlandse identiteit is pas sinds de afgelopen 200 jaar ontstaan en verder gegroeid. Hoewel men vanuit Vlaamse hoek nog graag een verdeling maakt tussen "boven en onder de moerdijk" is dat nergens meer op gestoeld. Vanaf met name na WOI is deze affiniteit, met name de beide Limburgen, doorgesneden geraakt. Nederland groeide uit tot een geheel, wat jij volgens mij aangaf als ondeelbaar. Typisch is dat ook de EU bij ons de afgelopen 5 á 10 jaar meegeholpen heeft aan deze verdere ontwikkeling naar wat is Nederland en wat is een Nederlander? Trek je het door naar de 16e eeuw. We willen best wel Brussel blijven eren, maar vooralles baas in eigen land. Een leuke die ik hoorde: "Ik zal handhaven". Wie "Ik" was weet niemand en wat we moesten handhaven een vraagteken? Maar als Nederland binnen de EU zou ik me er wat bij voor kunnen stellen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28720 |
|
![]() Eh, tijdens het toenmalige koninkrijk was iedereen volgens mij, op dat moment, nog Nederlander.
Zo'n kunst was het overigens niet, Warandepark. Slechts 40% van het leger bestond uit Hollanders. Dat een dergelijk uit elkaar vallend leger, qua organisatie, nog in tact wist te blijven te blijven wordt vrijwel nooit aandacht aan gegeven, maar was een flinke prestatie. |
![]() |
![]() |