![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zonder hun allochtoons kiesvee was het nog een stuk minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Peilingen zijn net als lucht knippende theatrale uitspraken die preken over ‘als’ toestanden. Het is begrijpelijk dat NVA de hoge test beweringen in het verleden eerder als obstakel dan lief zagen. Feiten zullen in de verkiezing geboekt worden.
Al de rest is priet praat
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Al de rest is priet praat
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen. De belachelijke leeuw in je avatar is klein. En van dubieuze zeden.
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het aards paradijs kan enkel terug bereikt worden, door één eeuw volledige geboortebeperking, zegt mijn peiling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() bij de nva doen ze het nu al in hun broek, en dat het dunne kak zal zijn zit er nu al aan te komen.
De Wever: "Ik ben het gezicht van N-VA in 2014" http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-2014.dhtml Laatst gewijzigd door hollande : 25 mei 2013 om 06:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat moet hier toch vragen oproepen nietwaar. Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 mei 2013 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zijn er andere gemeenschappelijk kenmerken? ![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA mist Bart De Zever in Brussel (GVA)
Voor Jackouille: Er zijn andere partijen die zich veel meer zorgen moeten maken. Ik denk dan natuurlijk aan de LDD en het Vlaams Belang, maar ook en vooral de Open Vld, die in de jongste peiling nog nauwelijks 10 procent haalt. Op precies één jaar voor de ‘moeder van alle verkiezingen’ is dat een desastreus resultaat. Ligt het aan partijvoorzitster Gwendolyn Rutten? In vergelijking met haar collega’s is ze weinig zichtbaar. Rutten moet een paar versnellingen hoger schakelen als zij volgend jaar wil meespelen met de grote jongens. Het zijn nog ‘maar’ peilingen, maar toch, een trend keren is niet makkelijk. Tis waar, ik wist maar niet dat de trut "voorzitster" was. Tot nu toe heeft ze niks gedaan, behalve de poen incasseren...
Wallonie panda's Vlaenderen pinda's Laatst gewijzigd door Echte Waal : 25 mei 2013 om 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zoals zoveel van die zakkenvullers..en postjespakkers! Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 mei 2013 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 25 mei 2013 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar heb ik serieuze vragen bij.
Ik kan niet geloven dat bijv. Vlaams Belangers hem zo hoog inschatten, er kan moeilijk een grotere vijand voor Vlaams Belang zijn als Elio Di Rupo. Daarom dat ik wel eens de originele vraagstelling wil horen. Zou het kunnen dat ze bijv. gevraagd hebben welke figuren politiek meest gewicht in de schaal gooien, of iets dergelijks ? Dan gaat het dus over wie meest macht heeft, en dan scoort de man die zichzelf eerste minister noemt, natuurlijk hoog. Dan achteraf doen alsof je naar de populariteit gepolld hebt, dat zijn de truken van de foor, maar van onze 'kwaliteitsmedia' verschiet ik al lang niet meer.
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waar sta je dan met je confederaal verhaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling