![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Franstalige Vlaming, wat is het probleem?
Het is niet omdat jij je schaamt voor je afkomst en daarom taal als determinerend factor neemt, dat dat de algemene regel is hé. De hele wereld hanteert afkomst als determinerende factor voor iemand's identiteit. En je allochtone vriendjes nog het meest van al. ![]() Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 28 mei 2013 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en dat gedrocht woont in DIlbeek dacht ik , niet Affligem edit: vanwaar komt dat cijfer van 44.000 euro id op ? Laatst gewijzigd door mvd : 28 mei 2013 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die Franstalig is en blijft (tot het einde van zijn leven) kán geen flamingant zijn.
Waarom is Delvaux een gedrocht? Omdat ze geen Vlaming is? Nee toch. Op een ander platform was iemand aan het rekenen geslagen (voor alle eredoctoraten). Zoiets: oa 5 personen x 3 nachten Conrad Hotel (830 e/nacht) + 4 business vluchten (Gambie, 2 keer VS, Zweden) + allerlei professoren en notabelen die een dag niet konden werken + = xxxx http://www.youtube.com/watch?v=NzpZdq9dP-A Jij gelooft in ras als determinant, de meeste mensen in Belgie niet. Volgens jou zijn Antoinette Spaak en Laurette Onkelinx ook Vlamingen. Lachwekkend. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 mei 2013 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot de jaren 1930 was er geen hoger onderwijs in't Nederlands. Dat is minder dan 100 jaar geleden. Potentiële Vlaamse Nobelprijswinnaars studeerden dus in't Frans. Het is dus nogal gemakkelijk om die als Franstaligen te bestempelen. Nu vind je toch ook al Nederlandstalige Vlamingen tussen andere prestigieuze prijswinnaars, bijv. in de wiskunde, een Fields medal voor Jean Bourgain uit Oostende . Dat is niet niks. Een kardinaal Mercier verzette zich tegen de vernederlandsing van universitair onderwijs want hij vond dat Nederlands ongeschikt was voor de verspreiding van hogere kennis, maar die wist blijkbaar niets van het bestaan van prominente Nederlandse wetenschappers (en Nobelprijswinnaars) als Van't Hoff, Kamerling Onnes, Lorentz, Zeeman, van der Waals, Debye enz... Ik denk dat jij een goeie Belgische kardinaal zou kunnen worden Eberhard.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 28 mei 2013 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aso413wJHdo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je vindt taal duidelijk bijkomstig, jouw prioriteit is het blanke ras. Dus.. mogen bv Bosniakken van jou dan wel massaal naar Vlaanderen afzakken? Tenzij religie ook een probleem vormt.. Russen dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds gisteren, om 21.55 u, loopt er ergens in Limburg een verwonderde blaffende kat rond. Zeker weten.
Laatst gewijzigd door robert t : 29 mei 2013 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Clijsters was niet eens topsporter als je zag hoe vet die stond
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben geboren in Hasselt, omdat er destijds nog geen moederhuis was in Bree. (Bree had nog niet lang een moederhuis toen mijn 13 jaar jonger broer daar geboren is. Het Breesse zieken huis kwam nog een hele tijd later) Mijn beide ouders waren Breeënaren. Ik heb daar dus mijn jongste levensjaren doorgebracht. Jaja, SYSTEM in het stadje van Kim Clijsters. Ik heb daar trouwens nog altijd een héle grote familie wonen. Mijn jongste zus is er jaren geleden ook opnieuw naartoe getrokken. Ze woont vlakbij het Breese moederhuis/ziekenhuis. Mijn ouders verhuisden van Bree naar een andere Limburgse gemeente maar leven niet meer. Alles samen heb ik ruim een halve eeuw in Limburg gewoond. Zo lang zal ik tijdens wat mij nog rest van leven nergens anders meer wonen. Mijn kinderen zijn alle drie in Limburg blijven wonen. Ze hebben er hun Limburgse partner gevonden en hun huis gebouwd. System kan zich niet voorstellen dat een Limburger zich tegelijkertijd Vlaming kan voelen. Bovendien denkt hij aan zichzelf andere (ex.) Limburgers te kennen. Van een enggeestig en op zichzelf gericht eigen-volk-eerst-soort gesproken... |
|
![]() |
![]() |