![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() + nog eens 143000 euro staatsschuld.
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...ro-extra.dhtml Bij deze stel ik me toch 2 vragen: vraag 1: of al de bruggepensioeneerden (die niet tegen hun zin op zijn gezet), verdedigers van ons 'sociale' systeem enz zich niet diep, diep schamen. Is dit de felgeroemde 'solidariteit'? vraag 2: gelooft er nu iemand echt dat dit systeem overeind gaat blijven?
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 29 mei 2013 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raar, maar de factuur is voor ons (staatsschuld en pensioenlast). Ik kan ook een gigantische ketel van een huis zetten met home cinema, jacuzzi en de hypotheek laten afbetalen door mijn kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze kunnen het wel nog even rekken denk ik. Maar als de boel instort, zal hij goed instorten.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen maken terecht gebruik van de mogelijkheden die het systeem biedt. Het systeem zit fout, niet de mensen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() ze zouden beter meer naar de pamper politiek moeten kijken,spelen wij geen OCMW voor de ganse wereld,dan een beetje staan kappen op de pensioenen van mensen die ervoor gewerkt hebben,of hoe zet je generaties tegen elkaar op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat de woorden van onze goede premier toch niet in twijfel trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Paniekzaaier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen. Men moet sinds het begin van de Europese unie 280.000 europese ambtenaren extra betalen...en 15% van de volledige inkomsten van de unie gaat per jaar, verloren aan fraude gepleegd door diezelfde ambtenaren. Er is geen crisis en er is geen vergrijzingsprobleem. Word eens wakker...het geld gaat naar ambtenaren en hun persoonlijke graaiziekte.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 mei 2013 om 11:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dank u sossen
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u, alle oude machtspartijen, om de moed niet gehad te hebben om het uitsluitende repartitiestelsel langzaamaan om te bouwen naar een kapitalisatiestelsel.
En door precies welke vensters werd ons geld naar buiten gesmeten? Juist: de wafelijzerpolitiek, de transferts, zaken als eeuwigdurende werkloosheidsuitkeringen zodat we straks aan derde-generaties werklozen zitten, en het wereld-ocmw-gevoel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vreemdelingen komen dat wel oplossen.
Er staat al een neukhut in Schaarbeek. Het komt wel goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kent de gewoontes blijkbaar nog niet zo goed, maar ik moet je wel vragen om je bewering te bewijzen. En bewijzen is niet "ik heb dat horen zeggen" of "mijn meester in het derde studiejaar was daarvan zo overtuigd, dat hij ons dat aanleerde". (voel je aan dat je over iets bezig bent dat inmiddels afgeschaft werd, mogelijks zelfs al 40 jaar geleden?) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Het zijn vooral de politici die het systeem 'schapen'. Als er niet zoiets als het brugpensioen had gecreëerd geweest, hadden de mensen ook niet op brugpensioen kunnen gaan.
Maar als het bestaat, waarom er dan geen gebruik van maken? Of maak jij in je belastingbrief ook geen gebruik van allerlei aftrekposten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Zie mijn post hierboven.
Natuurlijk zijn politici ook mensen, maar misschien moeten we een onderscheid maken tussen beleidsmakers en burgers ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bruggepensioneerden hebben een loopbaan achter de rug van minstens 38 jaar. Wilt ge liever meer jongeren in de werkloosheid ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |