![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21021 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het waren er een 150tal en zijn met naam en toenaam geplaatst dat jij bewust blind bent voor deze zaken daar kunnen wij niet aan doen
|
|
|
#21022 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik merk enkel dat je verder in het verleden wilt graven...en wederom de bewijslast wenst om te draaien
Citaat:
eerst zeg je dat ik dat zei ... en op het laatste begin je over jullie Weet ik veel Gun ... het zou me sterk verbazen moest ik dat gezegd hebben. En indien ik of een ander dat zei zal het eerder beeldspraak in context als reactie, op een troofer die beweerde dat het iets anders zou zijn of dat er niets in zou gevlogen zijn, geweest zijn. Het maakt ook verdomme niks uit... Zelfs indien je elke getuige zou kunnen afschieten wilt dat niet zeggen dat erg geen is ingevlogen ... trouwens één van de argumenten was dat men dat toch niet kon onderscheiden zo laag bij de grond met zo'n snelheid Feit blijft... diegene die beweert dat het wat anders moet geweest zijn ( en daaruit volgend een gigantisch complot veronderstelt ) dient het aan te tonen ... niet omgekeerd. Dus nog even dat stukje herhalen alvorens je begon te delven : Citaat:
Citaat:
Dat ik het niet weer wil oprakelen noch daar wat in gaan terugzoeken maar dat ik het evenzeer niet neem dat troofers er vermeende voldongen feiten uit zouden gebruiken. Je begint aardig op exodus te lijken Laatst gewijzigd door praha : 27 mei 2013 om 17:50. |
|||
|
|
|
|
|
#21023 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Door daarop in te gaan begint hij weer over die 150 als ware dat wij zouden moeten aantonen of een zoveelste troofer-verhaaltje niet zou kloppen aan de hand van ooggetuigen. Laatst gewijzigd door praha : 27 mei 2013 om 17:55. |
|
|
|
|
|
|
#21024 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
oh maar dit is aangetoond met namen en al hoor...
|
|
|
#21025 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nu ja, blijf jij maar geloven in de de officiele verhalen, verkondigd door dezelfde krachten die indertijd: - LHO JFK hebben doen vermoorden - Vander Lubbe de Reichstag hebben doen in de fik steken - De aanval op de USS Liberty als een non event beschouwden - Zwart op wit bewijs hadden voor WMD in Irak - Kadhaffi als de grootste smeerlap aftekenden - Tonkin als een aanval op de VS beschouwden - Totaal verrast waren door de aanval op PH - ... - ... Blijkbaar is blijk geven van een gezonde portie verstand niet voldoende ...
|
|
|
|
#21026 | ||||
|
|
Citaat:
Het gaat hier niet om één of andere rechtszaak, wel om het streven naar het achterhalen van de waarheid, jij gelooft blijkbaar blind wat er in de officiële rapporten wordt verteld en ik niet. Jij claimde (jullie omdat Firestone en nog een aantal andere (verstandige) burgers net hetzelfde deden op dat moment) dat er onnoemelijk veel getuigen waren die de Boeiing hebben zien vliegen en ik heb dat weerlegd. (punt) Citaat:
Citaat:
Droevig Citaat:
Blind geloof dus
|
|
|
|
#21027 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#21028 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen kan een naam aanmaken en een bewering erachter plaatsen.
|
|
|
|
|
#21029 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geef nu eens 1 keihard bewijs. Eentje is voldoende. Geen verklaring of bewering e, nee, 1 keihard bewijs.
|
|
|
|
|
#21030 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je snapt het nog steeds niet goed hé Gun Geldt trouwens voor exodus, pindar, etc ook Als je iets beweert , maakt niet uit wat ( geen vliegtuig, raket, etc in 't pentagon, ufo's met aliens, mystieke krachten, etc ) is het aan diegene die dat beweert dat men vraagt dat aan te tonen. Vertrekken uit een de geldigheid van een hypothese ( zelf-bedruipende dan nog wel ) waar al die stukjes precies zouden invallen geldt dan niet. Denk nog eens terug aan de opmerking ivm dat plaatje met die schapen en die herder |
|
|
|
|
|
|
#21031 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar heb je dat nog niet goed door. ( btw de helft van die aangehaalde zaken zijn niet aangetoond ) allez .... maar in feite ben ik wel eens benieuwd naar jouw visie op 9/11 en het pentagon want bij mijn weten heb je die nooit concreet uit de doeken gedaan |
|
|
|
|
|
|
#21032 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er stond ook de bronvermelding bij, van vele zijn ook filmpjes wat moet je nog meer hebben?
|
|
|
#21033 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
En ik weet dat jij alweer dezelfde tactiek gaat toepassen, maar vind me één hedendaagse historicus die nog steeds claimt dat: - LHO JFK heeft vermoord - Vander Lubbe de Reichstag heeft in de fik gestoken - De aanval op de USS Liberty een non event is - Er zwart op wit bewijs is voor WMD in Irak - Roosevelt totaal verrast was door de aanval op PH Citaat:
- Geen boeing - Geen gekaapt vliegtuig - Geen passagiers - Dus ook geen slachtoffers onder hen - ...
|
|
|
|
#21034 |
|
|
Jij snapt het nog steeds niet goed praha
Geldt trouwens voor 100-den anderen op dit forum
|
|
|
#21035 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
miljoenen mensen het een gekaapte boeing met passagiers gezien ik spouw van je vuile leugens!
|
|
|
|
#21037 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kom...ik heb dat gemist...geef de link eens naar de filmpjes. Ik wil wel eens zien wat erin beweerd word.
|
|
|
|
|
#21039 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of ga je nu zeggen dat je niet ziet dat het intentioneel was? Laatst gewijzigd door parcifal : 31 mei 2013 om 08:45. |
|
|
|
|
|
|
#21040 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geef nu eens 1 keihard bewijs. Eentje is voldoende. Geen verklaring of bewering e, nee, 1 keihard bewijs. Je sterkste en beste bewijs dat er is...komaan. Ik ben oprecht heel benieuwd.
|
|
|