Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2013, 14:00   #401
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (Geza)ni(c)k Bekijk bericht
Zonder te willen mierenneuken, maar het is N-VA
Gelijk heb je. Bedankt. Ik behoor dan ook niet tot die partij hé maar ben wel eerlijk genoeg om hun succes te aanvaarden. Ik hoop alleen dat het VB in de toekomst ook terug wat meer succes mag oogsten.

Laatst gewijzigd door Garry : 28 mei 2013 om 14:00.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 14:05   #402
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De heimelijke bedoeling van de brt (geen typefout) was om het Weverke belachelijk te maken en te laten afgaan als een gieter wegens gebrek aan humor, kennis en cultuur.
Dat is even anders uitgedraaid.

Ik weet niet welke bedoeling de BRT met De Wever had, maar wel dat ze zich zowel in de kwaliteiten van De Wever als in die van Bert Anciaux hebben vergist.....
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 14:11   #403
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De heimelijke bedoeling van de brt (geen typefout) was om het Weverke belachelijk te maken en te laten afgaan als een gieter wegens gebrek aan humor, kennis en cultuur.
Dat is even anders uitgedraaid.

Heel juist. En het zou mij zelfs niet verwonderen dat ze in de uiteindelijke aflevering waar BDW het onderspit moest delven, gefoefeld hebben met de vragen zodat ze op voorhand gekend waren door zijn tegenspeler.
Oud 28 mei 2013, 14:24   #404
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling

(Geza)ni(c)k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Heel juist. En het zou mij zelfs niet verwonderen dat ze in de uiteindelijke aflevering waar BDW het onderspit moest delven, gefoefeld hebben met de vragen zodat ze op voorhand gekend waren door zijn tegenspeler.
Maar enfin, dit vind ik echt te zot voor woorden.

Dat de media bewust politici kunnen hypen/neerhalen ben ik mee akkoord, maar dat men dat op de manier zoals hierboven aangehaald zou gebeuren, daar heb ik toch strekt mijn twijfels bij...
Oud 28 mei 2013, 14:40   #405
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat de media bewust politici kunnen hypen/neerhalen ben ik mee akkoord, maar dat men dat op de manier zoals hierboven aangehaald zou gebeuren, daar heb ik toch strekt mijn twijfels bij...
Twijfelen is gezond.

Datgene dat jij te zot voor woorden vindt zou dus evengoed wel als niet kunnen....

Wetend dat zelfs de uitslag van "studies" van zogenaamde "profs" moet overeenstemmen met de doelstellingen van hun opdrachtgever zou het niet verwonderlijk zijn dat zelfs spelletjes in de "juiste" richting gedirigeerd worden.
Oud 28 mei 2013, 14:54   #406
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling

(Geza)ni(c)k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Twijfelen is gezond.

Datgene dat jij te zot voor woorden vindt zou dus evengoed wel als niet kunnen....

Wetend dat zelfs de uitslag van "studies" van zogenaamde "profs" moet overeenstemmen met de doelstellingen van hun opdrachtgever zou het niet verwonderlijk zijn dat zelfs spelletjes in de "juiste" richting gedirigeerd worden.
Even opgediept:
Citaat:
Freek Braeckman wint de Slimste Mens ter wereld
Freek Braeckman is de nieuwe Slimste Mens ter wereld. In een spannende finale versloeg hij Bart De Wever met één seconde verschil....

http://www.zangtalent.be/1/nl/13/176...ens-ter-wereld
Om dit te manipuleren moet je toch wel héél sterk uit de hoek komen. En moesten de vragen vooraf reeds aan Freek Braeckman zijn medegedeeld had iemand zoals hij zeker met de neus in de vinger gewonnen.

Dus nogmaals, ik wil meegaan in het verhaal dat de media een politicus kan hypen/neerhalen, maar niet op de manier zoals hierboven beweerd wordt.
Oud 28 mei 2013, 16:57   #407
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik niet.

Ik heb ooit een debat gezien met het VB. Gans de aanhang van het VB daarbij aanwezig waren stuk voor stuk van dat soort marginalen figuren.

Heb toen, nog tijdens de uitzending, gebeld met de programmamakers om dit aan te klagen. Het antwoord was dat ze niemand anders bereid vonden om daaraan deel te nemen. Mijn vrouw en ik hebben ons toen opgegeven voor bij een volgend debat.

Meer dan een vol uur hebben ze toen op ons zitten inpraten om ons tot een ander gedachtegoed te brengen, tevergeefs natuurlijk.

Bij het afsluiten van het gesprek beloofden ze ons de eerst volgende keer te zullen uitnodigen.

Inmiddels heb ik al verschillende van die debatten weten plaatsvinden maar van een uitnodiging heb ik nog niets gezien. Wel steeds weer opnieuw het eerste het beste uitschot dat als VB publiek aanwezig is.

En nu kom jij mij zeggen dat dat te zot voor woorden is die verdenking? Ik denk het niet. Ik ben er zelfs vrij sterk van overtuigd.

Laatst gewijzigd door Garry : 28 mei 2013 om 17:10.
Oud 28 mei 2013, 17:00   #408
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even opgediept:

Om dit te manipuleren moet je toch wel héél sterk uit de hoek komen. En moesten de vragen vooraf reeds aan Freek Braeckman zijn medegedeeld had iemand zoals hij zeker met de neus in de vinger gewonnen.
Freek Braeckman acht ik slimmer dan dat....
Oud 28 mei 2013, 17:12   #409
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even opgediept:

Dus nogmaals, ik wil meegaan in het verhaal dat de media een politicus kan hypen/neerhalen, maar niet op de manier zoals hierboven beweerd wordt.
Nog nooit gehoord over oortjes?
Oud 28 mei 2013, 17:28   #410
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even opgediept:

Van het ogeblik dat uw held verliest, is alles gemanipuleerd. Ga maar eens in de beek zwemmen, het zal u goed doen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 18:13   #411
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Inderdaad, met Geert den Triestige of met Ben Zwets zou de N-VA nooit zo'n score halen. Nu, De Wever heeft zijn populariteit de danken aan TV-spelletjes. Anders was het een illustere onbekende gebleven. Eigenlijk heeft de VRT De Wever groot gemaakt.
Er zijn wel méér politiekers die in TV-spelletjes en -shows en -quizzen en '-debatten' () zichzelf in het zonnetje mogen zetten, hé.

Waarom worden zij niet 'groot'?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 21:32   #412
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Dat zogenaamde 'keltenkruis' op uw avatar, staat er inderdaad niet voor niets.

Nu vraag ik mij toch af of u ondertussen uit mijn avatar al had opgemaakt dat ik eigenlijk een exhibitionistisch echtpaar ben.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 00:16   #413
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van het ogeblik dat uw held verliest, is alles gemanipuleerd. Ga maar eens in de beek zwemmen, het zal u goed doen.
Ik denk dat gij beter eens in de beek gaat zwemmen om wakker te worden.
Oud 29 mei 2013, 00:18   #414
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Nu vraag ik mij toch af of u ondertussen uit mijn avatar al had opgemaakt dat ik eigenlijk een exhibitionistisch echtpaar ben.
Oei, gij zijt een tweeling. Maar niet een eeneiige natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Garry : 29 mei 2013 om 00:18.
Oud 29 mei 2013, 04:43   #415
pinophai
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Voor de camera komt soms Weyts met eigenaardige zinsconstructies verward voor de dag.Maar dit keer was het goed.
Trouwens het was tijd dat sommigen bij de N-VA terug met de voeten op aarde kwamen. De verkiezingen van 2014 zijn nog niet bij voorbaat gewonnen en het zal geen wandeling door het park worden.
Dagelijks ziet men hoe standpunten van BDW/N-Va bewust uit hun verband worden gerukt of foutief weergegeven. Of erger nog , dat men voor N-VA negatieve commentaar geeft op totaal gefingeerde situaties. (voetbal)
Bij de zwak geïnformeerde Vlaamse doorsnee kiezer zal er altijd iets van blijven hangen.
Zoals prof Devos zei : het is een waarschuwing voor iedereen die na elke misstap van de regering Di Rupo de N-VA slapend de verkiezingen zag winnen.
Ge hebt er zelf ook serieus last van.
Oud 9 juni 2013, 13:56   #416
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Of hoe sommige nationalisten (het begon bij één, het worden er al meer) er toch weer in slagen om aan het volk dat ze haten een genetische theorie te verbinden. Afschuwelijk.
Ik heb eens een reportage gezien van een familie in de Gaza strook . Ze waren allemaal doof door eeuwen te kruisen met volle neven en volle nichten .
Deze familie was doof , anderen waren volledig achterlijk , omwille van dezelfde reden.
Maar ja , compleet achterlijken kan je moeilijk interwieuwen .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 14:05   #417
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer iemand verheugd is omdat zijn partij er op achteruitgaat in een peiling, dat liegt hij of dan vertelt hij onzin.
Hij is dan ook niet blij dat zijn partij achteruit gaat in de peilingen. Dat verzint u om uw standpunt redelijker te doen blijken.

Wat er effectief gebeurt is dat deze peiling realistisch was. Het hogere percentage was onzin.

Meer zelfs, ze gaan er op vooruit sinds 2010. Dus waarom niet blij zijn met dit resultaat? Omdat het koren op uw haatmolen is?

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 14:47   #418
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinophai Bekijk bericht
Ge hebt er zelf ook serieus last van.
Ik herinner me geen enkel optreden van mezelf voor eender welke camera.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 14:58   #419
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Of hoe sommige nationalisten (het begon bij één, het worden er al meer) er toch weer in slagen om aan het volk dat ze haten een genetische theorie te verbinden. Afschuwelijk.
Jij ontkent het bestaan van genetica en erfelijkheid ofzo?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be