![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk heb je. Bedankt. Ik behoor dan ook niet tot die partij hé maar ben wel eerlijk genoeg om hun succes te aanvaarden. Ik hoop alleen dat het VB in de toekomst ook terug wat meer succes mag oogsten.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 mei 2013 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet welke bedoeling de BRT met De Wever had, maar wel dat ze zich zowel in de kwaliteiten van De Wever als in die van Bert Anciaux hebben vergist.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist. En het zou mij zelfs niet verwonderen dat ze in de uiteindelijke aflevering waar BDW het onderspit moest delven, gefoefeld hebben met de vragen zodat ze op voorhand gekend waren door zijn tegenspeler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat de media bewust politici kunnen hypen/neerhalen ben ik mee akkoord, maar dat men dat op de manier zoals hierboven aangehaald zou gebeuren, daar heb ik toch strekt mijn twijfels bij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Datgene dat jij te zot voor woorden vindt zou dus evengoed wel als niet kunnen.... Wetend dat zelfs de uitslag van "studies" van zogenaamde "profs" moet overeenstemmen met de doelstellingen van hun opdrachtgever zou het niet verwonderlijk zijn dat zelfs spelletjes in de "juiste" richting gedirigeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus nogmaals, ik wil meegaan in het verhaal dat de media een politicus kan hypen/neerhalen, maar niet op de manier zoals hierboven beweerd wordt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit een debat gezien met het VB. Gans de aanhang van het VB daarbij aanwezig waren stuk voor stuk van dat soort marginalen figuren. Heb toen, nog tijdens de uitzending, gebeld met de programmamakers om dit aan te klagen. Het antwoord was dat ze niemand anders bereid vonden om daaraan deel te nemen. Mijn vrouw en ik hebben ons toen opgegeven voor bij een volgend debat. Meer dan een vol uur hebben ze toen op ons zitten inpraten om ons tot een ander gedachtegoed te brengen, tevergeefs natuurlijk. Bij het afsluiten van het gesprek beloofden ze ons de eerst volgende keer te zullen uitnodigen. Inmiddels heb ik al verschillende van die debatten weten plaatsvinden maar van een uitnodiging heb ik nog niets gezien. Wel steeds weer opnieuw het eerste het beste uitschot dat als VB publiek aanwezig is. En nu kom jij mij zeggen dat dat te zot voor woorden is die verdenking? Ik denk het niet. Ik ben er zelfs vrij sterk van overtuigd. Laatst gewijzigd door Garry : 28 mei 2013 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freek Braeckman acht ik slimmer dan dat....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom worden zij niet 'groot'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vraag ik mij toch af of u ondertussen uit mijn avatar al had opgemaakt dat ik eigenlijk een exhibitionistisch echtpaar ben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, gij zijt een tweeling. Maar niet een eeneiige natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 mei 2013 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze familie was doof , anderen waren volledig achterlijk , omwille van dezelfde reden. Maar ja , compleet achterlijken kan je moeilijk interwieuwen . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat er effectief gebeurt is dat deze peiling realistisch was. Het hogere percentage was onzin. Meer zelfs, ze gaan er op vooruit sinds 2010. Dus waarom niet blij zijn met dit resultaat? Omdat het koren op uw haatmolen is?
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herinner me geen enkel optreden van mezelf voor eender welke camera.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij ontkent het bestaan van genetica en erfelijkheid ofzo?