Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2013, 10:48   #28801
Van Poppel
Gouverneur

Standaard

http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2...n#.UbL9Q9hIXUk

Prima maatregel! Nu terroriseert dat achterbakse Belgentuig dagelijks onze steden, stranden en supermarkten. Laat ze er dan ook maar voor betalen. Oog om oog, tand om tand!
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 10:56   #28802
Van Poppel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
“De gruwelijkste terroristen zijn de Belgen”

MEDIAWERKGROEP SYRIE - 7 juni 2013 – Meerdere bronnen vertelden onze Mediawerkgroep Syrië talrijke keren: “De gruwelijkste terroristen in Syrië zijn de Belgische huurlingen. Ze zijn verantwoordelijk voor talrijke bloedbaden, moorden en onthoofdingen.”

Een filmpje van een oudere sjiitische of alawitische man, die met een groot, bot mes wordt onthoofd onder juichende rebellen die ‘Allah is groot’ schreeuwen, staaft deze terreur van Belgische jihadisten.

Als het slachtoffer roerloos op de grond ligt praten mannen rond hem in het Frans en Nederlands met een Vlaamse tongval: ‘Draai hem om, draai hem om’ en ’Op zijn buik. En hou zijn voet vast’.

Onderzoek door justitie

De Belgische minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet is een onderzoek begonnen naar het filmpje, zo meldde de Vlaamse commerciële televisiezender VTM vrijdag. Onderzocht zal worden of de daders banden hebben met Sharia4Belgium, een Belgische extremistische moslimorganisatie.

De beelden werden op 2 juni 2013 op een webstek gepost met een begeleidende tekst die stelt dat ‘de daders leden van het Vrije Syrische Leger zijn’.

Volgens minister Milquet bewijzen zulke filmpjes dat de versterkte aanpak van de Belgische overheid wel degelijk noodzakelijk is.

Vilvoordse broers bespraken ‘onthoofding’

De plaats en de datum waarop de feiten zich afspeelden zijn vooralsnog onduidelijk. Onder de tientallen jihadisten, die nog actief zijn in Syrië, bevinden zich onder meer twee broers uit Vilvoorde, een Vlaamse stad aan de Zenne. Van hen onderschepte de staatsveiligheid een telefoongesprek waarin ze het hadden over ‘een onthoofding’.

Meeste Belgische jihadisten gedood

De meeste Belgische jihadisten werden inmiddels gedood tijdens de recente militaire operaties van het Syrische nationale leger (SNL).

Vooral in Aleppo zijn er nog enkele tientallen resterende Belgische en Nederlandse jihadisten actief van een oorspronkelijke groep van enkele honderden strijders.

Bron: http://mediawerkgroepsyrie.wordpress...ijn-de-belgen/
Blijkbaar zit moorden en terroriseren in de volksaard van de Belg.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 11:01   #28803
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Hou toch man, pedofilie niet bij de bijbelbelt? Ofwel je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, dan wel je verkoopt sprookjes aan de buitenwacht.

Wel eens van Colijn gehoord, min president ARP, een gore klootzak als militair. Hij had er geen enkele moeite mee om inlanders te executeren.
En wat dacht van de slavenhandel met jou lekkere jongens?
En Roomsen zwart maken ja, ja. Ga toch fietsen.

Rooms/katholiek ....één pot nat overigens. Zou eerst maar eens in je eigen broek kijken voordat je op anderen afgeeft
Nog niet zo heel lang geleden (1980):

Afrikaner kerken „boycotten" conferentie over racisme
PRETORIA — De drie blanke gereformeerde kerken in Zuid-Afrika hebben uitnodigingen van de Zuidafrikaanse Raad van kerken voor een conferentie over bestrijding van racisme van de hand gewezen.

De geformeerde Afrikaanse kerken zijn calvinistisch.

De Calvinistische moraal in de praktijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juni 2013 om 11:07.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 12:07   #28804
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou toch man, pedofilie niet bij de bijbelbelt? Ofwel je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, dan wel je verkoopt sprookjes aan de buitenwacht.
Graag bewijzen daarvoor. Nergens in de gehele biblebelt is er een dominee of een Voorganger veroordeelt voor sex met minderjarigen. In tegenstelling tot de papisten mogen dominees wel trouwen en sexuele betrekkingen hebben, dat voorkomt heel wat leed dan bij het gros der abnormale homofiele pastors bij de RKK.

Citaat:
Wel eens van Colijn gehoord, min president ARP, een gore klootzak als militair. Hij had er geen enkele moeite mee om inlanders te executeren.
En wat dacht van de slavenhandel met jou lekkere jongens?
En Roomsen zwart maken ja, ja. Ga toch fietsen.
Nou je hebt het dan ook over 1 persoon die toevallig gereformeerd was die deze misdaden pleegde. Zulke lieden zijn bij gereformeerde Kerken een minderheid. Bij de roomsen is er een geheel netwerk van ondergrondse misdadigers die bescherming genieten bij de bandieten uit Vaticaanstad. Dat is wel een wezelijkk verschil denk ik.

Citaat:
Rooms/katholiek ....één pot nat overigens. Zou eerst maar eens in je eigen broek kijken voordat je op anderen afgeeft
Ach man, wat weet jij nou af van de mentaliteit van die verschrikkelijke instelling. Ik heb 2 jaar bij een protestants gezin in de wijk Fountain gewoond in het NoordIerse LondonDerry. Jongeren in de wijk durfde amper naar school te gaan uit angst in elkaar geramd of neergestoken te worden door katholieke Ieren. Ga nou niet roeptoeteren over dingen waar je geen moer van af weet..

Laatst gewijzigd door Calvinist : 8 juni 2013 om 12:10.
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 12:08   #28805
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Een groot verschil is natuurlijk wel dat je niet kan spreken van de calvinistische kerk, zoals je wel kunt spreken van de katholieke kerk. Bij de protestanten is het toch meer ieder voor zich.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 12:11   #28806
Calvinist
Banneling

Standaard

Zo is het maar net. Als de lutheranen Hitler steunde is dat niet op rekening van de Calvinisten af te schrijven....
Oud 8 juni 2013, 14:54   #28807
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Graag bewijzen daarvoor. Nergens in de gehele biblebelt is er een dominee of een Voorganger veroordeelt voor sex met minderjarigen. In tegenstelling tot de papisten mogen dominees wel trouwen en sexuele betrekkingen hebben, dat voorkomt heel wat leed dan bij het gros der abnormale homofiele pastors bij de RKK .
Simpelweg .. er wordt niet buiten de school geklapt mister. That’s why.
Kan uit ervaring spreken wat er voorvalt binnen jouw kliek. Ooit een vriendin gehad uit die hoek ... geweldig meiske.

Haar was als kind veel overkomen, evenals vriendinnen van haar waar ze over vertelde. Zulke zaken werd niet over gesproken, het bleef bij henzelf en onder elkaar gaf ze me destijds aan.
Binnen de gemeente zou dit niet geaccepteerd worden naar buiten te brengen … en dan jou geëmmer over de RK kerk

Gehuwd geraakt en vier kinderen (plus nog drie … vlak na de geboorte overleden). Na de derde was duidelijk dat ze geen kinderen meer zou mogen krijgen (gezondheid). Haar echtgenoot: “Dat is Gods wil
Scheiden? Zou ze graag willen, maar mag niet van haar geloof. De wil van God (wat God verbindt zal de mens niet scheiden), een straf bij leven waarvan ze vindt dat ze dit dient te dragen.
Wat als het weer zover is/was? Haar antwoord: "Meestal weet ik het wel … een paar glazen wijn en verder alles op nul"
Hoe ik dit weet? Op de momenten dat ze diep zat heeft ze me een aantal keren gebeld (4 of 5 keer) om te kunnen praten.

Kan er nog steeds uiterst pissig over worden als ik jou geëmmer hoor

Je wil bewijzen? Ga het verslag zelf maar opzoeken …

Tests bewijzen het: Bible Belt is pedonetwerk

Aan het woord is een medewerker van een reformatorische jongerenorganisatie, in een onderzoek dat Movisie vandaag publiceerde. Er gaat een beerput van voorwereldlijke proporties open over incest, mishandeling en vooral de verstikkende doofpotcultuur op de Hollandsche biblebelt.

Zwaar gereformeerden die met den Bijbel in de hand hun homoseksuele kinderen afranselen en verstoten, zwetend op hun 12 dochters kruipen en hun zonen in zuipketen ongegeneerd en in groepsverband over meisjes heen laten gaan die toch al bekend staan als damaged goods. Het hele rapport (hier te lezen, ...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...donetwerk.html
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 15:09   #28808
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Poppel Bekijk bericht
Dom geklets ... er zitten daar ruwweg evenveel NL als Belgen.
Oud 8 juni 2013, 15:24   #28809
Adrian M

Standaard

Citaat:
Nou je hebt het dan ook over 1 persoon die toevallig gereformeerd was die deze misdaden pleegde. Zulke lieden zijn bij gereformeerde Kerken een minderheid. Bij de roomsen is er een geheel netwerk van ondergrondse misdadigers die bescherming genieten bij de bandieten uit Vaticaanstad. Dat is wel een wezelijkk verschil denk ik.
Colijn:
Quote: "Ik heb er een vrouw gezien die, met een kind van ongeveer 1/2 jaar op den linkerarm, en een lange lans in de rechterhand op ons aanstormde. Een kogel van ons doodde moeder en kind. We mochten toen geen genade meer geven. Ik heb 9 vrouwen en 3 kinderen, die genade vroegen, op een hoop moeten zetten, en zo dood laten schieten. Het was onaangenaam werk, maar 't kon niet anders. De soldaten regen ze met genot aan hun bajonetten. 't Was een verschrikkelijk werk. Ik zal er maar over eindigen."[1]
Voor zijn optreden ontving hij in augustus 1895 de Militaire Willems-Orde.

Die gore ARP rotzak werd ook nog eens min. president. Blijkbaar is nog niemand op de gedachte gekomen dat hem postuum de MWO ontnomen dient te worden.
Voor de paar dragers die er nog zijn, plus Marko Kroon, is het een belediging om daarmee in één adem genoemd te worden.
Oud 8 juni 2013, 15:46   #28810
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schrijf eens meer dan 1 regel.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 15:47   #28811
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dom geklets ... er zitten daar ruwweg evenveel NL als Belgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Schrijf eens meer dan 1 regel.
Van Poppel negeren en rapporteren, a.u.b.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 8 juni 2013 om 15:48.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 19:55   #28812
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

edwin2's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is het maar net. Als de lutheranen Hitler steunde is dat niet op rekening van de Calvinisten af te schrijven....
Zeker Aantjes van het CDA vergeten zeker?
Oud 8 juni 2013, 20:29   #28813
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2...n#.UbL9Q9hIXUk

Prima maatregel! Nu terroriseert dat achterbakse Belgentuig dagelijks onze steden, stranden en supermarkten. Laat ze er dan ook maar voor betalen. Oog om oog, tand om tand!
Wat grof geformuleerd, maar terecht dat de Zeeuwen hierover nadenken!
Misschien ook extra "solidariteits-verkeersvaarwegen-tol" voor de schepen op de Westerschelde richting Antwerpen.
Dat geld halen we dus natuurlijk gewoon terug ter compensatie.
Puur zakelijk dus!
Oud 9 juni 2013, 00:25   #28814
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Wat grof geformuleerd, maar terecht dat de Zeeuwen hierover nadenken!
Misschien ook extra "solidariteits-verkeersvaarwegen-tol" voor de schepen op de Westerschelde richting Antwerpen.
Puur zakelijk dus!
Een vignet zou mij ook zeer tegenvallen van onze Belgische Broeders en mede-Europeanen,ik ben dus ook tegen de Oostenrijkse vignetten; alle vignetten want ik voor een Europa met vrij verkeer van personen, goederen, arbeid en kapitaal.

Echter mochten onze broeders zo dwaas zijn, dan kan er altijd een reactie volgen. Overigens waag ik het ernstig te betwijfelen of ondernemers in de grensstreek hier wel om staan te juichen; met een beetje pech kunnen daar wel een paar zaken over de kop gaan...
Oud 9 juni 2013, 18:04   #28815
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat grof geformuleerd, maar terecht dat de Zeeuwen hierover nadenken!Misschien ook extra "solidariteits-verkeersvaarwegen-tol" voor de schepen op de Westerschelde richting Antwerpen.
Puur zakelijk dus!
U bent me precies eentje van het type dat zegt: "ik ben normaal gezien tegen racisme, maar het is waar, ze hebben inderdaad een donkere huid die me niet altijd aanstaat."
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 19:25   #28816
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent me precies eentje van het type dat zegt: "ik ben normaal gezien tegen racisme, maar het is waar, ze hebben inderdaad een donkere huid die me niet altijd aanstaat."
Kwestie van geldbeurs en statistiek.
Wanneer verhoudingsgewijs veel mensen met een bepaalde culturele en etnische achtergrond percentueel veel misdaden plegen ten opzichte van andere groepen en mensen, dan moet dit nader worden geduid.
Maar natuurlijk wel op een beschaafde manier!
Zulks binnen de wettelijke kaders en fatsoensnormen, want te allen tijde moet je zien te voorkomen om voor racist of hieraan gerelateerd te worden uitgemaakt.
Oud 9 juni 2013, 19:30   #28817
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:

Tests bewijzen het: Bible Belt is pedonetwerk

Aan het woord is een medewerker van een reformatorische jongerenorganisatie, in een onderzoek dat Movisie vandaag publiceerde. Er gaat een beerput van voorwereldlijke proporties open over incest, mishandeling en vooral de verstikkende doofpotcultuur op de Hollandsche biblebelt.

Zwaar gereformeerden die met den Bijbel in de hand hun homoseksuele kinderen afranselen en verstoten, zwetend op hun 12 dochters kruipen en hun zonen in zuipketen ongegeneerd en in groepsverband over meisjes heen laten gaan die toch al bekend staan als damaged goods. Het hele rapport (hier te lezen, ...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...donetwerk.html
1 ''medewerker" is voor jouw natuurlijk bewijs. Moest er massaal pedofiele activiteiten plaatsvinden binnen de Bible Belt was dit natuurlijk al lang onderzocht en waren de betrokken personen in hechtenis genomen. Bij de RKK is er omstuitend bewijs gevonden van Politie en gerecht oa via "operatie Kelk'' in België dat de roomse kerk massaal pedosexuele pastors hun gangen liet gaan. Maar zo kennen we de roomse ketters weer, hun misdaden en wangedrag maar terug projecteren op de protestantse Christen waar tot op de dag van vandaag geen enkele dominee ooit veroordeeld werd voor pedosexuele activiteiten. Altijd in hun favoriete slachtofferrol kruipen dan heb ik ook kunnen merken toen ik in Londonderry verbleef, bommen gooien, loyalisten in elkaar slaan en als ze dan door de RUC werden aangepakt een zielige verhaaltje ophangen van "gediscrimineerde katholieken" en "Britse bezetters".... Treurig gewoon.

Laatst gewijzigd door Calvinist : 9 juni 2013 om 19:30.
Oud 9 juni 2013, 19:47   #28818
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
1 ''medewerker" is voor jouw natuurlijk bewijs. Moest er massaal pedofiele activiteiten plaatsvinden binnen de Bible Belt was dit natuurlijk al lang onderzocht en waren de betrokken personen in hechtenis genomen. Bij de RKK is er omstuitend bewijs gevonden van Politie en gerecht oa via "operatie Kelk'' in België dat de roomse kerk massaal pedosexuele pastors hun gangen liet gaan. Maar zo kennen we de roomse ketters weer, hun misdaden en wangedrag maar terug projecteren op de protestantse Christen waar tot op de dag van vandaag geen enkele dominee ooit veroordeeld werd voor pedosexuele activiteiten. Altijd in hun favoriete slachtofferrol kruipen dan heb ik ook kunnen merken toen ik in Londonderry verbleef, bommen gooien, loyalisten in elkaar slaan en als ze dan door de RUC werden aangepakt een zielige verhaaltje ophangen van "gediscrimineerde katholieken" en "Britse bezetters".... Treurig gewoon.
Veel Ulster mensen zijn van Ulster-Scots origine en hun voorouders komen dus uit Schotland. Zij zijn de ware bezetters van Ierland.

En ja de Katholieke kerk is kwetsbaar doordat priesters niet worden "ingedekt" door vrouwelijk schoon, dominees echter wel.
Maar velen van hen leven echt wel een zuiver leven, en hun opoffering is vele malen groter als van menig dominee. 24uur per dag en 7 dagen in de week continu dus, en altijd het mikpunt. En dan met name door overijverige protestanten.

Persoonlijk heb ik een dominee gekend die zijn vrouw mishandelde en dezelfde dag nog op de kansel stond te prediken over de slechtheid van de mens. Klopt ook wel, hijzelf was ook slecht, tot niets goeds in staat.
Dit is ook de filosofie van de protestanten. Maakt toch niet uit wat je doet, je bent toch al verdoemd...

Bij katholieken geldt dat vergeving door Christus altijd mogelijk is en er veel minder treurnis is.

Laatst gewijzigd door edwin2 : 9 juni 2013 om 19:53.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 05:06   #28819
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:
Veel Ulster mensen zijn van Ulster-Scots origine en hun voorouders komen dus uit Schotland. Zij zijn de ware bezetters van Ierland.
Die mensen wonen al eeuwen in Ulster. Typische IRA terroristenpraat maar dat was me reeds duidelijk. De Republikeinen moeten de keus krijgen als het aan mij ligt. Aanpassen of opzouten naar de Ierse Republiek!

Citaat:
En ja de Katholieke kerk is kwetsbaar doordat priesters niet worden "ingedekt" door vrouwelijk schoon, dominees echter wel.
Maar velen van hen leven echt wel een zuiver leven, en hun opoffering is vele malen groter als van menig dominee. 24uur per dag en 7 dagen in de week continu dus, en altijd het mikpunt. En dan met name door overijverige protestanten..
Zuiver leven??? Als je het verkrachten en misbruiken van kinderen "zuiver'' noemt dan is het triest met je gesteld.

Citaat:
Persoonlijk heb ik een dominee gekend die zijn vrouw mishandelde en dezelfde dag nog op de kansel stond te prediken over de slechtheid van de mens. Klopt ook wel, hijzelf was ook slecht, tot niets goeds in staat.
Dit is ook de filosofie van de protestanten. Maakt toch niet uit wat je doet, je bent toch al verdoemd...
Bij katholieken geldt dat vergeving door Christus altijd mogelijk is en er veel minder treurnis is.
Wat een lulverhaal. Vergeving kan enkel door geloof in de bijbel en geloof in de zoon Van God en daar hoort absoluut geen ''biecht'' bij tav een priester die zich steeds ziet als een plaatsvervanger van De Here. Waar is de tijd van de schuilkerken.....
Oud 10 juni 2013, 14:19   #28820
Adrian M

Standaard

Citaat:
Die mensen wonen al eeuwen in Ulster. Typische IRA terroristenpraat maar dat was me reeds duidelijk. De Republikeinen moeten de keus krijgen als het aan mij ligt. Aanpassen of opzouten naar de Ierse Republiek!

Zuiver leven??? Als je het verkrachten en misbruiken van kinderen "zuiver'' noemt dan is het triest met je gesteld.

Wat een lulverhaal. Vergeving kan enkel door geloof in de bijbel en geloof in de zoon Van God en daar hoort absoluut geen ''biecht'' bij tav een priester die zich steeds ziet als een plaatsvervanger van De Here. Waar is de tijd van de schuilkerken.....
In welke eeuw leef je eigenlijk? Gezien wat jij allemaal uitkraamt doe je met jou opvattingen niet onder voor een radicale Islamiet.
Als al die refo's denken zoals jij zul je "boven" geen Refo aantreffen in de hemel (die katho's maken daarentegen mogelijk nog wel een kans)
Zulke gasten wil hij vast niet en zeker daar de boel niet laten verzieken ...God van liefde, de ene wang de ander toekeren en meer van dat gedoe

Dat zeiken over pedofilie ... zei je al, kijk eerst maar eens in eigen broek vader
Geen zin in om op dat punt nog te reageren ... kan er nog steeds flink pissig over worden.

Gelukkig zijn die Refo groeperingen een minderheid onder protestanten
Volgens mij bestaat zo'n stroming als geref gem. uit nauwelijks 30.000 leden (?) Feitelijk zijn het zoiets als sektes waar je niet makkelijk uitkomt. Er bestaat een vrij strenge controle onder elkaar.

Eigenlijk zouden er geen politieke partijen vanuit die hoek mogen bestaan gezien de opvatting over de vrouw en het politiek ambt
Overigens maar goed dat Willen van Oranje een sterk pleitbezorger was van scheiding tussen kerk en staat. Al kwam dat hemzelf natuurlijk ook goed uit

Een hard gelag zeker dat W.A getrouwd is met een katholiek? Overigens Christina en Irene trouwden ook met een katholiek
Meen me te herinneren dat Bea en Juliana zelfs ter communie zijn gegaan
Ben niet religieus, maar als kind ooit gevraagd aan m'n vader waarom we geen katholiek waren? Daar kregen ze koekjes (hostie)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be