![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Banneling
|
Daar moet geen bewijs van zijn! Ik noem dat de kat bij de melk zetten!
In een democratische rechtstaat zijn genoeg middelen om een onderzoek te openen naar bepaalde personen. Er kan mits toestemming van de rechtbank, die oordeelt op basis van een goed dossier van vermoedens, altijd iemand worden gecontroleerd. Laatst gewijzigd door giserke : 13 juni 2013 om 10:30. |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
Straks gaan we huizen uitkammen, en mensen van hun bed lichten zonder toestemming van de rechtbank.
Zo een Rambo flikje die eens kan beslissen, ja daar in die straat of die straat kan mogelijk een crimineel wonen, wel we gaan heel die wijk onderste boven keren. |
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad, ze stijgen. Ik had het niet opgemerkt omdat ik naar een legende op zoek was. Maar goed, een onverbeterlijke fout... Uw terechtwijzing ivm deze was op zijn plaats.
Goed, U vroeg :"Heeft iemand het googlen gelaten?" Nee dus, er werd meer gegoogled, ik beweerde jammer genoeg het tegendeel. Kan U mij echter deze verandering (piek) verklaren zonder er de bekendmaking van PRISM er bij te betrekken? Don't think so. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#245 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sterk dat je het tenminste toegeeft! Had ik alvast niet verwacht. Dergelijke mensen zijn dungezaaid op dit forum. Los daarvan...je vond deze cijfers een bewijs om te besluiten dat mensen tegen de opslag van gegevens zijn...dus nu kan je niet anders dan het tegendeel te beweren en besluiten...niet? Of ga je zelfs toegeven dat deze grafieken welke je probeerde te MISBRUIKEN We zien een verandering ja...onverklaarbaar...? Als je een grafiek van enkele jaren hebt kan je bekijken of het geen meer voorkomende tendens is. Zoals ik al zei...vakanties...examens...gebeurtenissen zoasl in Turkije... Maar ja, jouw besluit was meteen dat 1 maand voldoende was...
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik doe de moeite om spoedig op U te kunnen antwoorden en data aan te brengen, dit terwijl ik hier nog met wat andere zaken bezig ben. Ik geef mijn fouten zonder problemen toe. Eerlijk is eerlijk. Afgang ja, dat geef ik toe. Men kan niet steeds winnen. |
|
|
|
|
|
|
#247 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straks gaan nog meer Marokanen diefstallen plegen...allemaal aanklagen en opsluiten, nu al!!!!!
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 10:42. |
||
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
Heb je daar bewijs van?
|
|
|
|
|
|
#249 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat niet om snel wat onzin op een forum te gooien...de juiste info graag. Je klaagt aan dat men mensen hun gegevens gaat doorzoeken en zo onterecht en te snel mensen gaat veroordelen...wat heb jij nu net gedaan dan? Precies het mooie voorbeeld van hoe het niet moet. Het gaat niet om winnen. Denk je dat ik hier ben om te winnen? Ik geef mijn mening en stel vragen...en wat velen niet kunnen laten is anderen, die hun eigen mening niet delen persoonlijk aan te vallen, zonder ENIGE reden. Net zoals jij dat deed. Aanvaard anderen hun mening is ga een discussie voeren, antwoord op elkaars vragen...maar aanvaard een ander zijn mening en het zal veel leuker worden op dit forum.
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hebben we toch niet nodig volgens jou! Dus opsluiten die mensen!
|
|
|
|
|
#251 |
|
Banneling
|
Dat begint hier een randdebielendraad te worden illwill.
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En?
|
|
|
|
|
#253 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet je waar dat vergelijkbaar mee is kerel? Dictaturen ed. Politieke tegenstanders uitschakelen...ring a bell? En jij hebt het over misbruik van gegevens terwijl je zelf openlijk uitkomt voor misbruik van macht. Als jij het voor het zeggen zou hebben tenminste.
|
|
|
|
|
#254 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Los van de vergissing en de woordenwisseling heb ik U trouwens niet meer persoonlijk aanvallen dan U, ik C/P-de praktisch Uw repliek op dat gebied. Ik herinner me enkel de vraag ivm met IQ. Nogmaals ivm deze mijn excuses. Ik heb me vergist en heb mijn fout toegeven. U hebt er trouwens zelf ook even over gedaan om mijn fout op te merken. Zulke dingen gebeuren namelijk 'in the heat of the fire' en zich dan nog eens met andere zaken bezigen. Soit, ik heb op dit forum steeds mijn fouten toegegeven. Dat vind ik belangrijk en vooral correct. Zoals U reeds opmerkte, niet iedereen doet dat. Bekijkt U mijn topic ivm het IPPC en de CO2-zwendel, daar zal U vele grafieken en diepgaande analyses van grafieken zien... ik was veel te snel in dit geval. Maar het is nu eenmaal zo. Nuff... Terug OnT Citaat:
Goed, U vermeldt Turkije etc... Mooi punt, ik zal trachten meer info/data te zoeken, ik zal me alvast niet opnieuw vergissen, ik heb U trouwens reeds een mooie gegeven, dit zeer tegen mijn zin. Het doet zeer bud! Maar dat hoort bij het spel. edit : Ik respecteer meestal iedereen, mijn niveau was even wat gezakt. Ik zal proberen het opnieuw wat op te krikken, maar ik beloof niets. Eerlijk is eerlijk. edit2: Goed, ik schaam mij een beetje. Maar ik ben het absoluut niet eens met U. Kan U in 5 of minder/meer regels eens samenvatten wat U eigenlijk beweert over deze indrukwekkende spionagezaak? Een 'recap' als het ware... Graag. Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2013 om 11:16. |
||
|
|
|
|
|
#255 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang je niet kan bewijzen waarom er een stijging of daling is...betekend het voor mij niets nee. Nu los daarvan, zal het mijn mening op zich ook niet veranderen. Ik bazeer mijn mening niet adhv die van anderen. Al was het aantal googlers gedaald naar 1...dat maakt mij geen hol uit. Ik heb toch mogelijke verklaringen gegeven. Maar waarom zou je je verdiepen? Volgens jouw waren deze grafieken het bewijs dat mensen tegen het verzamelen van gegevens ware. Het zijn dezelfde grafieken, alleen geven ze niet de getallen die jij wilde...maar je kan toch met dezelfde grafieken nu toch ook een ander besluit maken. Omdat het nu plots niet in je kraampje past is meer onderzoek nodig? Dat is zo hypocriet als maar kan e kerel! Ik val nooit iemand als eerste aan, NOOIT!
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 11:16. |
||
|
|
|
|
|
#256 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verband tussen deze verandering in IT-verkeer en de bekendmaking van het bestaan van PRISM is oneindig maal duidelijker dan bvb. het verband tussen de zogenaamde climate-change en CO2. Laat ons duidelijk zijn. 2 : U valt nooit als eerste aan... Ik zal dat checken, maar dat was niet mijn indruk. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De moslimwereld zit in een barbaarse logica die aanleiding heeft gegeven tot de ergste aanslagen tegen onze onschuldige burgers (New York 9/11, London, Madrid, Israel, Bali - tegen Australiërs, noem maar op....). Gewone onderzoeken met toestemmingen van rechtbanken en andere ellenlange procedures waren onvoldoende om dit te voorzien, laat staan te verijdelen. De vertrengde wetten en scherpere toezicht door diverse inlichtingendiensten hebben daar op een vrij gevoelige wijze verandering in gebracht. Nu staan die moslims vooral mekaar af te maken in hun eigen landen. Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2013 om 11:39. |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=64 Uw post waarop ik reageerde waarin U 'get banned' schrijft is echter blijkbaar 'verwijderd'. |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou Dolfke PRISM gehad hebben, dat waren er nu nog 0,0 echte Joden over. Ze moesten het echter met die fameuze IBM ponskaartjes, een paar armbandjes en tattoes doen, een heel pakske lastiger. Heden zal het zonder twijfel sneller gaan... en het komt, laat dat duidelijk zijn. |
|
|
|
|