![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
U vindt het ongepast dat ik citeer uit een gazet?
|
|
|
#22 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ow commentaar op die agenten? Gij sé galspuwer, racist fuck off. Klaarkomen dat ik doe wow. Beste orgasme ever. |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...egroeten.dhtml
Citaat:
Citaat:
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 21 juni 2013 om 19:43. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, dat vind ik niet. En hier moet ik u recht doen. Hetgeen ik met deze dan ook doe.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2013 om 19:33. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Et en flamand, ça donne quoi?
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
U stelt voor dat de journalist vraagt: "Die quote van U in het vorige artikel, hebben we die zelf verzonnen?"
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"Roland Thiebault, woordvoerder van de zone, bevestigt het bizarre fenomeen: "We kennen het probleem en plannen een gesprek met de betrokkenen"." Volgens de journalist van de krant bevestigt de politie het verhaal...dus zelfs het artikel niet gelezen....... Indien de journalist van de krant wat zit te lullen zal de politie wel een boete op sturen voor smaad zekers.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Burgemeester
|
Ik denk dat de Jihad wel eens dichter bij huis zou kunnen gaan uitbarsten dan we denken. De vraag is alleen, welke bevolkingsgroep zal ze starten.
Ik zie de toekomst van de Belgische smeltkroes zéér, zééééér somber in. Ik ben blij dat ik heel dicht bij de Nederlandse grens woon. Snel weg als de kak de ventilator begint in te vliegen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lokaal Raadslid
|
Moslims en onze linkse jongens wijten graag de conflicten tussen de Vlamingen en de Noord-Afrikanen aan de zogenaamde racistische instelling van de gemiddelde Vlaming.
Ze vergeten hierbij echter wel dat er een bijna evengrote aziatische bevolkingsgroep in Belgie is waarmee nauwelijks conflicten zijn. Als de gemiddelde Vlaming werkelijk racistisch was, zouden er net zoveel conflicten en werkloosheid moeten zijn onder de Aziaten, wat duidelijk niet het geval is. |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ongekoeld kippenvlees met verse salmonella. Heerlijk.
Laatst gewijzigd door Demper : 21 juni 2013 om 21:08. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bravo |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Halalvlees is schadelijk voor de gezondheid" http://ejbron.wordpress.com/2011/12/...de-gezondheid/ "Alle Nederlandse kip is halal" http://biz.thepostonline.nl/2013/02/...dse-kip-halal/ t'is maar dat je het weet |
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Volgens hem is dat normaal en legt hij de schuld weeral bij de modale vlaming, ons racisme is de schuld van hun racisme, ja hallo, weeral van hetzelfde. Citaat:
Zijn racisme en discriminatie t.o.v. de allochtone gemeenschap nog steeds de voornaamste oorzaak zijn voor de achterstelling van bepaalde bevolkingsgroepen? 86% nee |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel je eens voor dat een of andere blanke agent de hand niet zou willen schudden van een zwarte. Zou men dan ook reageren met "we kunnen het probleem, maar we plannen binnenkort een gesprek"? |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb dan ook geen probleem met chinezen, aangezien ze een absolute minderheid zijn in dit land en niemand lastigvallen. Hun kennis van het Nederlands kan wel wat beter.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar 1 moslim familie in m'n buurt en het zijn al probleemgevallen (uiteraard de zonen en de opvoeding) en die nu hun dochters proberen uit te huwelijken met een neef uit Afganistan, moslims zijn achterlijk en zeker deze uit die streken, daar is het nog een hele trap erger dan een gewone Marokkaan of Turk. We moeten stoppen met die pedo inteelt moslims uit Afganistan en Pakistan binnen te halen, die zijn echt te achterlijk door de massale inteelt om hier mee te kunnen draaien in onze maatschappij. Laatst gewijzigd door BonBon : 21 juni 2013 om 22:07. |
|
|
|
|