![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Tja, Reynders had beter eerst zijn tong zever maal in zijn muil moeten draaien en eens extra zijn kijkers opengetrokken, had hij dan wel geweten dat omzeggens het hele Brusselse hoofdstedelijk gewest in handen van 'moslims' ligt.
Moest nu, bij wijze van schrijven - Bvb: 'Mohammed' nog eens een scheet lossen, dan rijden er gedurende een week geen bussen, trams of metrostellen meer. ('t is al eens gebeurt: toen er eene een andere Moslim had doodgeslagen: hetgeen per slot van rekening ... dagdagelijks in het meervoud gebeurt!) De doordringing van de streek is enorm en breid zich dagelijks nog verder uit. Straks mag men gerust stellen dat geheel Brabant al onder het juk van de bezetter zal gaan leven. De 'anschluss' met Leuven is in 't zicht, alhoewel ze ginderachter ook al goed weten wat ze ermee 'voor' en niet 'vanachter' hebben ! En toch houd ons 'pissertje' kranig stand! : hoe-kan-da-na? ![]()
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De echter ergernis die ik hoor rond me is echt over moslims, het gaat 'm echt vooral over die groep. En ook logisch, de kinderen komen nauwelijks met nederlands in contact voordat ze naar school gaan en door hun inteelt zijn ze een stuk dommer. Moslims kunnen maar zelden meedraaien in onze maatschappij, enkel de gematigde die niet aan inteelt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://users.skynet.be/bk337022/armoede.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() En ik die naïef dacht dat deze draad over het wantrouwen liep, dit door het steeds maar aanzwellen van de algemene bezetting van het Westen door de 'moslims'.
Waarover zijn wij eigenlijk toch aan het klagen: Deze fanatische familie is de enige die erin slaagt zonder slag noch stoot (bij wijze van spreken), een groot deel van de Aarde te veroveren. Het zou mij dan ook verwonderen dat de 'Nederlandse lessen' ten behoeve van inteelt mohammedaanse criminelen maar weinig impact zullen hebben, bij onze toekomstige meesters. Het ziet er eerder naar uit dat wij het zijn die ons aan hun religie en taal zullen dienen aan te passen op het risico na: naar Lybië of elders gestuurd te worden met (vrijwel) de reële kans er het ultieme geluk, snel tot martelaar gepromoot te worden en aldus van de genoegden van 'allah's' huis, tafel en bed te mogen genieten. Even terug naar het Taalcursussen project: Als tussentijdse oplossing, zie ik dit wel zitten, ten andere: het bestaat al tenminste 10 jaar (daar houden meerdere vzw's zich mee bezig) omdat het toch (vooral voor de oudjes) gezelliger moet zijn zich in het Nederlands te laten beroven dan in een 'Barbarentaaltje' waar we (na +/- 50 jaar bezetting) nog steeds niets van snappen. Geloof me vrij, het is vijf-voor-twaalf om ons kloek te vermannen en onze omzeggens onvermijdelijke 'Mohamedaanse' toekomst in de ogen durven te zien. Gedaan met te struisvogelen: Remember, 'kelen' is zo een van hun geliefkoosde bezigheden, hé!!! ![]()
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK! Laatst gewijzigd door OilOnFire : 25 juni 2013 om 05:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() :@ R.Verhiest = In uw plaatst, zou ik niet zo definitief durven 'verzekeren'!!!
De Duitsers (grotendeels Katho's) waren er absoluut zeker van dat 'Gott mit uns' terwijl ze bewust bezig waren de eerste aanbevelingen van hun geloof te verloochenen: Vergiffenis gezindheid, naastenliefde en vooral niet doden. Hetgeen begrepen werd als Nationale sport naast voetbal!!? Ben ik nu waar de enige naïeveling? ![]()
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik voor een democratisch beleid met enkele vooropstellingen. Het EVRM bvb. Iets wat Islamieten nooit zullen aanvaarden... 2 De regels die jij noemt, en van een aantal ben ook ik voorstander, zijn wel een beknotting van de democratie aangezien zij de keuzevrijheid van de betrokken burgers beperken. Een zuivere democratie zou bvb nooit een supranationaal opgelegd regelstelstel of wetten aanvaarden. Dus ook geen EVRM.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar toch bedankt om even aan te geven waarom België dus geen democratie is. Ook al was dat uw bedoeling niet. Nogmaals, een politiek correcte roze bril vervangt geen logica en inzicht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Denkt u werkelijk dat de meerderheid beslist? Zo'n simplistische definitie van democratie is al lang achterhaald en voor de problemen die eruit voort komen zijn al lang allerlei mechanismen ontwikkeld. U zet een stap terug. Regressie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() Belgische democratie: Enkel de verkozenen gegadigden, die na indoctrinatie met de 'kudde' (geest) willen meelopen, mogen blijven. De anderen, wegens allerlei gesjoemel, worden vriendelijk uitgenodigd, een stap opzij te zetten.
Démocratie �* la Belge, noemen ze zoiets! In welke mate; zou ons dierbaar 'Establishment' eveneens belangenbanden hebben bij en met de gesloten Wereld van de Internationale geldboeren, Financiën en de kapitaalkrachtige Euro technocraten?
![]() |
#114 |
Gouverneur
|
![]() Lekkere 'G.B.':
Als ik U even vragen mag, gewoon omwille van: 'Fas est ab hoste doceri' Welk is nu eigenlijk uw werkelijk 'leitmotiv' = 'Zoveel mogelijk wazig blijven tateren!'. of 'Fortuna favet fortibus' = hetgeen eigenlijk op het zelfde uitmondt!!!__ ![]()
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedoelt u JeeBee 'Fortuna favet fortibus'? Mijn leitmotiv? Mensen die bewust het begrip democratie verkrachten en menen naar hun 'sterke' hand te kunnen zetten om problemen op te lossen een veeg uit de pan geven. Ik heb een groot probleem met mensen die grote problemen willen maken om grote problemen op te lossen wegens onmogelijk in te schatten 'collateral damage'.
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
sommigen willen anderen helpen uit laten we zeggen welwillendheid ne uit liefde voor de medemens, bezorgdheid en voor een positieve eigen gemoedsrust, maar laatste heb ik al een keer eerder benoemd het eerste dat een mens nodig heeft is rust terwijl men onrust creeert en men afgezonderd word om een stabiele rustige omgeving te bewerkstelligen vraag is dat iemand perse in je leven wil deelnemen en inmengen omdat die persoon beter acht voor jou te weten wat goed voor jezelf is een onuitgenodigde infiltrant hoe duidelijker je dit probeert duidelijk te maken des te zichbaarder de snijtanden worden en gevoed worden met zelfgefabriceerde en opgelegde ongewenste bemoeizucht wat zou ik een afkeer van mezelf hebben om me aan iemand op te dringen die het onnodig acht, geen trots niets en laag zelfbeeld fraai gemaakt door jezelf ingeprente verzonnen 'waarheid' waarbij je jezelf het recht toe eigent om dit toe te passen vanwege een studie die je tijd, energie en geld heeft gekost en uiteindelijk een rendement behoort op te leveren in feite gewoon een investering aan de ene kant besodemieter je mensen en daarna ga je terug naar huis waar de persoon zich bevind waar je van houdt soms ook om werkgelegenheid te creeeren en om zogenaamd het zelfbewustzijn te complimenteren op velerlei manieren waar soms je eigen persoonlijkheid geen inzicht in heeft omdat je vanwege humane toegeschreven gelogen argumenten zo begaan bent met een ander dat je ondertussen bent vergeten wie je zelf bent m.a.w; ik weet beter voor jou dat goed voor jezelf is dan dat jij het zelf weet verpakt in een onzichbare verpakking van suprioriteit, hoogmoed en een flinke dosis arrogantie zich kenmerkend door onwetendheid en een verknipt zelfbeeld zo verknipt dat men een ander nodig heeft om de hypotheek te kunnen blijven betalen en deze probeert te benoemen als insufficiënt hier is een woord voor: parasiet waar ik persoonlijk zelf geen respect of begrip voor kan opbrengen zijn mensen die een ban geven omdat ze niet resistent zijn voor weerleggingen, niet open voor feedback, zelfreflectie of kritiek en een stelling proberen gade te slaan d.m.v. macht of autoriteit (democratie) zo triest helaas en onnoodzakelijk zien deze lui niet in dat ze slaven zijn geworden van een leugen dat deel uitmaakt van een geheel dat vrede in de weg staat en heb het lef niet te zeggen dat het niet zo is zonder dat je neus begint te groeien, ook niet met een grapje of humor om de zwaarte van een onderwerp af te nemen omdat het serieus begint te worden want dat zijn op de stille vriendelijke na de ergste wat is er mis met serieus en het bevorderd het onderlinge vertrouwen of niet belangrijk woord: vertrouwen maar vertrouwen is in insignaficant matters irrelevant just like face who has become weak trought the years of lying and cheating steel balls of a lion with hart and currage and knows where he stands for sombody with morals en character, sombody like my grandfather may god have mercy on his soul and grand us toghether in the hereafter hold you're horses en kijk naar de echte problematiek die ondertussen legaal, deels legaal, onder gedoogbeleid vallen of vallen onder de illigalitiet waar niets aan durft gedaan te worden door politie en justitie die inlichtingen en informatie achter houden uit angst voor een of andere dubieuze macht die deze wereld in een angst greep houdt, en trots zijn op een of ander departement dat het werk half naar behoren uitvoert vanwege corruptie en iedereen doet maar of de neus bloed en is oostindisch doof als het men uitkomt, meestal niet eens voor commentaar beschikbaar en verstopt=zich zelf indekken en schuilend en als er een gesprek kan plaats vinden dan met vooraf ingeprogrameerde vastgestelde vragen die de leugen niet zichbaar mogen maken omdat het ten koste gaat van money dus m.a.w. ik doe dit werk en je mag er niet alles over vragen en waarom niet er is de waarheid en de leugen en niets ertussen in heb ik van mijn opa en dan komt iemand beweren dat het niet zo is, voordat ik iemand zie met een gezicht, waarden en normen zoals mijn opa zal ik niemand volgen omdat ik al weet wie ik ben, zoon van..zoon van en daarna wist hij het niet meer ik zie niemand met een style voorkomen en een bepaalde mate van elegantie, charisma and zelfrespect, iedereen moddert maar wat aan en weten niet wat zelfbeheersing is in combinatie met rust en nog veel meer, maar heb nu geen zin om dat te delen omdat je het niet eens zou herkennen mocht je het aanschouwen geraffineerde details zich kenmerkend door een strategisch inzicht zowel innerlijk als uiterlijk, ogen die je niet eens durft in te kijken tenzij je toestemming krijgt al kijk je hem recht in zijn gezich aan, no fear een verfijnde vorm van doortastendheid en vergeving iemand die je leugens las al waren ze mijlen verbergt voor je eigen ik en wist dat het niet makkelijk is alle echte opa's zijn weg en wat is er over gebleven mensen die ongegeneerd expirimenteren zonder het juiste gereedschap namelijk een schone ziel en niemand weet wanneer de dood nabij is dus wachten we geduldig op onze bestemming en niemand zal deze met een seconde kunnen verhaasten of uitstellen rekening houdend met het maken van juiste weloverwogen eerlijke op waarheid beruste keuzes maar om terug te komen op het onderwerp dus totale imuniteit om een onderwerp dat gevoelig ligt te omzeilen omdat het verlies oplevert en de rest het moet doen met sperziebonen - gaarne eerlijk reacties - intenties buiten beschouwing laten - reacties omdat dit jou op dit moment beter uitkomt op dit moment of voor de toekomst of geen lef hebt om tegen een bepaalde autoriteit in te gaan vanwege angst en ben je jezelf onwaardig besef en begrijp waar dit niet onbelangrijke onderwerp over gaat: ZELFBESEF als je niet weet wat dat is dan euh als je niet wil erkennen dat je er een hebt dan euh dan ben je verloren en verdoemd vanwege je klaarblijkelijke leugens wat is een man die niet eens eerlijk durft te zijn, wie aanbid je dan welke macht is zo intens en groot dat deze jou in de ban heeft in een angstgreep, dat je benen beven en je mond niet oprecht durft te zijn namens je o zo geliefde medemens die je graag wil helpen omdat je zelf zo goed bent deze persoon is iemand die je van jezelf hebt gemaakt maar verre bent van een persoon die handeld middels rechtvaardigheid ipv dat de angst je inboezemd en je de waarheid doet vergeten doordat je hart angst is ingebezoemd en vergeten bent waar het om gaat waarom lieg je anders? mensen hebben de eigen zielen bedrogen en veraden en zo ook hun nageslacht vanwege geld en angst om arm te zijn een volk dat de identieteit en strijdersmentaliteit is verloren, de vorige hebben deze meegenomen tot aan in hun graf en erger nog men is tevreden met het monster dat het geworden is in de loop der tijd, dat er langzaam aan ingeslopen is vanwege gebrek aan integriteit en eer integriteit: wat is de defenitie van dit woord zowel begrijpend als betekenis iets lezen en denken te weten is anders als begrijpen en beseffen als integriteit geen deel uitmaakt van jou persoon hoe behoor je te beseffen wat het inhoudt ja, gewoon reciteren wat je hebt gememoriseerd without having the slightest/faintest idea or clue en dan merk je dat als er hier op door gegaan wordt je voorhoofd begint te zweten omdat je woordvocabulair in het geding komt naarmate je het fatsoen durft op te brengen om niet te liegen en hierdoor het masker van je gezicht word gerukt, enkel door eerlijk te zijn en dan moeten de mensen die zogenaamd deel moeten uitmaken van het clientenbestand gaan uitleggen hoe dat moet, maar het gaat immers niet om hen maar om de client die gebaat is met hulp, goed doordacht pantser en tegen welke prijs maar durf je wel te ondergaan wie je zelf bent achter de gebfariceerde, verhullende, verzonnen, hypnotiserende ingeprente 'waarheid' door elk individu aan het woord te laten dat zich onderdruk en verlaten voelt door hen die vervolgens claimen begaan te zijn met deze doelgroep ja tuurlijk willen we je helpen, zo graag zelfs dat we justitie geen recht geven om echte criminaliteit aan te pakken daar iedereen weet waar de roots van deze geldgeolide machines zich in handhaven vele sectoren zijn untouchable en hebben politicie en rechters in hun broekzakken als marionetten you're verdict is ass we tell you to say without argument is dit niet zo dan? it's our mentality it keeps us strong niet wetend dat hij die sterk is eerlijk durft te zijn tegen iedereen en tegen welke prijs wie doet je laten liegen en dan betekend dat dat je een baas hebt die je laat liegen, ben je dan sterk en als je zelf liegt dan ben je nog verschrikkelijker, niet sterk maar een lafaard van het laagste soort, opgevreten stro en wat wordt dat dan, juist dat is je vergelijking zolang dit niet tot stand kan komen ben je alszijnde een gesprekspartner onwaardig daar jij je in je zelfverzonnen wereldje te hoog acht/waant voor de echte opa's onder ons althans ga maar vragen wie respect krijgt zonder te vragen ga maar vragen wie de keizer wordt genoemd en waarom juist, omdat mensen weten wie hij is en als je niets te doen hebt ga dan zelf je dikke moeder lastig vallen want er zijn er genoeg en die vallen buiten de bescherming door hen die zozeer begaan zijn met het volk maar te druk hebben met zwervertje pesten en boete's uitdelen aan de armsten der bevolking omdat ze nergens terecht kunnen tijedens weer en wind en ik mag erover praten want ik ben er geweest zonder veel woorden eraan uit te besteden shame on you, nogmaals shame on you nep beleid geregeerd door mensen die vol houden dat ze hun best doen en nette fatsoenlijke mensen proberen wijs te maken dat ze een probleem hebben terwijl de echte problemen ondermijnt worden heb geen zin om ze te noemen bedenk ze zelf maar bv: alsof er niet genoeg personeel zou zijn om illigale mensenhandel uit te roeien tezamen met drugs overal controleposts en verscherpende toezicht om in recidive te treden te bewerksteliggen en klaar is klara maar recidive is voor dit soort lui niet het juiste woord, men vraagt waarom je dit doet .. dom of dom maar is dit wel wat men wil, dit is weer een geheel andere discussie en een vorm om het conflict het hoofd te buigen of te deneutraliseren aandacht op iets anders vestigen om je masker niet te verliezen en je hopeloze leventje in stand te houden omdat je niet beter weet en het inmiddels al is gaan wennen want je bent een real men en die is niet in voor verandering veiligheid i.t.t. verandering want verandering is eng en we weten niet wat dat is daarom houden we het maar bij het vertrouwde oude, goed of slecht is in mindere mate belangrijk je bent geen baby meer in de baarmoeder van je mama, je bent een volwassen man geworden met keuzes en keuzes maken wie je bent en word, ben je zelf veranwoordelijk voor daarom was mijn vader moge hij rusten in vrede wie hij was en ben ik wie ik ben en daarom hoeft een of andere scmuck me echt niet te komen vertellen hoe of wat, omdat ik familia heb probeer maar, hoe moeilijk het wel niet is om de waarheid te zeggen kan je mededelen dat het heel bevrijdend werkt maar sta niet raar te kijken als je op straat komt te staan en voor een flesje water naar de ing moet gaan omdat het toilet bij de mac donalds 50 cent is liever ga ik bloemetjes snoeien probeer na te gaan defenitie winnaar en verliezer, eens komt het onafwendbare en onvermijdelijke met duidelijke bewijzen voor de waarheid de mens acht zichzelf bekwaam en behoefteloos wist hij niet dat hij eens niets was en ooit ter verantwoording geroepen zal worden bid maar voor jezelf en deze zin zal waarschijnlijk je trots en hoogmoed doen verergeren omdat je nedenkt en je vervolgens afwend, wend je maar als kuddedieren zonder richting en verdwaald door wereldse bezigheden zoals bezit, pracht en praal en nakomelingen deze wereld is niets meer dan een bechoogeling en een tijdelijk vermaak en het tijdstip van de dag/het uur is als het geval van een oogwenk, neen sneller zelfs so tell what's on you're mind je hebt ezels en leeuwen and this is why the lady love's me when i smile even if she can't be with me she try and stay treu (so i think but let me in my presumption of innocence) stop envy and hate Laatst gewijzigd door g_z : 26 juni 2013 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Bloody hell GZ!
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Niemand leest zo'n lange posts, dat weet je toch, tenzij ze magistraal geschreven zijn en je na elke zin verlangt naar meer. Is bij jou dus niet het geval.
Parsprototem vind ik bijvoorbeeld een onderhoudende schrijfster; ik zou zeggen dat je moet blijven oefenen maar ik denk niet dat je het in je hebt eerlijk gezegd. Het is allemaal nogal onsamenhangend en - weer eens eerlijk gezegd - een beetje saai. Na de eerste paragraaf was je me al kwijt. Mijn excuses om je zo ruw uit je droom te doen ontwaken.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |