![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is z'n paspoort dan ook illegaal? Daar staat "Filip van België" als ik me niet vergis. Op wikipedia is het zelfs in het Engels, Filips! Filips (Filip)[1] Leopold Lodewijk Maria Frans: Philippe Léopold Louis Marie http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_van_België Filips naar de zoon van Leopold 1 http://nl.wikipedia.org/wiki/Filips_van_België Postzegels zijn dan ook blijkbaar ongeldig, je kunt maar 1 naam hebben. Is er ook een Duitse versie Prins Flippo? Laatst gewijzigd door BonBon : 6 juli 2013 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() die van fluppe heb ik nog niet gevonden, er moet dus een franse en nederlandse versie bestaan van hun identiteitskaarten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij zijn doopsel werd duidelijk FilipS (met S achteraan) gezegd....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, ik wil mij over de naam van deze "sire" niet druk maken. Als hij als dusdanig op de Burgerlijke stand staat ingeschreven, tja, dan is het maar zo. Maar het is een zoveelste indicatie dat de Sacksen-Coburgs volstrekt géén familie zijn waar de Vlamingen als Nederlandstaligen een warm gevoel bij krijgen. Die familie hoort niet bij ons, het zijn doodeenvoudig francofone Brusselaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan nodig?
Gedragen de mensen in dit land zich niet uit hun eigen als onnozelaars?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou Albert er dan twee hebben? Le roi de Belgique die enkel een Nederlandstalige ID kaart heeft... dat kan toch niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juli 2013 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft helemaal geen "hardcore Ollander Wannabee" te zijn om tot die conclusie te komen.
Enne, terloops nog even: het is niet: hardcore Ollander wannabee maar wel hardcore wannabee Ollander. Is vreselijk flauw hoor. Welk etiket zullen we dan op jou kleven, effe kijken... O ja! wannabee Wallon liégeois. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Koning Der Walen, duidelijker kan niet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Bij mijn geboorte in Hamburg op 15 februari 1945 werd ik aangegeven als "Roger";wat op proytest van de nog-voorlopig-nazi ambtenaar van Burgerlijke stand stuitte : die had me liever geregistreerd als "Kurt" zijnde volgens zijn boekske de correcte duitse vertaling van het franse "Roger"...
Namen worden in de regel niet vertaald : & ze worden bovendien "vrij" gegeven - een echt vlaamse vlaming die plots zin heeft om zijn kroost engelse of russisiche namen te geven mag dit gerust doen.. Mohammed Janssens, Ivan Peeters, Joeri Van Zurpelen, Frits Dupont... het kan allemaal. Waarom zou de koning een uitzondering zijn ? Als hij Philippe heet : het zij zo... Ik kan me best voorstellen dat er in Wallonië en Brussel veel franstaligen zijn die "Jan" heten, zoals er inb Vlaanderen per slot van rekening ook nederlandstaligen zijn die met de naam Jean rondlopen... Ik ken overigens verschillende vlaamse "+Etiennen" die liever "Stefan" genoemd worden.. what is in a name ? (Romeo en Julia, Willem Shakespeare) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is juist het probleem? Hij is Franstalig en tekent met zijn naam die Franstalig is. Had iemand mss iets anders verwacht?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die koning der 60% Vlamingen wordt oefent zich dus in de oude griekse geschriften, die hij dan uiteraard in de ORIGINELE VERSIE verslindt, net zoals de Spaanse boeken van Marquez, maar slaagt er niet in de vlaamse vrouwelijke benaming van een pasgeborene te onthouden? Als ze hem een beetje wilden upgraden, doe dat dan tenminste met normale dingen (tja ja dat is dan weer testbaar). Uiteindelijk gaat niemand hem vragen om de teksten van het oud griekse verhaal van Plato even te komen vertalen denk ik. Ze waren we zo slim om er geen latijnse filosofen bij te halen die hij dan in originele versie had gelezen.... stel je voor dat hij Ward de Bever tegenkomt die met hem een latijns klapke over Cicero wil maken! Zo slim waren de biografen dan weer wel. --------------------- Kom mensen, geef toe: dit wordt een hilarische tijd! ik zie het allemaal al komen. Hij zit nog niet op de troon en we hebben al urenlang plezier aan die man. Laat Nederland dan maar zijn stand-up comedians hebben, wij hebben onze Prince Flup.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juli 2013 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Philippe Keizer van Vlaanderen en Koning van Wallonië met als wapenschild een kieken met een leeuwenkop... iedereen content |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn Wallonen ?