![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat opvalt is die inherente onderdanigheid.
We moeten onderdanig zijn aan België, aan de koning , aan de visie van buitenlanders, etc. Belgicisme is toch niks voor mij, daarvoor leef ik te graag vrij en zelfstandig.
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is wel curieus dat "made in Holland" een sterker merk is dan "made in the Netherlands". Misschien zijn hier historische verklaringen voor ; zoals het ook een feit is dat de reputatie van "Belgium" samenhangt met de status van dit kleine landje in de 2de helft van de 19e eeuw als een van de belangrijkste industriële naties.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() Waarom een misplaatst belgicistisch nationalisme vervangen door en niet minder misplaatst vlaams nationalisme ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() Tja wat is de zin van eender welk "nationalisme " : ieder had met wat toeval een andere natuionaliteit of nationaliteiten kunnen hebben & met veel sympathie zich verbonden voelen met nog weer anderen. overigens zijn familiebanden doorgaans intenser en vele families zijn verspreid over diverse nationaliteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Logisch dat je niet van Brabant(s) houdt. Je bent een echte Vlaming.
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doorzichtige poging van baron Deruddere om zijn adelijke titel erfbaar te laten upgraden ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg hem via Facebook "als je dan toch zo van belgië houdt, waarom ben je hier dan weggegaan"? Ik kreeg nooit een antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind voetbal nog steeds een ongelooflijk nietig detail in mijn culturele identiteit. Die valt of staat niet met het bestaan van een bepaalde voetbalploeg of de prestaties ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Naar de laatste interland (België-Servië) keken 2,1 miljoen Belgen. Van de Nederlandstaligen volgden 63% van wie een tv-toestel had ( ! ) de interland.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 6 juli 2013 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||
|
![]() Citaat:
2007: http://www.standaard.be/cnt/B15841673070325 Citaat:
Citaat: http://www.vlaamsbelang.org/1/1194/ Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarvoor keek er jarenlang geen kat en als de hype gaan liggen is (lees: afgang op het wk) zal dat ook zo zijn, ook bij die een tv toestel hebben. Hoe verklaar je dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
De kern van de zaak is, dat België momenteel de tiende plaats op de FIFA-ranking bekleedt (bij de bookmakers staan we zelfs vijfde voor de eindoverwinning!). Dat is een enorme prestatie. Volgens Dewinter c.s. was zoiets onmogelijk zonder een splitsing. Quod non.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes: daarmee toon ik u duidelijk aan dat wij, Vlaams Belangers, geen partijslaven zijn zoals u ons vaak voorhoudt. Mij zal het een zorg wezen wat een aantal partijbonzen denken over voetbal. 't Houdt me helemaal niet bezig. Voetbal kost ons trouwens veel, heel veel geld. Door allerlei mechanismen op de belastingsbetaler afgewend, iets wat ik totaal onverantwoord vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom,als u Belgie haat,stapt u het hier dan niet af? Toch te gek. |
|
![]() |
![]() |