![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wie is de profiteur? Misschien al wat soldeninkopen gedaan? Misschien een leuk truitje aan de helft van de prijs? Door dat te doen, ga je akkoord met de uitbuiting van duizenden mensen, ook vrouwen en kinderen. De mensen lopen hier allemaal rond in hun door quasi-slavernij geproduceerde goederen en hebben dan nog het lef straatarme mensen profiteurs te noemen. Ah, maar hou jij je ogen maar dicht. Jij bent het slachtoffer. Jij bent het die uitgebuit wordt door al die profiteurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is jou argument om generatie na generatie te blijven huwen met je nicht of neef uit het thuisland? Waarom is het altijd 'onze' schuld dat moslims inteelten en niet kunnen of willen integreren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een land die slavernij toelaat dan is dat land verantwoordelijk, de fabrieken, de merken, onze wetten, maar ze moeten stoppen altijd maar weer het schuldgevoel enkel bij de consument te leggen. Ik ga niet uitsluitend geitenwollen sokken dragen hoor, dat ze dan maar eens verplichten om de werkelijke productiekost van kledij te vermelden zodat we eerlijk kunnen kiezen, dat durven zelfs de groene niet want die kost is slechts een tiende tot een honderdste van de winkelprijs. Laatst gewijzigd door BonBon : 12 juli 2013 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard valt jou niets te verwijten, want je kan toch niet alleen geitenwollensokken dragen, en er staan geen etiketjes op (nochtans staat er wel op dat het in Bangladesh of China is gemaakt), en de overheden doen er niets aan, de die landen ook niet... En de groenen! Dat zijn nog de ergsten van al! Neen, jij hebt niets verkeerd gedaan. Eigenlijk ben jij weer het slachtoffer. En ondertussen maar verder de uitbuiting van duizenden vrouwen en kinderen steunen zonder er een seconde bij stil te staan. Maar wel luidkeels klagen over al die buitenlanders die hier binnen komen stromen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb m'n trui speciaal uitgedaan en er is inderdaad een label met 'made in India', wat zegt mij dat als consument? Niets. Fucking Belgacom en Dell werkt met Indische werknemers, ikzelf heb nog iets laten doen door een indische firma, is alles uit India slecht dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, merk, "Tom Tailor", made in India. Geen kloten te vinden op je Google, voor jou is het natuurlijk automatisch slecht dan. Het enige merk die ik weet die etisch werkt is Beneton, denk ik, en geitenwollen sokken. Kledij is dan nog relatief makkelijk, auto's en computers zijn onmogelijk om etisch te kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeker ook eens het internationaal handelsbeleid van de groenen bekijken op het web! Genoeg tijd verspild, tijd voor weekend! Het ga je goed. Laatst gewijzigd door Bog : 12 juli 2013 om 22:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch die club die info doorgeeft van jou en mij aan de NSA? Misschien moet je ook eens googlen op google. Google wordt steeds meer een marketing machine ipv een zoekmachine. Zo simpel zit de wereld dus niet in elkaar. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 juli 2013 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pakistan en Bangladesh alleen al hebben 400 miljoen moslims die graag naar hier zouden komen genieten van ons sociale systeem, Groen moet consequent zijn en het opnemen voor die mensen en een import luchtbrug aanleggen om ze te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Och ja, het zijn er maar enkelen.... Wanneer wordt enkelen 'te veel' vraag ik dan? 10.000 ? 100.000 ? 1.000.000 ? 10.000.000 ? En dan wordt het dikwijls héééél stil aan de andere kant van de lijn. Alhoewel. want ze weten dat zolang ze nog een halve Euro uit uw zakken kunnen blijven kloppen om er nog een paar zandbakkoppen bij te halen, ze het niet zullen nalaten het te doen. Ze doen nu trouwens al het mogelijke opdat je nergens nog met je geld kan verdwijnen. Ze hebben uw geld nu en in de toekomst heel goed nodig. Laatst gewijzigd door kwantum : 13 juli 2013 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De burger in Europa wordt constant heropgevoed om een wellustige consument te zijn, een allesetertje. Gericht consumeren staat nog in de kinderschoenen. Momenteel gaat er veel tijd en energie in op. En de multinationals willen dat zo houden natuurlijk. Waarom val je die niet aan? Neen, je wilt de consument beschuldigen van iets waar die consument geen enkele controle over heeft, en dat gebruiken om de kritiek die mensen hebben op de instroom van allochtonen te ontkrachten. Zwak! Zeer zwak! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt wel controle over wat je koopt. De informatie is al jaren vrij beschikbaar. Jij stemt met je geld. Dat is de kracht die de consument heeft. Het is uiteraard niet voldoende. Een boycot zorgt ervoor dat de zwaksten in de schakel de dupe worden. Je moet actief multinationals "aanvallen," organisaties en ngo's steunen die werken aan deze problematiek en mensen in je buurt informeren en activeren. Het gaat niet vanzelf, dat is waar. Je moet er moeite voor doen, maar zeggen dat jij niets kan veranderen is laf. Je kiest wat je koopt met je geld, wie je steunt, wat je ermee doet... Maar ik heb hier al eens gediscuteerd over ngo's. Niemand wou geld geven aan organisaties die ook moslims steunen, of aan zakkenvullers. Ik heb mooi aangetoond dat ze hun beschuldigingen niet hard konden maken en toen was het heel stil. Mensen die hier zagen dat ze uitgebuit worden en dat die "instroom" in eigen land moet blijven, maar meedoet aan de uitbuiting van die landen en dan nog eens beweert daar ook niets aan te kunnen doen, zijn hypocrieten en lafaards. Het probleem is niet dat het niet mogelijk is. Het probleem is dat je het niet wilt. Je bent er te lui voor of het kan je niet schelen. Zoals ik eerder zei, bijna voor alles is een beter alternatief, er zijn organisaties die die uitbuiting en ongelijkheid bevechten... Het is van niet willen. Laf, heel laf! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#218 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er werd mij om bewijzen gevraagd, ik heb die gegeven. Daarna werd het heel stil. Zelfs al zouden ze de lonen verdienen die ze zogezegd krijgen, dan geef ik nog liever men geld aan hen dan aan mensen die anderen uitbuiten! Maar voor de duidelijkheid, die lijst is bullshit. Maar ja, wie heeft hier de vingers in de oren en de ogen dicht? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar egoïst, da's nog niet gebeurd.
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och inderdaad, de soepgroente is terug!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |