Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2013, 20:29   #201
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Hier is inderdaad ook veel verkeerd, kijk maar naar al die niet-compatibele culturen ze laten instromen, misdadig gewoon.
Jij redeneert uiteraard dat ze gewoon naar hier komen om te profiteren of om ons te veroveren.

Wie is de profiteur? Misschien al wat soldeninkopen gedaan? Misschien een leuk truitje aan de helft van de prijs? Door dat te doen, ga je akkoord met de uitbuiting van duizenden mensen, ook vrouwen en kinderen. De mensen lopen hier allemaal rond in hun door quasi-slavernij geproduceerde goederen en hebben dan nog het lef straatarme mensen profiteurs te noemen.

Ah, maar hou jij je ogen maar dicht. Jij bent het slachtoffer. Jij bent het die uitgebuit wordt door al die profiteurs.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2013, 20:36   #202
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Jij redeneert uiteraard dat ze gewoon naar hier komen om te profiteren of om ons te veroveren.

Wie is de profiteur? Misschien al wat soldeninkopen gedaan? Misschien een leuk truitje aan de helft van de prijs? Door dat te doen, ga je akkoord met de uitbuiting van duizenden mensen, ook vrouwen en kinderen. De mensen lopen hier allemaal rond in hun door quasi-slavernij geproduceerde goederen en hebben dan nog het lef straatarme mensen profiteurs te noemen.

Ah, maar hou jij je ogen maar dicht. Jij bent het slachtoffer. Jij bent het die uitgebuit wordt door al die profiteurs.
Ik zie het vooral praktisch, er zijn naar schatting enkele miljarden mensen die graag als vluchteling naar hier zouden willen verhuizen. Wat is jou argument om enkel die groepen op te nemen die via mensenhandel en bendes hier geraakt zijn?

Wat is jou argument om generatie na generatie te blijven huwen met je nicht of neef uit het thuisland?

Waarom is het altijd 'onze' schuld dat moslims inteelten en niet kunnen of willen integreren?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2013, 20:48   #203
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Die fabrikanten laten hun kleren maken in Bangladesch omdat het 0,20 euro goedkoper is dan ergens anders, en ik ben dan schuldig omdat ik dat kledingstuk dan koop aan 10-20 euro? Ik wil best die 20 cent extra betalen hoor maar je weet best dat het zo niet werkt.

Als een land die slavernij toelaat dan is dat land verantwoordelijk, de fabrieken, de merken, onze wetten, maar ze moeten stoppen altijd maar weer het schuldgevoel enkel bij de consument te leggen.
Ik ga niet uitsluitend geitenwollen sokken dragen hoor, dat ze dan maar eens verplichten om de werkelijke productiekost van kledij te vermelden zodat we eerlijk kunnen kiezen, dat durven zelfs de groene niet want die kost is slechts een tiende tot een honderdste van de winkelprijs.

Laatst gewijzigd door BonBon : 12 juli 2013 om 20:50.
Oud 12 juli 2013, 21:03   #204
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Die fabrikanten laten hun kleren maken in Bangladesch omdat het 0,20 euro goedkoper is dan ergens anders, en ik ben dan schuldig omdat ik dat kledingstuk dan koop aan 10-20 euro? Ik wil best die 20 cent extra betalen hoor maar je weet best dat het zo niet werkt.

Als een land die slavernij toelaat dan is dat land verantwoordelijk, de fabrieken, de merken, onze wetten, maar ze moeten stoppen altijd maar weer het schuldgevoel enkel bij de consument te leggen.
Ik ga niet uitsluitend geitenwollen sokken dragen hoor, dat ze dan maar eens verplichten om de werkelijke productiekost van kledij te vermelden zodat we eerlijk kunnen kiezen, dat durven zelfs de groene niet want die kost is slechts een tiende tot een honderdste van de winkelprijs.
Het is behoorlijk simpel. Als je bewust kledij koopt dat door kinderen, vrouwen en mannen is geproduceerd in de meest mensonwaardige omstandigheden voor een loon waarvan ze amper kunnen leven, dan steun je die praktijken. Die informatie over de werkelijk kost prijs, welke bedrijven of landen dit toelaten is al jaren vrij beschikbaar voor wie het wilt weten; mensen zonder oogkleppen.

Maar uiteraard valt jou niets te verwijten, want je kan toch niet alleen geitenwollensokken dragen, en er staan geen etiketjes op (nochtans staat er wel op dat het in Bangladesh of China is gemaakt), en de overheden doen er niets aan, de die landen ook niet... En de groenen! Dat zijn nog de ergsten van al! Neen, jij hebt niets verkeerd gedaan. Eigenlijk ben jij weer het slachtoffer.

En ondertussen maar verder de uitbuiting van duizenden vrouwen en kinderen steunen zonder er een seconde bij stil te staan. Maar wel luidkeels klagen over al die buitenlanders die hier binnen komen stromen...
Oud 12 juli 2013, 21:15   #205
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is behoorlijk simpel. Als je bewust kledij koopt dat door kinderen, vrouwen en mannen is geproduceerd in de meest mensonwaardige omstandigheden voor een loon waarvan ze amper kunnen leven, dan steun je die praktijken. Die informatie over de werkelijk kost prijs, welke bedrijven of landen dit toelaten is al jaren vrij beschikbaar voor wie het wilt weten; mensen zonder oogkleppen.

Maar uiteraard valt jou niets te verwijten, want je kan toch niet alleen geitenwollensokken dragen, en er staan geen etiketjes op (nochtans staat er wel op dat het in Bangladesh of China is gemaakt), en de overheden doen er niets aan, de die landen ook niet... En de groenen! Dat zijn nog de ergsten van al! Neen, jij hebt niets verkeerd gedaan. Eigenlijk ben jij weer het slachtoffer.

En ondertussen maar verder de uitbuiting van duizenden vrouwen en kinderen steunen zonder er een seconde bij stil te staan. Maar wel luidkeels klagen over al die buitenlanders die hier binnen komen stromen...
Je raast, ik koop af en toe iets iets met een duidelijk niet-uitbuit label zoals bananen en koffie maar wat jij voorstelt is gewoon onmogelijk als consument, je kunt bijna niets meer kopen dan.

Ik heb m'n trui speciaal uitgedaan en er is inderdaad een label met 'made in India', wat zegt mij dat als consument? Niets.

Fucking Belgacom en Dell werkt met Indische werknemers, ikzelf heb nog iets laten doen door een indische firma, is alles uit India slecht dan?
Oud 12 juli 2013, 21:33   #206
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Je raast, ik koop af en toe iets iets met een duidelijk niet-uitbuit label zoals bananen en koffie maar wat jij voorstelt is gewoon onmogelijk als consument, je kunt bijna niets meer kopen dan.
Je kunt bijna alles kopen. Op sommige vlakken is het inderdaad wat moeilijker maar voor kledij, voedsel, cosmetica en allerlei andere dagdagelijkse zaken zijn er tal van betere alternatieven.

Citaat:
Ik heb m'n trui speciaal uitgedaan en er is inderdaad een label met 'made in India', wat zegt mij dat als consument? Niets.
Als je je ogen sluit is er niets te zien. Je spendeert nogal wat tijd op het internet, neem ik aan? Het internet is een bijzonder iets; je vindt er bijna alles. Misschien heb je al gehoord van google? Dat is een zoekmachine die je kan gebruiken om over eender wat informatie op te zoeken. Je kan bijvoorbeeld opzoeken waar en in welke omstandigheden bedrijven hun kleren laten maken. Beter nog, je kan gewoon opzoeken wie het wel goed doet. Dan ga je gewoon naar daar en je koopt daar je kleren.

Citaat:
Fucking Belgacom en Dell werkt met Indische werknemers, ikzelf heb nog iets laten doen door een indische firma, is alles uit India slecht dan?
Neen.
Oud 12 juli 2013, 21:45   #207
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kunt bijna alles kopen. Op sommige vlakken is het inderdaad wat moeilijker maar voor kledij, voedsel, cosmetica en allerlei andere dagdagelijkse zaken zijn er tal van betere alternatieven.

Als je je ogen sluit is er niets te zien. Je spendeert nogal wat tijd op het internet, neem ik aan? Het internet is een bijzonder iets; je vindt er bijna alles. Misschien heb je al gehoord van google? Dat is een zoekmachine die je kan gebruiken om over eender wat informatie op te zoeken. Je kan bijvoorbeeld opzoeken waar en in welke omstandigheden bedrijven hun kleren laten maken. Beter nog, je kan gewoon opzoeken wie het wel goed doet. Dan ga je gewoon naar daar en je koopt daar je kleren.

Neen.
Dus ik moet voor elk kledingstuk en elk koekje op Google nagaan of het 'politiek correct' is of niet? Jij bent werkloos zeker?

Ok, merk, "Tom Tailor", made in India. Geen kloten te vinden op je Google, voor jou is het natuurlijk automatisch slecht dan. Het enige merk die ik weet die etisch werkt is Beneton, denk ik, en geitenwollen sokken.

Kledij is dan nog relatief makkelijk, auto's en computers zijn onmogelijk om etisch te kopen.
Oud 12 juli 2013, 22:09   #208
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dus ik moet voor elk kledingstuk en elk koekje op Google nagaan of het 'politiek correct' is of niet? Jij bent werkloos zeker?
Het is vrijdagavond, je zit online... Ga ervoor!

Citaat:
Ok, merk, "Tom Tailor", made in India. Geen kloten te vinden op je Google, voor jou is het natuurlijk automatisch slecht dan. Het enige merk die ik weet die etisch werkt is Beneton, denk ik, en geitenwollen sokken.
http://archive.cleanclothes.org/newslist/336

Citaat:
Kledij is dan nog relatief makkelijk, auto's en computers zijn onmogelijk om etisch te kopen.
ZJa, op sommige vlakken is het inderdaad moeilijker. Maar je kan vaker de fiets nemen of het openbaar vervoer. Computers kan je tweedehands kopen of desnoods zelfs een uit karton!

Zeker ook eens het internationaal handelsbeleid van de groenen bekijken op het web!

Genoeg tijd verspild, tijd voor weekend!

Het ga je goed.

Laatst gewijzigd door Bog : 12 juli 2013 om 22:09.
Oud 12 juli 2013, 23:13   #209
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het internet is een bijzonder iets; je vindt er bijna alles. Misschien heb je al gehoord van google?
Daar heb ik weleens van gehoord ja.

Dat is toch die club die info doorgeeft van jou en mij aan de NSA?
Misschien moet je ook eens googlen op google. Google wordt steeds meer een marketing machine ipv een zoekmachine.

Citaat:
Beter nog, je kan gewoon opzoeken wie het wel goed doet.
Zo simpel zit de wereld dus niet in elkaar.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 juli 2013 om 23:13.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2013, 01:10   #210
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
De meeste mensen kopen die kledij/computer niet bewust. Voor dezelfde moeite is het Tshirtje bij de Zeeman/tsingtjang computer gemaakt in dezelfde fabriek als het peperdure lonsgapdalacosfutonwhatever/Mac . En verdwijnt de winst in dezelfde zakken...

Citaat:
Ok we kopen niks meer uit China, India, Bangladesh etc etc.. de mensen ginder mogen ipv een karig, schamel hongerloon niks meer hebben. Geniaal.

Citaat:
Die arme asielzoekers , hoe betalen die de mensensmokkelaars? Kwestie, een mensensmokkelaar moet zijn kosten ook betalen nietwaar.
Oud 13 juli 2013, 14:56   #211
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Die arme asielzoekers , hoe betalen die de mensensmokkelaars? Kwestie, een mensensmokkelaar moet zijn kosten ook betalen nietwaar.
Daar hebben de politiek correcten geen antwoord op, ze willen enkel die mensen opnemen die het gelukt is om naar hier te komen via mensensmokkelaars, al de rest laten ze bewust in de kou staan. Zouden ze een percentje krijgen van die misdadigers?

Pakistan en Bangladesh alleen al hebben 400 miljoen moslims die graag naar hier zouden komen genieten van ons sociale systeem, Groen moet consequent zijn en het opnemen voor die mensen en een import luchtbrug aanleggen om ze te helpen.
Oud 13 juli 2013, 15:06   #212
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar hebben de politiek correcten geen antwoord op, ze willen enkel die mensen opnemen die het gelukt is om naar hier te komen via mensensmokkelaars, al de rest laten ze bewust in de kou staan. Zouden ze een percentje krijgen van die misdadigers?

Pakistan en Bangladesh alleen al hebben 400 miljoen moslims die graag naar hier zouden komen genieten van ons sociale systeem, Groen moet consequent zijn en het opnemen voor die mensen en een import luchtbrug aanleggen om ze te helpen.
zo sprak ik ooit eens een voorzitter van Groen! van een middelgrote stad. Toen ik zei dat die azielige toeloop wel eens mocht stoppen kreeg ik als antwoord: "jamaar het zijn toch ook mensen". Ik heb daarop geantwoord "uiteraard, �*lle zes miljard zelfs". en toen was het stil.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2013, 19:57   #213
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zo sprak ik ooit eens een voorzitter van Groen! van een middelgrote stad. Toen ik zei dat die azielige toeloop wel eens mocht stoppen kreeg ik als antwoord: "jamaar het zijn toch ook mensen". Ik heb daarop geantwoord "uiteraard, �*lle zes miljard zelfs". en toen was het stil.
Goed zo, Circe, ik gebruik die dooddoener ook steeds.
Och ja, het zijn er maar enkelen....
Wanneer wordt enkelen 'te veel' vraag ik dan?
10.000 ?
100.000 ?
1.000.000 ?
10.000.000 ?

En dan wordt het dikwijls héééél stil aan de andere kant van de lijn.

Alhoewel. want ze weten dat zolang ze nog een halve Euro uit uw zakken kunnen blijven kloppen om er nog een paar zandbakkoppen bij te halen, ze het niet zullen nalaten het te doen.
Ze doen nu trouwens al het mogelijke opdat je nergens nog met je geld kan verdwijnen. Ze hebben uw geld nu en in de toekomst heel goed nodig.

Laatst gewijzigd door kwantum : 13 juli 2013 om 19:58.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2013, 12:10   #214
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Neen.
Dan ben je toch ferm naïef, hoor. Sommige labels 'vrij van kinderarbeid' enz, zijn gewoon vervalst; afgekocht, gemoduleerd, ...

De burger in Europa wordt constant heropgevoed om een wellustige consument te zijn, een allesetertje.

Gericht consumeren staat nog in de kinderschoenen. Momenteel gaat er veel tijd en energie in op. En de multinationals willen dat zo houden natuurlijk.

Waarom val je die niet aan? Neen, je wilt de consument beschuldigen van iets waar die consument geen enkele controle over heeft, en dat gebruiken om de kritiek die mensen hebben op de instroom van allochtonen te ontkrachten.

Zwak! Zeer zwak!
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2013, 12:17   #215
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Dan ben je toch ferm naïef, hoor. Sommige labels 'vrij van kinderarbeid' enz, zijn gewoon vervalst; afgekocht, gemoduleerd, ...

De burger in Europa wordt constant heropgevoed om een wellustige consument te zijn, een allesetertje.

Gericht consumeren staat nog in de kinderschoenen. Momenteel gaat er veel tijd en energie in op. En de multinationals willen dat zo houden natuurlijk.

Waarom val je die niet aan? Neen, je wilt de consument beschuldigen van iets waar die consument geen enkele controle over heeft, en dat gebruiken om de kritiek die mensen hebben op de instroom van allochtonen te ontkrachten.

Zwak! Zeer zwak!
Inderdaad, de import uit die landen is onze schuld omdat we kleren kopen, de poco's proberen van alles om toch maar de schuld bij de westerse burger te leggen.
Oud 14 juli 2013, 13:08   #216
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Opnieuw, met wat opzoekwerk haal je de serieuze er wel uit. Daarnaast bestaan er natuurlijk ook tweedehandswinkels en je kan er natuurlijk voor kiezen om geen kasten vol kleren te hebben die je zelden of nooit draagt.

Citaat:

Zwak! Zeer zwak!
Ik ben dagelijks bezig met multinationals "aan te vallen" en organisaties te steunen die strijden voor een eerlijker handelsbeleid.

Je hebt wel controle over wat je koopt. De informatie is al jaren vrij beschikbaar. Jij stemt met je geld. Dat is de kracht die de consument heeft.

Het is uiteraard niet voldoende. Een boycot zorgt ervoor dat de zwaksten in de schakel de dupe worden. Je moet actief multinationals "aanvallen," organisaties en ngo's steunen die werken aan deze problematiek en mensen in je buurt informeren en activeren.

Het gaat niet vanzelf, dat is waar. Je moet er moeite voor doen, maar zeggen dat jij niets kan veranderen is laf. Je kiest wat je koopt met je geld, wie je steunt, wat je ermee doet...

Maar ik heb hier al eens gediscuteerd over ngo's. Niemand wou geld geven aan organisaties die ook moslims steunen, of aan zakkenvullers. Ik heb mooi aangetoond dat ze hun beschuldigingen niet hard konden maken en toen was het heel stil.

Mensen die hier zagen dat ze uitgebuit worden en dat die "instroom" in eigen land moet blijven, maar meedoet aan de uitbuiting van die landen en dan nog eens beweert daar ook niets aan te kunnen doen, zijn hypocrieten en lafaards.

Het probleem is niet dat het niet mogelijk is. Het probleem is dat je het niet wilt. Je bent er te lui voor of het kan je niet schelen. Zoals ik eerder zei, bijna voor alles is een beter alternatief, er zijn organisaties die die uitbuiting en ongelijkheid bevechten... Het is van niet willen.

Laf, heel laf!
Oud 14 juli 2013, 13:46   #217
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Opnieuw, met wat opzoekwerk haal je de serieuze er wel uit.
En met evenveel moeite vind men wel "bewijzen" dat de "goeien" ook zo goed niet zijn. Da's op dit forum al meermaals bewezen.

Citaat:
Daarnaast bestaan er natuurlijk ook tweedehandswinkels en je kan er natuurlijk voor kiezen om geen kasten vol kleren te hebben die je zelden of nooit draagt.
U weet niets van mijn kleerkasten af, en ik wil dat zou houden.

Citaat:
Ik ben dagelijks bezig met multinationals "aan te vallen" en organisaties te steunen die strijden voor een eerlijker handelsbeleid.
Wilt U een eerlijk handelsbeleid, haal de overheden er dan van tussen. Bijzonder toegevoegde tax. Omdat persoon A iets wil verkopen aan persoon B, moet de overheid nog eens 21% van de afgesproken waarde opeisen.

Citaat:
Je hebt wel controle over wat je koopt. De informatie is al jaren vrij beschikbaar. Jij stemt met je geld. Dat is de kracht die de consument heeft.
Ik heb zeker controle over wat ik koop. Ik koop graag het betere materiaal voor het minste geld. En als dat materiaal nu achter de hoek is gemaakt in een beschermde werkplaats, of in China in een dwangarbeidskamp, dat kan me net geen reet schelen.
Citaat:
Het is uiteraard niet voldoende. Een boycot zorgt ervoor dat de zwaksten in de schakel de dupe worden. Je moet actief multinationals "aanvallen," organisaties en ngo's steunen die werken aan deze problematiek en mensen in je buurt informeren en activeren....
De zwaksten zijn altijd de dupe. Dat is dan ook het enige recht wat je kan bekrachtigen.

Citaat:
Het gaat niet vanzelf, dat is waar. Je moet er moeite voor doen, maar zeggen dat jij niets kan veranderen is laf. Je kiest wat je koopt met je geld, wie je steunt, wat je ermee doet Maar ik heb hier al eens gediscuteerd over ngo's. Niemand wou geld geven aan organisaties die ook moslims steunen, of aan zakkenvullers. Ik heb mooi aangetoond dat ze hun beschuldigingen niet hard konden maken en toen was het heel stil.
Een lijst met de verloning van de toplui van een hele hoop NGO's en U stak de vingers in de oren en begon de Internationale te neuriën.

Citaat:
Mensen die hier zagen dat ze uitgebuit worden en dat die "instroom" in eigen land moet blijven, maar meedoet aan de uitbuiting van die landen en dan nog eens beweert daar ook niets aan te kunnen doen, zijn hypocrieten en lafaards.
Ik ben helemaal geen hypocriet of laf. Integendeel. Ik kom moedig voor mij zelf op, en de rest kan verrekken.

Citaat:
Het probleem is niet dat het niet mogelijk is. Het probleem is dat je het niet wilt. Je bent er te lui voor of het kan je niet schelen. Zoals ik eerder zei, bijna voor alles is een beter alternatief, er zijn organisaties die die uitbuiting en ongelijkheid bevechten... Het is van niet willen.Laf, heel laf!
Oud 14 juli 2013, 14:39   #218
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En met evenveel moeite vind men wel "bewijzen" dat de "goeien" ook zo goed niet zijn. Da's op dit forum al meermaals bewezen.
Ja, het is goed beide zijden te bekijken, maar ik kan je gerust een lijstje geven met goede alternatieven.

Citaat:
Ik heb zeker controle over wat ik koop. Ik koop graag het betere materiaal voor het minste geld. En als dat materiaal nu achter de hoek is gemaakt in een beschermde werkplaats, of in China in een dwangarbeidskamp, dat kan me net geen reet schelen.
Het kan u inderdaad niet schelen of uw kleren worden gemaakt door kinderen die werken in slechte omstandigheden.

Citaat:
Een lijst met de verloning van de toplui van een hele hoop NGO's en U stak de vingers in de oren en begon de Internationale te neuriën.
Neen, ik heb aangetoond dat het a)over lonen gaan uit Nederland, b) die lijst niet klopt en c) dat de lonen in België heel wat lager liggen.

Er werd mij om bewijzen gevraagd, ik heb die gegeven. Daarna werd het heel stil.

Zelfs al zouden ze de lonen verdienen die ze zogezegd krijgen, dan geef ik nog liever men geld aan hen dan aan mensen die anderen uitbuiten! Maar voor de duidelijkheid, die lijst is bullshit. Maar ja, wie heeft hier de vingers in de oren en de ogen dicht?

Citaat:
Ik ben helemaal geen hypocriet of laf. Integendeel. Ik kom moedig voor mij zelf op, en de rest kan verrekken.
Een egoïst, dus.
Oud 14 juli 2013, 14:56   #219
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, het is goed beide zijden te bekijken, maar ik kan je gerust een lijstje geven met goede alternatieven.
Oh, aangezien ik toch lui ben volgens U, help me dan een handje, en geef die lijst van uw favorietjes eens.
Citaat:
Het kan u inderdaad niet schelen of uw kleren worden gemaakt door kinderen die werken in slechte omstandigheden.
Eigenlijk kan me dat wel schelen, want kinderen die in slechte omstandigheden werken, zijn meestal niet in staat enige kwaliteit af te leveren. Koop maar een Tshirtje bij Zeeman of de wibra.
Citaat:
Neen, ik heb aangetoond dat het a)over lonen gaan uit Nederland, b) die lijst niet klopt en c) dat de lonen in België heel wat lager liggen.
En we zijn hier aan't lullen over internationaal "eerlijk verloonde" arbeid. Daarom dat Nederland maar een ongeldig stukje informatie is voor U.
Citaat:
Er werd mij om bewijzen gevraagd, ik heb die gegeven. Daarna werd het heel stil.
Ik probeer nog steeds uit te maken dat uw bewijzen bewijzen wat U beweerd.

Citaat:
Een egoïst, dus.
Een hedonist. Mensen die me kennen noemen me vanalles en nog wat; van Nou Nours tot grumpy man. Van ochtendhumeur 's avonds tot bierbuik.
Maar egoïst, da's nog niet gebeurd.
Oud 14 juli 2013, 15:07   #220
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

och inderdaad, de soepgroente is terug!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be