![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je je deerlijk vergist en dat die opinie juist vrij veel gedeeld wordt. En dat is mede dank zij fanatieke mensen zoals jijzelf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo is dat, idd.
![]() |
#1783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat geneuzel op een paar fora, wat hardvochtige toogpraat en dat was het. Ebertje heeft gelijk, "wij Vlamingen", zijn platte vijgen die niet beter verdienen.
![]() |
![]() |
#1785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ons Salahke zich ook in haar beddengoed hullen, wil ze niet verkracht worden, geen zweep- of stokslagen krijgen, en zal 't gedaan zijn met groot bakkes op tinternet, �*ls dat tegen dan nog bestaat. Die mohamedaansen weten niet wat hen overkomt indien ze plots in 'n èchte mohamedaanse dictatuur zouden moeten leven. Hier bij ons, in 't westen, beschermd door onze westerse wetten, is 't makkelijk zat mohamedaantje spelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1788 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Laynee : 15 juli 2013 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het "vermoeden" dat de klachten uit fundamentalistische hoek komen is ondertussen al halvelings bewezen: die Kamal blijft maar lasterlijke aantijgingen spuien, én is lid van een fundamentalistische beweging, én de ouders hebben er contact mee anders kan kamal nooit aan de persoonlijke kopij van de neergelegde klachten geraken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1794 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zijn veel mensen die heel graag lesgeven en hun verantwoordelijkheid tgo de kinderen heel serieus nemen. Voor die mensen mag je een lesuur van 50 minuten met 25 leerlingen gerust qua werkuren maal twee of maal drie doen vanwege de mentale intensiteit en vanwege het nawerk (vergelijk één toets per rapportperiode met tussen de 12 en de 15 schriftelijke toetsen per klas plus verbetering van de verbetering van de toetsen (Frans)). Ik zet me dan in de plaats van die kleuterjuf van de Blokkendoos, die ofwel gemotiveerd was of niet, maar die zeker geen gemakkelijk publiek had (zowel kleuters als de ouders ervan). Waarom niet, omdat een overheidsinfrastructuur bij deze door enkele halve analfabeten (het kan niet mooier) in vraag gesteld wordt en gedemoniseerd wordt. Dit is het eindresultaat, hé. Zo'n concentratieschool krijgt dan nog extra subsidies, extra ondersteuning. Eigenlijk heeft het Nederlandstalig onderwijs bij deze een kaakslag gekregen van een bende nitwits die van pedagogiek (ik zie in mijn achtertuin hoe ze die kinderen 'opvoeden') geen kaas gegeten hebben (op povere uitzonderingen na). Als ik nog lesgaf, op het einde van het schooljaar, heb je nog een uurtje of twee met elke klas om de examenresultaten te bespreken, maar de leerstof is afgesloten en dan liet ik muziek horen en ze kregen de lyrics mee, en we deden pogingen om het te zingen (soms geweldig plezant). NU zou ik het niet meer moeten proberen om 'Amsterdam' van Brel te geven (voor het vak Frans). Moslimouders kunnen me dan aanklagen voor aanzet tot alcohol, prostitutie ('ils boivent �* la santé des putains d'Amsterdam') en zelfs aanzet tot plassex ('Et ils pissent comme je pleure sur les femmes infidèles.' (het is geen plassex maar zo gaan ze het hersenloos natuurlijk uitleggen). Idem voor 'The first cut is the deepest' van Rod Stewart. (vak Engels) Kortom, die mensen zijn goed bezig om alles wat creatief, universeel is, af te breken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom net die Juf? Misschien omdat ze bepaalde dingen had opgemerkt en gerapporteerd heeft.
Kwestie, de schreeuwlelijke moeder waarmee het allemaal begonnen is, is geen onbeschreven blad.
![]() |
#1796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat moet je aan die hysterische mensen (mèt sexuele problemen) vragen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik zie dat Bonbon gebanned werd. Toch niet omdat hij vergeten was de namen van de juffen te verwijderen in die posten van kamal weetikveel?
Hij had nochtans zelf voorgesteld om die ervan tussen te halen, maar hij kon niet meer aan zijn tekst.
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al had dat de dood als gevolg...
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 |
Banneling
|
![]() [quote=Salah;6718708]Ten eerste weet je niet eens wat "salafisme" juist inhoud. Ten tweede zijn de meeste salafisten vreedzaam en hebben ze kritiek op lui als s4b. Ten derde zijn er bitter weinig salafisten in België. Ten vierde, dat ze niet werken is een leugen.
Ten vijfde, zolang jij de radicale Vlaamse extremistische racisten en islamofoben niet buiten de samenleving zet, die wel meer dan een paar duizend aanhangers telt, is er géén vreedzame samenleving mogelijk.[/QUOTE] Mijn keuze, als doetje, is dan vlug gemaakt hoor. Geef mij maar de mensen waar ik in mijn eigen taal op mijn grondgebied mee kan babbelen. Met die gasten kan je tenminste nog een deftig pint gaan drinken en lullen over composthopen of de Tour de France of de voetbal. Met een salafistische uitziende vent (baard en lang kleed, kan je alleen op het idee komen om dat kleed effe op te heffen om te zien of die een onderbroek draagt. Sorry hoor, maar die reclame met die Schotten ... Salathje toch, ik eis het privilege op om onze samenleving verstoord te zien door mensen van hier en door problemen van hier ipv door mensen van ik weet niet waar en problemen van ik weet niet waar. Snoeshieten, snieshieten, wallaby's en salafies en de luiaard weet wat nog niet allemaal. Ik stop al die zaken in één mandje en ik schud er eens goed mee:; dat is practisch, energiezuinig en niet tijdverslindend. |
![]() |
![]() |