Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2013, 17:39   #2201
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Inderdaad want echte bewijzen heb ik voor al die smaad nog niet gezien waarmee u dweept. Hoe zuur kunt u zijn. Zij kent haar kind beter dan wie dan ook.
ik neem aan dat U wel de bewijzen kan leveren die de politie niet gevonden heeft? Rep je naar het politiekantoor zou ik zeggen;
Heb je misschien nog wat spermastaaltjes in de afslag zien staan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:44   #2202
Plydoor Lippens
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik neem aan dat U wel de bewijzen kan leveren die de politie niet gevonden heeft? Rep je naar het politiekantoor zou ik zeggen;
Heb je misschien nog wat spermastaaltjes in de afslag zien staan?
Dit is dus de typische reactie van iemand die in de hoek word gedreven.....interessant.
Plydoor Lippens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:49   #2203
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is dus de typische reactie van iemand die in de hoek word gedreven.....interessant.
ha ja? rare reactie. Nochtans begint al de heisa bij de beschuldigingen van de hysterische hoofddoekdraagsters en niet bij de reactie daarop van normale mensen.

Ik zie niet in waarom ik in een hoek zou gedreven zijn als ik stel dat er EERST eens bewijzen op tafel moeten gelegd worden alvorens je mensen die commentaar leveren op de hysterie gaat beschuldigen.

Indien niet kan bewezen worden dat de inpakdames een grondige reden hadden om zo te fulmineren, dan is het SMAAD. het gebrek aan bewijzen voor de aanklacht is de grond om het smaad te noemen !

Wel lekker om steeds met het vingertje te wijzen hé Plydoor (of bedoelde je misschien POlydoor?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 juli 2013, 17:54   #2204
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

*dubbelpost*

Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 19 juli 2013 om 17:55.
Maikel Joosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:57   #2205
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Een van de voornaamste redenen dat die haatbaarden en eierschalen zo gestoord zijn, is juist omdat vorige generaties van politiekers er altijd op tippetenen hebben rondgedrenteld. Een kordatere aanpak dringt zich op.
Door de onschuldige juffrouw in kwestie een pak meer last te bezorgen en de extremisten precies dat te geven wat ze willen? Briljante tactiek!
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:58   #2206
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
nogmaals:

deel 1 van het onderzoek: zijn de FEITEN gebeurd of niet, is afgerond. Er zijn NERGENS enige aanwijzingen gevonden dat er op wijst dat de vermeende feiten hebben plaatsgevonden;
Dit werd gecommuniceerd.
Ah? Waar?
Oud 19 juli 2013, 17:59   #2207
Plydoor Lippens
Banneling

Standaard

Citaat:
ha ja? rare reactie. Nochtans begint al de heisa bij de beschuldigingen van de hysterische hoofddoekdraagsters en niet bij de reactie daarop van normale mensen.

Ik zie niet in waarom ik in een hoek zou gedreven zijn als ik stel dat er EERST eens bewijzen op tafel moeten gelegd worden alvorens je mensen die commentaar leveren op de hysterie gaat beschuldigen.

Indien niet kan bewezen worden dat de inpakdames een grondige reden hadden om zo te fulmineren, dan is het SMAAD. het gebrek aan bewijzen voor de aanklacht is de grond om het smaad te noemen !

Wel lekker om steeds met het vingertje te wijzen hé Plydoor (of bedoelde je misschien POlydoor?)
1.U weet dus ook meer dan wij? Vertel! Hoe weet u dat er geen bewijzen zijn. Omdat een dametje van het parket voor de camera zei dat er nog geen bewijzen waren? Zever om de rust te doen wederkeren ja. We zullen zien. Tot die tijd zou u zich maar best voornemen om ook niet telkens zo te "fulmineren".

2. Die naam is zo gevormd omdat ik toen probeerde te typen met een verband rond mijn rechterhand, nu moet ik daar helaas mee leren leven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht
*dubbelpost*
U bedoelt zeker *verkeerd topic* men beste.

Laatst gewijzigd door Plydoor Lippens : 19 juli 2013 om 18:03.
Plydoor Lippens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 18:02   #2208
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ah? Waar?
In alle gazetten, op alle tv stations in alle boekskes.
gemist?

Oud 19 juli 2013, 18:03   #2209
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1.U weet dus ook meer dan wij? Vertel! Hoe weet u dat er geen bewijzen zijn. Omdat een dametje van het parket voor de camera zei dat er nog geen bewijzen waren? Zever om de rust te doen wederkeren ja. We zullen zien. Tot die tijd zou u zich maar best voornemen om ook niet telkens zo te "fulmineren".
.
als een "dametje" van het parket (wou je liever een "jongetje" als communicatie verantwoordelijke?) dat zegt, dan neem ik dus aan dat ze geen bewijzen hebben kunnen vinden, en vermis dat bericht nog steeds niet werd tegengesproken ga ik er vanuit dat ze nog steeds geen bewijzen hebben gevonden.

Oud 19 juli 2013, 18:06   #2210
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
In alle gazetten, op alle tv stations in alle boekskes.
gemist?
Duidelijk wel ja. Geef eens één link.
Oud 19 juli 2013, 18:08   #2211
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duidelijk wel ja. Geef eens één link.
your google is as good as mine. Het forum staat er trouwens vol van.

Oud 19 juli 2013, 18:10   #2212
Scorpio
Minister-President

Standaard

Nope, er staat er niet één op dit forum waaruit blijkt dat 'deel 1 (zijn de feiten gebeurd)' is afgerond.

En ook op Google vind ik er geen enkele.

Dus: linkje graag?
Oud 19 juli 2013, 18:19   #2213
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nogmaals:

deel 1 van het onderzoek: zijn de FEITEN gebeurd of niet, is afgerond. Er zijn NERGENS enige aanwijzingen gevonden dat er op wijst dat de vermeende feiten hebben plaatsgevonden;
Dit werd gecommuniceerd.

deel 2 van het onderzoek: zijn de aanstokers geleid of beinvloed door de salafistische extremisten en wie zijn de extremistische aanstokers van deze lasterlijke campagne, is nog bezig. Ook dat werd gecommuniceerd.
Citaat:
Nope, er staat er niet één op dit forum waaruit blijkt dat 'deel 1 (zijn de feiten gebeurd)' is afgerond.

En ook op Google vind ik er geen enkele.

Dus: linkje graag?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...kkendoos.dhtml

Citaat:
Sharia Sisters
Zelf blijft het parket er intussen bij dat het onderzoek tot nu toe grondig werd gevoerd, maar dat de "vermeende feiten tot op heden door geen enkel objectief element worden gestaafd." De onderzoeksrechter zal nu volgens het parket "eveneens in alle objectiviteit en sereniteit" de zaak voortzetten. Dat een van de betrokken ouders banden zou hebben met de organisatie Sharia Sisters, zoals de voorbije dagen in verschillende media werd gesuggereerd, kan het parket momenteel overigens niet bevestigen.
trouwens, blijkbaar hebben de aangeklaagden zich toch ook verweerd:

Citaat:
Het Antwerpse parket meldt dat er in hetzelfde dossier tevens een klacht is ingediend tegen onbekenden wegens schending van het beroepsgeheim en aanranding van de eer en de goede naam.
of zou je denken dat het over de eer van de hysterische hoofddoeken gaat?

Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2013 om 18:23.
Oud 19 juli 2013, 18:25   #2214
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Die meute "hysterisch gillende wijven" zijn ook maar mensen die zich laten meeslepen en opmaken door de echte smeerlappen in dit verhaal.
Maghrebijnen reageren nu eenmaal feller in hun emoties en laten zich veel makkelijker ophitsen dan minder temperamentvolle volkeren zoals de Noord-Europeanen.
.
Begrijp ik nu goed dat we de maghrebijnen hun "eigenheid" (lees hysterische wijven) moeten respecteren, terwijl we in het stof moeten kruipen omdat wij dit op een Noord-Europese manier proberen op te lossen?

Op den duur kunnen WIJ beter emigreren naar Marokko : de ginds levende maghrebijnen moeten zich dan aan onze maatstaven aanpassen, en wij doen zoals onze cultuur en normen en waarden het voorschrijven. och nee, dat is waar, dan noemen ze ons weer kolonisten!

Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2013 om 18:26.
Oud 19 juli 2013, 18:30   #2215
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...kkendoos.dhtml

trouwens, blijkbaar hebben de aangeklaagden zich toch ook verweerd:

of zou je denken dat het over de eer van de hysterische hoofddoeken gaat?
Ik meen me te herinneren gevraagd te hebben naar een link van een artikel waaruit bleek dat DEEL 1, OF DE FEITEN HEBBEN PLAATSGEVONDEN AFGEROND was. Al wat ik hier zie is een artikel waaruit blijkt dat er TOT OP HEDEN geen bewijzen gevonden zijn.

Je zou denken dat woorden zoals 'TOT NU TOE' en 'TOT OP HEDEN' een hint zouden zijn dat het onderzoek NIET is afgerond zoals jij beweert. Het feit dat die 'tot op heden' dan ook nog eens slaat op de schuldvraag (het gedeelte waarvan jij beweert dat het is afgerond) is zelfs een overduidelijke indicatie dat dit gedeelte NIET is afgerond. Anders had die 'tot op heden er NIET gestaan.

Dus dat het onderzoek naar of de feiten al dan niet hebben plaatsgevonden is afgerond klopt niet, het is iets dat jij uit je duim hebt gezogen.
Oud 19 juli 2013, 18:49   #2216
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Scorpio, als je dit topic al wat langer gevolgd had had je geweten dat het de haters niet genegen is te kijken naar subtiele verschillen. Het is de bedoeling dat iedereen in de pas loopt want het is wij tegen de makkakken. Alle neuzen in dezelfde richting en Grote Leider zal wel nadenken, als je zelf zegt dat iets beter zou kunnen is dit 'in het stof kruipen'. Oh en Freya Pyrins neukt negers en haren bompa was fout in de oorlog, dat is ook nog relevant.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 18:52   #2217
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Scorpio, als je dit topic al wat langer gevolgd had had je geweten dat het de haters niet genegen is te kijken naar subtiele verschillen. Het is de bedoeling dat iedereen in de pas loopt want het is wij tegen de makkakken. Alle neuzen in dezelfde richting en Grote Leider zal wel nadenken, als je zelf zegt dat iets beter zou kunnen is dit 'in het stof kruipen'. Oh en Freya Pyrins neukt negers en haren bompa was fout in de oorlog, dat is ook nog relevant.
- lol -

Wat gaan ze hier nu nog allemaal bijeen fantaseren?
Oud 19 juli 2013, 19:21   #2218
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb een al een paar keer gevraagd en ik vraag het nu nog eens speciaal aan jou.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2139

Wat stel jij dan voor als oplossing van het gebeurde?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 19:57   #2219
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh en Freya Pyrins neukt negers
Daar schrik ik niet van.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 20:06   #2220
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
haren bompa was fout in de oorlog
Wie niet eigenlijk?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be