![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Werkelijk onvoorstelbaar:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik Trayvon Martin had kunnen zijn, 35 jaar geleden,' zegt Obama. _____ Bedoelt hij nu dat hij vroeger ook...? Zimmerman schoot Martin dood omdat de jongen hem neersloeg en zijn hoofd daarna een paar keer tegen de straatstenen sloeg. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 juli 2013 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een onvoorstelbare (politieke) blunder van Obama.
Dit overigens los van het of hij gelijk heeft of niet. Over dit alles heeft een rechtbank zich uitgesproken en daar heeft zelfs de president van de USA zich bij neer te leggen. Dat hij zich begeeft op het gladde ijs van wel/niet racistisch is een groot brevet van onvermogen. Een president hoort hier juist boven de partijen (wit/zwart/groen/geel of wat dan ook) te staan en hoort die partijen te verbinden. Obama is hiermee echter de splijtzwam van de multi-culturele Amerikaanse samenleving geworden. Onvoorstelbaar dat dit kan gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Obama is knettergek, impeachment now !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama said there are "very few" black men who haven't been followed while shopping at a department store -- "that includes me."Die man volgt nauwgezet zijn nefaste/gevaarlijke agenda en speelt met plezier de race card uit. Down met die kerel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rellen waarop martial law volgt en een zware aanval op het tweede amandement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Video 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Ik hoop dat hij beseft dat het omwille van ras is dat hij nog steeds in het witte huis zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat hij dat beseft, desalniettemin geef ik gelijk dat hij er allang uit was getrapt als hij 75 tot 100% blank zou zijn geweest, die 25 % extra (50% dus) zwart maakt dat hij ermee wegkomt (tsja Amerikanen hebben het subras white latino uitgevonden). Alhoewel mijn gevoel nu zegt dat hij de rode lijn heeft overschreden.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 juli 2013 om 02:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LA Times -
'Bash mobs' sweep through Southern California Tampa Bay - Tampa is one of about 100 cities nationwide where protesters will heed the Rev. Al Sharpton's call for citizens to rally for justice for slain Florida teen Trayvon Martin on Saturday Dank U Mister OB! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Wat een uitspraken... Zo zie je maar, hij is negroïde boven president.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Obama verdient alle lof dat hij zich tegen dit soort van klassen-rechtspraak afzet. Obama is het beste wat Amerika sinds decennia overkomen is en hij is een verademing na de oorlogszieke gek die hem voorafging.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |