![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien ben ik ook ooit getuige geweest van zo'n jong kitten uit de auto smijten langs 'n drukke weg, ik heb niet de tijd gehad om te zien wat voor merk, kenteken etc. die auto had, ik heb wel 't kleine ding mee naar huis genomen en heb er 18 jaar veel plezier aan beleefd en heel veel liefde van gekregen. Degene die hier beweert dat zo'n 5-6 katten doden per jaar 'normaal' is, is niet 'normaal', is zelfs 'n misdrijf, dat ìk zou gaan aangeven, zeker weten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 29 juli 2013 om 20:00. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Katjes voelen geen pijn.
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS : Als je een probleempje hebt met honden : laat iets weten, ons netwerk vindt altijd een oplossing. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe ik ook nog, samen met 'n Duitse en 'n Nederlandse dame vangen we mishandelde of 'weggesmeten' honden op en proberen we 'n baasje/thuis voor hen te zoeken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Qua rechtsleer is er niet echt een antwoord te vinden of het een misdrijf is, en qua rechtsspraak ken ik ook niet echt precedenten. In elk geval worden bvb. ratten wel verdelgd, zelfs door gemeentelijke rattenvangers meen ik. Is dat dan ook een misdrijf? Of het afschieten van wild door jagers, ook een misdrijf? Ik stel wel vast dat er een ziekelijke tendens is om katten en honden publiek te verdedigen, zelfs via halve lynchpartijen op internet en facebook, denk maar aan de ridicule hetze tegen jan fabre onlangs. Maar als het om een behoeftige mens gaat, een dakloze bvb, geven diezelfde mensen vaak niet thuis. Niet snoezelig genoeg vermoedelijk. Ik vind dat bijzonder immoreel en getuigen van vrij verregaande harteloosheid. [Dramaqueen mode]Zelfs alle kittens ter wereld kunnen niet op tegen het leven van 1 enkele mens. Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juli 2013 om 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je selectieve verontwaardiging is aandoenlijk.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verwilderde katten vallen onder de jachtwetgeving. Sinds het jachtseizoen van 2010 is het in Vlaaanderen verboden om katten af te schieten.
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De grootste hoop mensen zijn alleen maar goed om van prima eten slechte stront te maken. Kittens zijn tenminste nog snoezig.
|
|
|
|
#118 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb zelf vier katten, in wezen ook allemaal strontfabrieken.
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe beter je de mens leert kennen des te meer ga je van de dieren houden...
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het moeten afleggen tegen pluisje, de kitten, hoe diep zijn we gezonken, nietwaar? |
|
|
|
|