![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pardon hé, maar Andrej had geld nodig, pikte een bancontactkaart, ging er mee tanken en geld afhalen (dus moet hij de code doen vertellen hebben, vriendelijk gevraagd waarschijnlijk), pikte de auto en had hem bijna verkocht. Ik moet me niet teveel afvragen waarom hij haar vermoord heeft. Sommige dingen kunnen voor de hand liggen. Tuurlijk moet het grondig gecheckt worden, maar ik durf er al een stuk van mijn maandelijks pensioen op verwedden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ben Robinus niet en nog minder extreem-links. Nogmaals, mijn kritiek op jouw stelling is dat je stelt dat hij die moord gepleegd heeft OMDAT hij van een bepaalde afkomst is, daar heb ik kritiek op. Ik ontken nergens dat er problemen zijn met immigranten, dat er meer striktere controle moet zijn of dat er veel immigranten gelinkt worden aan de criminaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Op 31 juli hebben de meeste mensen nog niet het nieuws van 1 augustus gelezen, zo.
|
|
|
#105 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Nog niemand heeft het verband tussen de afkomst van de dader en de misdaad kunnen aantonen, algemeenheden, toogverhalen en statistieken van criminaliteit, dat wel. Maar een verband tussen de culturele achtergrond van de dader dat is blijkbaar veel te moeilijk voor de mensen die (blijkbaar wel van de wereld zijn (enfin, op 3000 km na kunnen ze niet zeggen waar de afkomst ligt, maar ze hebben het continent toch al goed) |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Europees Commissaris
|
Raar dat je het degoutant vindt en ondertussen vrolijk mee de zaak uitmelkt voor politiek misbruik.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#108 |
|
Gouverneur
|
Statistisch is het bewijs leveren dat op deze planeet met ca. 7 miljard inwoners
de meeste criminelen geen vlamingen zijn nogal eenvoudig... |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw multiculti waanideeën zijn verantwoordelijk voor de moord op een onschuldige vrouw. Je bent medeplichtig.
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
Ik heb daarstraks iemand scheef zien kijken naar ene met een slap handje.
Daar schrijft niemand over!!!! |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge zijt u echt verschrikkelijk aan het aanstellen.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Gouverneur
|
Lol, gij probeert politiek munt te slaan uit een immens drama, door te stellen dat het komt door de culturele achtergrond van de dader.
Als ik dan vraag om dat eventjes aan te tonen, zit je nu al 20 posts rond de pot te draaien. Dus kom niet zagen dat ik mij aanstel als je zelf verwacht dat je hier op een "discussie" forum uitgedaagd wordt om je stellingen aan te tonen, wat je dus niet kan. dus wie stelt er zich nu aan? Ik als wereldvreemde? of jij als zelfverklaard kenner van vreemde culturen en achtergrond? |
|
|
|