Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2013, 17:01   #101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door westdiep Bekijk bericht
Je antwoord naast de kwestie, je veralgemeent zware criminaliteit van hierboven met een psychopatische moord.
Toon nu eens aan dat de culturele achtergrond van de misdadiger uitstaans heeft met de misdaad?
Of is dat een beetje te moeilijk voor een man van de wereld die jij blijkbaar wel bent en ik niet?
Heeft de psychiater die Andrej onderzoekt zijn conclusies al afgegeven ?

Pardon hé, maar Andrej had geld nodig, pikte een bancontactkaart, ging er mee tanken en geld afhalen (dus moet hij de code doen vertellen hebben, vriendelijk gevraagd waarschijnlijk), pikte de auto en had hem bijna verkocht.
Ik moet me niet teveel afvragen waarom hij haar vermoord heeft. Sommige dingen kunnen voor de hand liggen. Tuurlijk moet het grondig gecheckt worden, maar ik durf er al een stuk van mijn maandelijks pensioen op verwedden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2013, 22:13   #102
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Wat ik wil aantonen is dat vreemdelingen floreren in de misdaadstatistieken. Dat heeft inderdaad te maken met hun cultuur, aangezien een groot deel van die vreemdelingen geboren zijn met een mes tussen de pamper. Het is geen psychopatische moord, maar een roofmoord, zware criminaliteit dus.

Ik wil er u trouwens op wijzen, Robinus, dat dubbelnicks verboden zijn op dit forum.
Dude,

Ik ben Robinus niet en nog minder extreem-links.
Nogmaals, mijn kritiek op jouw stelling is dat je stelt dat hij die moord gepleegd heeft OMDAT hij van een bepaalde afkomst is, daar heb ik kritiek op.

Ik ontken nergens dat er problemen zijn met immigranten, dat er meer striktere controle moet zijn of dat er veel immigranten gelinkt worden aan de criminaliteit.
westdiep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 13:06   #103
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dude,

Ik ben Robinus niet en nog minder extreem-links.
Nogmaals, mijn kritiek op jouw stelling is dat je stelt dat hij die moord gepleegd heeft OMDAT hij van een bepaalde afkomst is, daar heb ik kritiek op.

Ik ontken nergens dat er problemen zijn met immigranten, dat er meer striktere controle moet zijn of dat er veel immigranten gelinkt worden aan de criminaliteit.
In een "discussie" met mensen als Demper moet je niet proberen om genuanceerde stellingen in te nemen. Je zijt ofwel met hen, ofwel tegen hen, en als je tegen hen zijt, zijt je een wereldvreemde extreem-linkse pamperaar.
Oud 2 augustus 2013, 13:11   #104
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Hoezo???
Op 31 juli hebben de meeste mensen nog niet het nieuws van 1 augustus gelezen, zo.
Oud 2 augustus 2013, 13:33   #105
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
In een "discussie" met mensen als Demper moet je niet proberen om genuanceerde stellingen in te nemen. Je zijt ofwel met hen, ofwel tegen hen, en als je tegen hen zijt, zijt je een wereldvreemde extreem-linkse pamperaar.
Blijkbaar, toch triestig hoe sommigen hier dan maar lukraak wat stellingen poneren en er dan laat met een wijde boog rondlullen.
Nog niemand heeft het verband tussen de afkomst van de dader en de misdaad kunnen aantonen, algemeenheden, toogverhalen en statistieken van criminaliteit, dat wel. Maar een verband tussen de culturele achtergrond van de dader dat is blijkbaar veel te moeilijk voor de mensen die (blijkbaar wel van de wereld zijn (enfin, op 3000 km na kunnen ze niet zeggen waar de afkomst ligt, maar ze hebben het continent toch al goed)
Oud 2 augustus 2013, 13:41   #106
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het lijkt wel of het hele land in rouw moet zijn omdat er een persoon vermoord is waarvan de ouders "politieke connecties" hebben. Ik vind het eerlijk gezegd degoutant.
Raar dat je het degoutant vindt en ondertussen vrolijk mee de zaak uitmelkt voor politiek misbruik.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 14:15   #107
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar, toch triestig hoe sommigen hier dan maar lukraak wat stellingen poneren en er dan laat met een wijde boog rondlullen.
Nog niemand heeft het verband tussen de afkomst van de dader en de misdaad kunnen aantonen, algemeenheden, toogverhalen en statistieken van criminaliteit, dat wel. Maar een verband tussen de culturele achtergrond van de dader dat is blijkbaar veel te moeilijk voor de mensen die (blijkbaar wel van de wereld zijn (enfin, op 3000 km na kunnen ze niet zeggen waar de afkomst ligt, maar ze hebben het continent toch al goed)
Je zijt niet volledig juist, want zij zullen terecht wijzen naar de studie van Marion Van San in 2001. Wat zij er niet bij zullen zeggen, is dat die studie enorm bekritiseerd is, niet zozeer naar de resultaten ervan, dan naar de methodologie, kritieke die zij trouwens ongeveer nooit hebben gelezen wegens "poco doofpot". Het past namelijk niet in hun kraam, itt de resultaten van de studie (die dan ook niet te bekritiseren valt).
Oud 2 augustus 2013, 14:26   #108
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Statistisch is het bewijs leveren dat op deze planeet met ca. 7 miljard inwoners
de meeste criminelen geen vlamingen zijn nogal eenvoudig...
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 14:44   #109
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga eens naar Rusland op vakantie. Ze stelen als de raven.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 14:46   #110
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Raar dat je het degoutant vindt en ondertussen vrolijk mee de zaak uitmelkt voor politiek misbruik.
Uw multiculti waanideeën zijn verantwoordelijk voor de moord op een onschuldige vrouw. Je bent medeplichtig.
Oud 2 augustus 2013, 15:48   #111
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw multiculti waanideeën zijn verantwoordelijk voor de moord op een onschuldige vrouw. Je bent medeplichtig.
En toch vond je het niet zo belangrijk, deze zaak.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 16:53   #112
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
... of toch het mediacircus errond.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het vreselijk voor dat meisje en voor haar familie, maar komaan zeg! Rouwregister, woordvoerder in het journaal, interviews met god en klein pierke die van kortbij of veraf of zelfs helemaal niet bij de zaak betrokken is... Trop is teveel hé!

Gaan ze dat nu voor ieder meisje doen dat slachtoffer wordt van een verkrachtende, moordende maniak? Hoe moet dit aanvoelen voor mensen die op dezelfde wijze een dierbare verloren, waar nooit een haan naar gekraaid heeft? Het stuit me tegen de stoere borst, en nog geen klein beetje.

En dat allemaal omdat de moeder van Aurore "politieke connecties" heeft...

Bah!
Ze zouden inderdaad evenveel aandacht mogen besteden aan ELK meisje of vrouw dat verkracht en/of vermoord word, en de dader even snel te pakken krijgen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 17:15   #113
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ze zouden inderdaad evenveel aandacht mogen besteden aan ELK meisje of vrouw dat verkracht en/of vermoord word, en de dader even snel te pakken krijgen.
Precies!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 18:36   #114
spabert
Banneling

Standaard

Ik heb daarstraks iemand scheef zien kijken naar ene met een slap handje.
Daar schrijft niemand over!!!!
spabert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 18:45   #115
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ga eens naar Rusland op vakantie. Ze stelen als de raven.
Bron?
Roofmoorden is eigen aan de cultuur? Als je nog niet op 3000 km kan zeggen van waar de dader afkomstig is, hoe wil je dan verklaren dat het aan de cultuur ligt?
Oud 2 augustus 2013, 18:47   #116
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron?
Roofmoorden is eigen aan de cultuur? Als je nog niet op 3000 km kan zeggen van waar de dader afkomstig is, hoe wil je dan verklaren dat het aan de cultuur ligt?
Dat is wel zo ja. Maar ja, als je jarenlang tussen de clichés hangt...
Oud 2 augustus 2013, 19:05   #117
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dat is wel zo ja. Maar ja, als je jarenlang tussen de clichés hangt...
En clichés zijn dan onwaar, en hetgeen we gebrainwasht krijgen is dan waar ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 19:28   #118
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron?
Ge zijt u echt verschrikkelijk aan het aanstellen.
Oud 2 augustus 2013, 19:29   #119
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
En clichés zijn dan onwaar, en hetgeen we gebrainwasht krijgen is dan waar ?

De feiten zijn wat ze zijn en moeten dus ook staalhard benoemd worden. Maar aan veralgemeningen doe ik niet mee.
Oud 2 augustus 2013, 19:42   #120
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ge zijt u echt verschrikkelijk aan het aanstellen.
Lol, gij probeert politiek munt te slaan uit een immens drama, door te stellen dat het komt door de culturele achtergrond van de dader.
Als ik dan vraag om dat eventjes aan te tonen, zit je nu al 20 posts rond de pot te draaien. Dus kom niet zagen dat ik mij aanstel als je zelf verwacht dat je hier op een "discussie" forum uitgedaagd wordt om je stellingen aan te tonen, wat je dus niet kan.

dus wie stelt er zich nu aan?

Ik als wereldvreemde? of jij als zelfverklaard kenner van vreemde culturen en achtergrond?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be