![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() en in mijn ogen zijn moslims zoals gij alleen goed om als fietsrek te dienen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Da's hier hoor. Ik be helemaal niet buitenlands. Die naam is eens niet Arabisch. Niet echt verfijnd in uw racisme persies. Maar zowel racisme als echte mannen zijn niet verfijnd. Echte mannen zijn bruut en stinken.
Er is 'n andere reden waarom ik u n dreun wil verkopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt nu wel stoppen met u aan te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() daar zijn idd heel mooie bij ,maar ik moet je teleurstellen ,ik ben nml de kenner in chonburi en omstreken ,indien een farang twijfelt vrouw of ladyboy ,komen ze van heinde en verre naar de louis , ik vertel ze dan wat het is mannetje of vrouwtje ,en dan gaan ze gerustgesteld weer naar huis,opgelucht ,want die onzekerheid dat knaagt,dus geen zorgen ,ik vind mijn weg ,t leven is mooi en betaald door onnozelaars zoals julie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk, deze vetzak denkt ook dat het meisje valt voor zijn charmes :
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kan niet beter krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Om eerlijk te zijn hou ik van eerlijkheid..geen probleem met een openlijke homo of lesbienne, maar mensen die hun ware aard of geslacht camoufleren vind ik verwerpelijke oplichters, zeker als ze onder valse voorwendselen relaties aangaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() jamaar dubbele nikkel ,ik ben niet verantwoordelijk voor jou partner,je had mij moeten raadplegen voor je aan die relatie begon ,ik vertelde het al ,ik ben de kenner in chonburi en omstreken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() En ik ben een kenner van 'exotische liefdes'...meestal spuuglelijke losers die geen moderne ontwikkelde vrouw aankunnen en daarom zich beperken tot economische prostitutie...een beetje zoals die moslims die gaan relatieshoppen in het thuisland omdat ze de eigen 3de generatie hier niet aankunnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Björn! Jij vindt ook altijd meteen je weg naar die homofielendraden hé? Hoe lang denk je het met deze dubbelnick uit te zingen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |