![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zijn misschien niet de voorstellen die jij persoonlijk zou verkiezen, maar om daarom te beweren dat ze er geen hebben is een beetje zwak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De andere partijen zijn ook in hetzelfde bedje ziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik snap de link met de politiek an sich niet direct. Politiekers in België zijn geen vernieuwers, N-VA incluis. N-VA wilt verandering in de manier waarop aan politiek gedaan wordt en geeft andere ideën ivm verscheidene zaken, maar innovatief op zich zijn ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel unitair, ofwel het mes erin. Blame Wallonia, alleen oplossing twee kunnen we uitvoeren zonder hen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 13 augustus 2013 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Niet iedereen ¨kan¨ hard werken
Laatst gewijzigd door tfr35 : 13 augustus 2013 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat nog normaal ? Dan lijkt het mij logisch dat je de mensen op den duur duidelijk moet maken wat er in realiteit allemaal mis is. U doet toch ook niet anders dan de verkeerde voorstelling van de feiten te geven en te doen alsof alles koek en ei is. Terwijl het in werkelijkheid richting griekenland aan het gaan is. Dexia alleen al is een grote etterbak met vuil. Leterme heeft er geen goesting in ? Dat geloof ik voor geen meter. Hij mag niet want hij zou afgemaakt worden tijdens de campagne en de neerwaartse trend van CD&V versnellen. Neen, ze kunnen hem missen als kiespijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan uw goesting even doen. Splitsen in een week tijd. En dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dexia is anti politiek, het vreemdelingenstemrecht is anti politiek. Het VB is helemaal geen anti politiek, maar een gevolg van anti politiek. De truuken van de klassieke partijen zijn inderdaad laaghartig en gewoon jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duchatelet was er ook zo een. Alhoewel zijn systeem ideaal was ... mocht het ooit in toepassing gebracht kunnen worden. Als hij er om gevraagd werd, bekende hij: het moest ineens in gans de eu ingevoerd worden. Tjsa, we hebben gezien hoeveel electoraal succes hij kon boeken in Vlaanderen alleen. Wat zou het niet geven in gans de eu ? Bij jou is het nog erger. Bespaar je dus de moeite. Van mijn kant bespaar ik me ook de moeite. Om daar nog veel woorden aan vuil te maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb anders wel enkele pijnpunten aangegeven waarop de N-VA geen oplossingen voor biedt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je 30% van het aantal kiezers achter je hebt, kan het nuttig zijn de retoriek te laten vallen en over je eigen voorstellen tot oplossing te communiceren. Wil men blijven zeveren zoals bij de chiro of de scouts, of aan politiek doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zouden ze moeten gaan werken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() alleen al van de naam de Bracke begin ik al te kokhalzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de taak van de regering om oplossingen voor te stellen, en het is de taak van de oppositie om die aan de kaak te stellen. Enkel tijdens de verkiezingen gaan alle politieke partijen hun oplossing voorstellen, en in een regering gebeurt dat in een coalitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat: