![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Secundo: jij weet niets over mij. Bijgevolg maak je je gewoonweg belachelijk voor heel het forum met uw insinuaties omtrent mij. Maar doe gerust verder. Wij lachen al eens graag. Laatst gewijzigd door Ill Duce : 14 augustus 2013 om 03:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() goed voor jou ,ik zei het al eerder ,ik maak mensen graag gelukkig ,t leven is mooi in thailand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() ja jongetje ,iemand die de titel van een facist boven een foto van een van de meest integere politiekers plaatst ,die moet zeveren over insinuaties ,maar doe gerust verder ,zolang je mijn mooie leven hier maar mee betaald,het leven is mooi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() nong =ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.song =ik weet dat je niks voorstelt en daarom jaloers bent op ouwe knarren.sam ik maak je graag gelukkig ,si =t leven is mooi in een exotisch land ,vissen ,uitgaan ,fietsen ,gym,kortom genieten en allemaal betaald door jou en andere ni........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Weinig geloofwaardig die replieken over de mooiste vrouwen in het mooiste land...ik zou mijn tijd niet verkwanselen om mijn frustraties uit te werken met scheldtirades op een internetforum...
Wat die flikken betreft...verwachten van mensen met een héél gevaarlijk beroep dat het poco's zijn is teveel gevraagd, desondanks moeten ze hun grenzen kennen.. En ik stel vragen bij mensen die zoveel wantrouwen hebben tov de politie, of ze zelf niet voor problemen zorgen, want Ik ken geen koorknapen die al last hebben gehad van de flikken Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 14 augustus 2013 om 05:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt duidelijk geen klare kijk overgehouden aan de permanente verbanning van je vorige nick...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 14 augustus 2013 om 07:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De doorsnee burger heeft schrik voor geweld en loopt daarom mooi in de pas, terwijl de flikken er een legaal monopolie op hebben en het weten. Citaat:
Ik zal wel bij de 'puberale alternatievelingen' horen zeker? Mijn houding is inderdaad anti-autoritair. Het is te zeggen, anti-Staats autoritair. Ik heb geen probleem met ouderlijke autoriteit, goddelijke autoriteit, wederzijds toegestemde autoriteit etc. Wel met een koppel idioten in Brussel die hun volksverlakkerij en degeneratieve agenda op mij willen drukken. En dat kunnen ze doen dankzij de aanwezigheid van de flikken. Maar inderdaad, de meeste progressievelingen zijn dan nog zo achterlijk tegen de politie te zijn, die hun agenda globaal gezien nochtans uitvoert, want de overheid wordt niet bepaald conservatiever. Maar bon, voor een echte progressieveling is het nooit progressief of snel genoeg. Dat terwijl de meeste anti-progressieven en conservatieven een heuse politiestaat willen opzetten (smurfen en camera's op elke straathoek enz.) om de orde te herstellen. Alsof het uitdijen van de gewapende arm van de Staat de houding van de Staat zelf zou veranderen. ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 augustus 2013 om 09:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Europees Commissaris
|
![]() Euhm, bedankt?
Ik bedoel het in de zin van, als je religieus (of spiritueel) bent, en je het nodig vindt je te onderwerpen aan de wil van een god of een geloofsgemeenschap (of te leven volgens bepaalde archetypes), dan zie ik daar niet echt problemen mee. Gegeven dat je enkel jezelf onderwerpt, en niet anderen.
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is een verschil in autoriteit tussen ik die mijn kinderen ietwat religieus opvoed en ik die jou met het zwaard onderwerp aan mijn religie.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 augustus 2013 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het optreden van de politie "waardevernielend" is. Ik zie niet in hoe het bestraffen van diefstal, moord, verkrachting, fraude, verkeersovertredingen, etc.. "waardevernielend" kan zijn. De manier waarop ik het zie onderdrukt de politie de burgers niet, maar weerhoudt de politie hen net van onderdrukking. Personen die niet in staat zijn om te leven volgens hun vrije wil en zich slaafs overgeven aan hun drift om te stelen, fraude te plegen, drugs te gebruiken, etc. , dat zijn de echte onderdrukten. Omdat zij een slaaf zijn van hun driften. En bovendien onderdrukken criminelen onschuldige burgers. U vergeet trouwens te vermelden dat vele burgers de wet naleven, niet uit schrik voor bestraffing, maar wel omdat het hun persoonlijke overtuiging is dat zij zich aan de wet dienen te houden. Als gevolg van ondermeer opvoeding internaliseren mensen namelijk de morele waarden van de maatschappij en maken ervan hun persoonlijke richtlijnen. Citaat:
De reden waarom (vooral nieuw-linkse) progressieven een afkeer hebben van de politie is te verklaren door een romantisch optimistisch mensbeeld dat zij sinds de jaren '60 verspreid hebben. Wanneer de mens beschouwd wordt als inherent goed, kan de mens enkel nog "slecht" worden door externe invloeden (zoals opvoeding of staatsautoriteit). Autoriteit door de politie is volgens hen daarom overbodig of zelfs destructief voor de samenleving. Conservatieven gaan voornamelijk uit van een pessimistisch (ik zeg liever realistisch) mensbeeld. Omdat mensen altijd geneigd zullen zijn om zich te misdragen en enkelen dat ook altijd zullen doen, is een politiemacht steeds noodzakelijk. Het is trouwens niet ondanks maar net omdat de progressieven een steeds permissiever en multicultureler beleid zijn gaan voeren, dat de conservatieven van mening zijn dat een sterk politieapparaat steeds belangrijker wordt. In sterk multiculturele wijken in Molenbeek of Anderlecht is de ciminaliteitsgraad zeer hoog. Inzetten op een sterke politie in dergelijke gebieden is niet meer dan noodzakelijk.
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple Laatst gewijzigd door Schuppezot : 14 augustus 2013 om 11:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou wel weten wat te doen. Of zijn de centjes op ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
God bestaat soms? God bestaat maar is helemaal niet met ons bezig? God is een leuke troost voor wanneer je het moeilijk hebt? Geloof maar, je weet maar nooit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freud zei dat de gemiddelde mens sowieso zo'n geloof nodig had/heeft, dus de christelijke god valt eigenlijk nog het beste mee als ze toch moeten geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 14 augustus 2013 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |