![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#4461 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik ben geen Shia en ga niet in op zijn uitspraak. Hij laat zien hoe "rasistisch" (Religie is geen ras of huidskleur maar toch) extremistische sunni's zijn tegenover andere religies / andersdenkende . Maar zelf willen ze overal geaccepteerd worden. Ik maak hier geen woorden aan vuil, het enige wat ik wil dat gelovigen en ongelovigen in harmonie met elkaar leven. Bedankt Salah om deze maatschappij verder te verzieken. Als ik Maggie De Block zou zijn zou ik u direct naar uw eigen land terugsturen
|
|
|
|
|
#4462 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#4463 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik dacht dat hetgeen jij wou, een Koerdische staat was? Verder ben ik een Vlaming en ben jij hier te gast. Bel Maggie maar. Me dunkt zal jij het zijn die ergens in een imaginaire staat beland, want een land, dat hebben de Koerden niet. En in Syrië zal er nooit een komen. Laatst gewijzigd door Salah : 17 augustus 2013 om 20:19. |
|
|
|
|
|
#4464 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4465 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
#4466 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik betwijfel dat je weet waarover je praat. Je beledigt de profeet en zijn compagnons, (gebeurt vaak door Shia) de Sahabah, door te stellen dat Salafisten, die als de Sahabah willen leven, de kanker is van de wereld. Daarnaast weet je niet eens wat Wahabi's zijn of wat het precies inhoud, daar ben ik zeker van. Jij een moslim? Ik denk het niet. Sharia4belgium, wat is dat? Waarom ga jij niet naar West Syrië, met je grote mond? Ze hebben u daar nodig, want de Koerden krijgen er serieus klop. |
|
|
|
|
|
#4467 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4468 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4469 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Geen antwoord en dan maar over Koerden beginnen. Zeer triestig, ik heb medelijden met jou. Koerden tegen het ontstaan van een eigen staat? Ik ben van Koerdische afkomst en ik kan u verzekeren dat 99% een eigen staat wil. Praat niet over dingen waar je geen kennis van hebt. Zeer zeer zielige poging
|
|
|
|
|
#4470 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4471 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#4472 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Als Syrië het onderwerp is, waarom dan ettelijke keren verwijsen naar Koerden? Uw onzin past ook niet in deze topic, aangezien je alleen maar zeikt over Salafistische dingen
|
|
|
|
|
#4473 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
#4474 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#4475 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
#4476 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#4477 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Mond houden over YPG, je hebt de kennis en het recht niet om daarover te praten. Ik kijk amper Koerdische tv, maar heb vrienden die zeer zeer goed bevriend zijn met hooggeplaatste Koerden. Je verspreidt foute informatie, net als Al-Jazeerza. Koerden achter een Koerdische 'genocide' ? Man je bent echt het toppunt. Oh the irony : Je noemt de YPG komieken? Iemand vermoorden en 'Allahu Akbar' roepen is niet komisch zeker? Kijk eens rond op het forum: iedereen vindt u een idioot, achterlijke ideeën. Als ik jou was zou ik me mond gewoon houden, aangezien je jezelf alleen maar belachelijk maakt (Salafisme is al op zich belachelijk)
|
|
|
|
|
#4478 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Behalve, en ja, dat vrees ik: behalve als het zwaar gestraft wordt door het "Westen", een Westen waarin de gewone Westerling overigens niets te vertellen heeft.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#4479 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: