![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn nicknaam staat er nochtans bij hoor?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net dat waar HC het moet van hebben natuurlijk ... repressief is in deze context betekenisloos ... hij gebruikt het woord repressief hier wellicht eerder in de betekenis van reactief ... wat dan meteen de vraag opgooit of hij het liever proactief had gezien ![]() toch wel een minder momentje van Hugo ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() An dat denk ik niet alleen. Je hebt duidelijk je oogkleppen weer op. Zoals steeds richt je je pijlen op 'elementen' uit een visie en weigert het geheel te zien. NVA mikt (theoretisch) op een systeem waar mensen die misbruik maken van onze sociale instellingen eruit vliegen en enkel diegenen die én recht op hulp hebben én een deel van onze maatschappij willen uitmaken ook daadwerkelijk aan de bak komen. Jammer genoeg doen zij daarbij een te grote spreidstand om dat effectief te kunnen waarmaken (zoals ze dat in alles doen). En met de verkiezingen voor de deur (politiek gezien) zal je niet alleen van hen stoere taal horen... die onmiddellijk na de verkiezingen ingeslikt zal worden... Ik herinner me de burgermanifesten van Verhofstadt nog. Bij wijze van proef werd daar eens (zonder de originele auteur te vermelden) een deel van in de vorm van een pamflet gegoten en de indruk gewekt dat het van het VB kwam. GROOT PROTEST... onder andere van de vld. ![]() ![]() ![]() En klachten aan de plaatselijke stasi-afdeling voor de rechten van de mens. Allemaal zeer snel verdwenen toen eindelijk iemand zijn Euro viel dat hij dat nog ergens gelezen had... ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar om te stellen dat NVA haar woorden gaat inslikken, daar geef ik ze met plezier nog altijd het voordeel van de twijfel.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij U bedoelde dat N-VA-mandatarissen,en dan specifiek Mevrouw Homans ,enigszins ferm,BEGINNEN optreden tegen enkele GEVOLGEN van migratiebeleid(ANDERMANS migratiebeleid)...En het is nog altijd met fluwelen handschoentjes... Het artikel waaraan gelinkt is echt een typisch "mei 68" stuk......ooglappen en zoete woordjes en zo,terwijl de wereld veranderd is.... En de titel is fout.(zoals gezegd,N-VA gaat niet over migratie,fout zoals de meeste titels in de gazetten tegenwoordig,over bijna gelijk welk onderwerp) Laatst gewijzigd door kelt : 19 augustus 2013 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Om te beginnen staat er al een redeneringsfout in je onelinertje. De N-VA is namelijk niet bevoegd voor deze federale materie. Het OCMW-Antwerpen kan wel individuele acties ondernemen, in dit geval correct, maar dit is heel wat anders dan het beleid bepalen.
Verder vraag ik me af waar je de pretentie haalt om zelfs maar de term te vermelden. Hoe zit het in jouw land van herkomst met de mensenrechten? Kunnen Westerlingen zonder veel problemen migreren met de bedoeling er te blijven? Hoe zit het met de rechten van de plaatselijke vrouwen? Iemand die openlijk uitkomt voor zijn verderfelijke ideologie die gebaseerd is op een ronduit achterlijke religie en onderdrukking, verminking tot moord niet schuwt heeft geen spreekrecht. Vooral niet wanneer hij voorstander is de sharia ook bij ons in te voeren. Voor diegenen die willen nagaan tot welke excessen hun leer kan leiden verwijs ik naar een youtube filmpje : The horrific muslim infiltration of Britain - Luton 2012. Zover is het dus gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Enkel een achterlijke zou niet doorhebben dat dat de titel van het artikel is. En verder, duld ik uw repressief gedrag niet.
Laatst gewijzigd door Salah : 19 augustus 2013 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weten we niet. Salah kan een recente bekeerlijng zijn. Salah kan ook een gore trol zijn. Maar bij dat soort van achterlijkheden is het verschil niet te maken.
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Ik krijg altijd warme gevoelens als ik jou profielpic zie. Hoeveel voor een rondje met die lekkere madame?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |