![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2521 |
Gouverneur
|
![]() 2
![]() |
#2522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan beter nu wèl voor NVA stemmen, die langzaam het pad effenen en de uitwassen weldegelijk bestraffen. Eenmaal d�*t gebeurd is kan je terug VB stemmen omdat het cordon ondertussen totaal nutteloos is geworden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2523 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een geloof toelaten staat niet gelijk aan elke kritiek tegen dit geloof af te doen al racistisch.
![]() |
![]() |
#2524 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik wijs er alleen op dat Sharia4Belgium niet moet verward worden met "de" Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het daarom dan dat moslims niet integreren?
![]() |
![]() |
![]() |
#2526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze lezen nochtans alleen maar voor uit krèk hetzelfde boekske hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant. Wie heeft er op dit forum dan zoal zijn job verloren of is betrokken in een pedo-onderzoek door verzinsels van iemand anders op dit forum? Ik post hier al bijna 10 jaar en heb geen weet van proza met zulke gevolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh?
De feiten maar weer 5 moslim artiesten in de eeuwige Nederlansstalige top 10 1 Yes-R - Uit Elkaar 17590904 views 2 Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 16006047 3 K3 - Mama Se 15512791 4 YesR & Soesi B - Hey Schatje 11826315 5 Gio - Ik Denk Aan Jou 11301470 6 Nick en Simon - Rosanne 11001458 7 Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo 9995142 8 Gers Pardoel - Bagagedrager ft Sef 9539350 9 Partysquad & Reverse ft. Gers, Adje & Jayh - Ik Ga Hard 9245742 10 De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof 9069206 Wanneer ga je me een keer uitleggen waarom Vlaamse artiesten hun werk in het Engels doen ipv het Nederlands? Of is dat die ''Vlaamse cultuur''? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 augustus 2013 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2530 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2531 |
Gouverneur
|
![]() En geen van allen durft kritiek te uiten tegen vrouwenbesnijdenis, kindhuwelijken, verkrachtingen 'krijgen ze zelf nog de schuld', stenigen van vrouwen, politiek gevangenschap, gevangenschap omwille van het verlaten v/h huis zonder toelating 'Afghanistan etc'... Kritiek tegen de Islam en al zijn walgelijkheden is verboden. 'doet me denken aan Nazi Duitsland²'
![]() |
#2532 |
Minister-President
|
![]() Ik kan eigenlijk al niet wachten om te lezen wat Kamal gaat schrijven als hij uit den bak komt
![]() Dus laat mij de eerste zijn om een vraag te stellen voor wanneer je terugbent: "Hebben de honden nog geblaft, Kamal?" (voor zij die mijn geweldige coole filmrefentie niet meteen opmerken: pech) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2533 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Net zomin als Jehova representatief is voor alle christenen is Sharia4 dat voor alle moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2534 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kamal dinges straal negeren is beter dan 126 pagina's moslim bashen op basis van de misvatting dat Sharia4 alle moslims vertegenwoordigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2535 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2537 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2538 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe bedoel je 'dat doet er niet toe'?
Moet een samenleving misschien zomaar alles tolereren? Citaat:
Je kunt moeilijk beweren dat de integratie van moslims na al die jaren erg geslaagd is. Integendeel, we hebben nu meer extremistische islam dan 20 jaar geleden. Maar geen paniek, het komt vast wel allemaal goed volgens links. Citaat:
Je weet wel, zoals de gematigde vlaming zichzelf te pletter roept, zingt en forumt om 'extreem rechts' te veroordelen. Maar het blijft naar verhouding toch bijzonder stil bij de gematigde moslims. Citaat:
Blanken kun je hier niet buitensmijten, die kun je hier enkel veroveren. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2539 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2540 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
leuk als je dan net zo graag met kleutertjes had gewerkt.....
||
![]() |
![]() |