![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik de nummerplaat van iemand uit een verder afgelegen stad/dorp, met een zelfde merk en type van auto, kopieer en op mijn tweedehandswagen monteer, dan zal die automatische nummerplaatherkenning mij er niet uithalen. Ik denk eer dat het kalf gebonden ligt bij bedrijven die niet verplicht zijn om hun voertuigen in te schrijven voor een vol jaar. Maar ik weet het dus niet. Ik begrijp het niet. Als ik mijn taks niet betaal, dan vinden ze mij toch vanzelf. Niet tijdig betaald: Herinnering met boete er boven op. Nog niet betaald: deurwaarder Nog niet betaald: rechtbank. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat toch met iets ernstiger moet komen als argumenten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat pleziertje heb je al, hoor.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel als je je nummerplaten inlevert en je koopt later een tweede handse wagen dan kan je gerust met valse platen rondrijden. Niemand houdt bij wat met die wagen die jij gekocht hebt gebeurd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit werd nergens in de verf gezet : omdat er veel geld naar het antwerpse mobiliteitsprobleem gaat gaan, mag in West Vlaanderen de duurste autostrade ooit aangelegd worden. Bron ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 september 2013 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig komt dit aan het licht, 4 maanden vóór de overdracht v.d. bevoegdheid naar de gewesten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen toegankelijk voor elitaire abonnees. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedoelt dat de Walen in dat geval beter gecontroleerd, en tot betalen zouden gedwongen worden dan dat vandaag het geval is?
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is gewoon typisch voor veel Walen: zo weinig mogelijk betalen en zo veel mogelijk profiteren. En maar hopen en bidden dat België blijft bestaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JEP!
Citaat:
Toch zijn er hier die ervoor pleiten om de regio 's (lees Vlaanderen) af te schaffen.....
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ze doen een investering van 20 miljoen in de ijdele hoop dat ze 25 miljoen gaan verdienen. Goed bezig.
De oplossing: méér ambtenaren. Alsof Wallonié met zijn 60% ambtenarenkorps niemand over heeft om dat op te klaren.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 2 september 2013 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Bwa, in het verleden was dat geen probleem. Controle was niet nodig, het was toch voor de federale pot welke altijd wordt bijgepast door Vlaanderen. Maar oei, nu wordt het een bevoegdheid voor het Waals gewest, dan moeten we dringen gaan controleren hoor. Dit is het bewijs dat er nog doorgedreven staatshervormingen/confederalisme nodig zijn.
Laten we pleiten voor een gesplitste sociale zekerheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom gaan ze nu de jacht openen op die Vlaamse 5%.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe gaan we dat doen, wetende dat de Walen daar kategoriek tegen zijn? Het Waalse Gewest laten bestaan, en Vlaanderen onder curatele plaatsen van de federale overheid met een minderheid langs Vlaamse kant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zolang de politie geen automatische nummerplatenherkenning en deftige database heeft, moeten de agenten er werk in steken... Tot dan is er geen probleem om "goedkoop" te rijden. En als de wagen niet op de openbare weg komt, dan gebeuren er maar een paar vervelende dingen. De verzekering en de overheid blijft aanmaningen sturen tot er uiteindelijk deurwaarders en rechtzaken van komen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, door ons. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 september 2013 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ja, ik weet het, ik kan het ook niet lezen maar alle andere bronnen dan de tijd zijn genuanceerder en passen zo goed niet in mijn kraam. Ik heb het meest ideologische propagandablad van België nodig. Misschien is er iets te vinden het op één na meest ideologische propagandablaadje, Trends. Ik ga het niet uitzoeken.
![]() |
![]() |
![]() |