![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#5841 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het dieptepunt in beeld gebracht: Toespraak van Yeltsin: http://www.youtube.com/watch?v=6OaXLMzKkKI By 1994 70% of the economy had been privatised but inflation remained in three figures, and output continued to slump. Meanwhile, corruption flourished. At the end of the decade one third of the country was living below the poverty line of $38 per month, free healthcare was for most a distant memory, and the country's population was rapidly shrinking. ![]() Dus als je je afvraagt waarom Russen het Westen haten, Putin een goeie vinden en democratie en kapitalisme verachten... http://news.bbc.co.uk/hi/english/sta...ow/poverty.stm Laatst gewijzigd door tomm : 4 september 2013 om 06:56. |
|
|
|
|
|
#5842 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot nu toe, volgens mij zal daar vlug verandering in komen. AQ is een groepering van losse elementen en die gaan ook in het westen aanslagen plegen, de onthoofding in Londen en de Boston bombing zijn daar al voorbeelden van. Israel zal daar niet veel van merken omdat die moslims buiten de grens kan houden, wij niet. |
|
|
|
|
|
#5843 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Salah
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#5844 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#5845 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is wat Israel denkt over de oorlog in Syrië:
![]() |
|
|
|
|
#5846 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 4 september 2013 om 06:40. |
|
|
|
|
|
#5847 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geo-politiek of militair stellen die apen natuurlijk niets voor en zijn ook totaal geen bedreiging. Iran, met een machtig leger, goede diplomaten en machtige bondgenoten, dat is een heel ander paar mouwen. Die aanslag in Boston werd trouwens gepleegd door een dissidente Rus die politiek asiel had gekregen in de VS, maar dat is al lang onder de mat geveegd, wat mensen onthouden is "moslims vallen ons aan". |
|
|
|
|
|
#5848 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hun extremistische visie word niet door iedereen gedeeld, zelfs niet door de grootste radicale salafi groep. Ze zullen zich moeten schikken. Nusra heeft zich al aangepast op veel vlakken. Laatst gewijzigd door Salah : 4 september 2013 om 06:50. |
|
|
|
|
|
#5849 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5850 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch verwacht ik ook van U een degelijke verontschuldiging mij beste. U zal wel weten waarom. U weet ook waarvan ik op de hoogte ben... een kleine buiging/verontschuldiging is voor mij voldoende. Ik hoop dat U mij begrijpt. Citaat:
Citaat:
In afwachting van de NAVO-aanval tegen de Syrische souvereine hebben Uw vrienden inderdaad een zeer bekend verhaaltje zwaar opgeklopt en overdreven. Desalniettemin denkt U nu te winnen. U zet dus al Uw kansen in op de door U als ongelovige beschouwde honden. Dit terwijl U zelf zegt dat U deze honden uiteindelijk liever ziet "verdwijnen". Welke honden denkt U dat men uiteindelijk van de kaart zal wissen? Mali was easy, dat is duidelijk. Maar de in alle structuren tunnelgravende woestijnratten zullen uiteindelijk uitgesmoord worden, daar bestaat geen twijfel over. Kom dan nog maar eens janken over 250 zogenaamde gifgasslachtoffers! Clean sweep bud!!! Wat dacht U? Dat Uw extremistische interpretaties van de Koran U zullen redden??? U weet beter dan dat. Terwijl U daarover nadenkt, likt U nog even de zionistische en de Saoedische boots. Nadien kan U die van de yanks likken... en pas dan zal U aan mijn (semi)-wijze woorden denken... Het voordeel dat AQ heden ten dage denkt te bekomen met het WMD-verhaal, is uiteindelijk hetzelfde verhaal welke U, woestijnratten, allen zal vernietigen (op dat moment zal het de VN niet langer interesseren). Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik wens niemand zoiets toe... Trek U terug nu het nog kan en... denk na over de toekomst (?). Geen links noch quotes bud, realiteit behoeft dat niet. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 september 2013 om 07:10. |
|||
|
|
|
|
#5851 | |
|
Banneling
|
Citaat:
nog zo'n los element http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...eerbeurt.dhtml |
|
|
|
|
|
#5852 |
|
Banneling
|
En die Belgen die naar Syrië zijn vechten ook niet? Al Qaeda is een allegaartje van strijders die van zichzelf verklaren dat ze sympathiseren al of niet georganiseerd, heeft Bin Laden zelf niet opgeroepen dat individuen aanslagen moesten plegen voor AQ?
|
|
|
|
|
#5853 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
#5854 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jullie zijn ook veel dommer dan Assad en Hezbollah. Moest het SAA Israel bestoken, dan bombardeert Israel Syrië gewoon plat, en niemand die jullie te hulp zal komen. Hezbollah valt enkel aan met zwaar geschut als Israel zelf provoceert, en proportioneel. Als al quaida op grote schaal Israelische steden zou bombarderen, geef je Israel het ideale excuus het hele Syrische leger van de kaart te vegen. En anders dan Hezbollah zullen ze van niemand nieuwe, gesofistikeerde raketten krijgen, zeker niet alleszins van Rusland, China of Iran, en ook niet van het Westen of westerse bondgenoten. Dan wordt Syrië in alle opzichten een nieuw Afghanistan. |
|
|
|
|
|
#5855 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaag nog vroegen ze aan de gematigste groep om onder de banner van SMC te strijden: hun antwoord, wij strijden enkel onder de banner van Allah. Citaat:
|
||
|
|
|
|
#5856 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel gedeeltelijk, het Westen steunde Yeltsin van bij het begin, moedigde ook het uiteenvallen van de Sovjet-Unie aan, het imf eiste dat Rusland z'n hele economie privatiseerde, en Yeltsin werd dankzij massale Amerikaanse steun (en massale fraude) herkozen in 1996. De voornamelijk Joodse multimiljardairs die op enkele jaren de hele economie in handen kregen investeerden hun geld in het Westen, niet in Rusland.
|
|
|
|
|
#5858 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The Al-Nusra Front or Jabhat al-Nusra (Arabic: جبهة النصرة لأهل الشام Jabhat an-Nuṣrah li-Ahl ash-Shām, "The Support Front for the People of Greater Syria") is an Al Qaeda associate operating in Syria.[8] In April 2013, the leader of the Islamic State of Iraq released an audio statement announcing that Jabhat al-Nusra is its branch in Syria.[5] The leader of Al Nusra, Abu Mohammad al-Golani, denied the merger but affirmed their allegiance to Al-Qaeda leader Ayman al-Zawahiri.[15] http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Nusra_Front Erg geliefd ja... mensen in de regio's leven in doodsangst. ![]() |
|
|
|
|
|
#5859 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Het is alsof de paus het katholicisme zou afschaffen" Hij deed enkele jaren geleden nog eens mee aan de verkiezingen, en kreeg 0,1 %. Nu doet hij zelfs geen moeite meer en blijft gewoon in het Westen, waar hij wel geliefd is (natuurlijk). |
|
|
|
|
|
#5860 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U preekt Allah, U preekt de pure Koran, U preekt rechtvaardigheid, U preekt jihad, U preekt de revolutie tegen de onrechtvaardigen, U preekt Sharia, U preekt en preekt... Maar U heeft mij meermaals grondig beledigd. U weet maar al te goed wat ik heb laten gaan. Ben ik dan niet waardig? Wat nu man? |
|
|
|