![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En na afbetaling van alles en nog wat, alles renoveren en terug bovenop lenen.
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je er kritiek op hebt, dan komen er enkele wijsneuzen af met de volgende argumenten: investeer. Koop aandelen. Speculeer op de beurs, enz... Dan heb je kapitaal genoeg om de zaken te verwezenlijken in je leven zoals je wil. Maar ik wil daar helemaal niet mee bezighouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 keer op enkele weken tijd alles verloren. De eerste was bio oil...volgens hun uitleg en presentatie één van de grootste van Amerika en je moest dat kopen want dat was de toekomst. Nadat ik het gekocht had was dat het verleden. Die andere deden iets in de luchtvaart met data en weet ik veel. En toen vloog dat vliegtuig op 9/11 in dat flatgebouw en hun kantoor was ernaast en gans de boel lag in diggelen. Bye bedrijf en bye mijn centen. Een kameraad van mij had 10 miljoen bfr op een rekening staan. De bankdirecteur vroeg hem een volmacht om aandelen te kopen ...gekend verhaal allicht. Enkele weken later waren er een paar miljoen weg. Een schoonzus van mij had 6 miljoen op de bank staan. Zelfde verhaal "de directeur ging dat beleggen in aandelen". Bye miljoenen...er staat niks meer op de rekening.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 augustus 2013 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Leningen langer dan 15 jaar zijn inderdaad stom. Mensen die 30 jaar voor een huis gaan afbetalen zijn helemaal zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Europees Commissaris
|
![]() Met andere woorden ... de huizen zijn te duur ... 200.000 lenen zal al vlug 1500 per maand afbetalen zijn op vijftien jaar (ik zou het eens moeten nagaan om te weten hoeveel precies). In Gent heb je daar dus een krot voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, daar vallen veel centen mee te vangen, aangezien iedereen wel een huis nodig heeft. Altijd verzekerd van klandizie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() Probleem is dat indien men een huis koopt als huurinvestering (dus niet om zelf in te wonen maar om te verhuren) men wel veel huurgeld moet vragen om er nog iets van over te houden.
En villa's brengen veel minder op dan rijhuizen want de investering is al rap minstens 100.000 en meer hoger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Heel die boel gaat ontploffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die manier kom je dus op een aankoopbedrag van 250 000 a 270 000, daar heb je al een vrij mooi krot voor in gent. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2013 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En kom niet zagen dat ze er geen winst op maken he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je eenmaal huurt is het uiteraard ook de bedoeling om nog altijd 250 a 500 te sparen daarnaast. Dat is perfect mogelijk, niet elke maand misschien maar wel gemiddeld. Als je 10 a 15 jaar volgens die principes leeft, heb je dat bedrag normaal gezien wel. Maar tja, de verlokkingen van horeca, reizen en techno-gadgets he... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |