![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Veel blabla in dit tekstje dus. Beetje zwetsen om op een goed plaatje te staan bij een doelpubliek waarbij dergelijk afgunstgebral er als zoete koek ingaat. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Of hoop je op de Roemenen en Bulgaren die van Europa bijna gratis voor je mogen komen werken? |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Roemenen en Bulgaren heb ik niet in het team; maar genoeg anderen vanuit allerlei landen inclusief België. Wat is het punt dat je denkt te maken nu? |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dehaene die kent het begrip schaamte niet eens, en hij is in de CD&V geen uitzondering. Die mensen zijn de meest schaamteloze parvenu's die ons volk ooit gekend heeft.
Moest Machiavelli vandaag de dag leven, hij zou in Dehaene zijn meester herkennen.
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
erkennen?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wel volgens de brave man;
"Voor alle duidelijkheid: ik betaal graag belastingen. Ik vind dat zeer sociaal. Ga maar eens kijken in een land zonder belastingen. Alleen zijn er in ons land uitwassen." In zijn geval had Meuris het er steeds moeilijker mee dat hij in de hoogste belastingschaal viel en tegen 54% werd belast. Het onaangename besef dat hij meer dan de helft van het jaar voor de staat werkte, leidde tot de oplossing die zijn boekhoudster hem aanbeval: het oprichten van een vennootschap, " "Wel brengt de bvba de bijna inherente verplichting met zich mee om kosten te maken. Je gaat bijna omgekeerd denken: wat zou ik kunnen kopen? Zo heb ik al flightcases en een zanginstallatie voor Monza gekocht, en dan kies ik ook voor kwaliteit, toch zo'n 6.000 euro. Voor de rest leef ik nog altijd heel zuinig, ik ga bijvoorbeeld bijna nooit op reis." " Nen echte rooie dus |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, dat ook. Je weet wel, het zijn twee verschillende zaken.
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BTW: JLD werd gevraagd voor wie hij kent, niet voor wat hij kent. Gewoon de schaamte voorbij met die vette knol. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister
|
Mij werd duidelijk gesteld dat men door veel werken + veel geluk op één mensen leven een goede portemonnee kan opbouwen.
Dat superrijk worden tijdens dat een leven meer dan waarschijnlijk alleen kan via corrupte weg. Punt uit. Na politiek beschermd te zijn geweest in Europa kan hij nu veilig niet vervolgbaar verder leven.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dehaene spoelt een eetlepel kaviaar weg met de duurste champagne en hij lacht er eens goed mee. Natuurlijk kent de man geen greintje schaamte, waarom zou hij.
Toch vreemd dat er met geen woord gerept wordt over Dexia, waar Dehaene voorzitter was. Als er één iets is waarover hij zich zou moeten schamen dan is het wel over Dexia. |
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
Dehaene heeft - waarschijnlijk in opdracht van het ACW - gewoon willen bewijzen wat men als kleine man allemaal kan bereiken als men maar hard zijn best doet. Dus dat de kleine man ook multimiljonair kan worden.
|
|
|
|