![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit alles in ruil voor superluxueuze voedingsbons voor een echter beperkt aanbod in de coörperatieve winkels... En uiteraard volledige vrijstelling van dit alles aan de politieke vrienden en hun uitverkorenen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 september 2013 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onze regering lijdt aan zwarteschaap syndroom en de brave burger slikt dit nog steeds en masse. Maar liefst de helft van de vlamingen doet ook geen moeite. Als er al iets mis loopt, dan is dat de NVA haar schuld want die hebben het land geblokkeerd terwijl zij tenminste actie ondernomen hebben. Demagogie op grote schaal en horen dat alles goed gaat itt wat de NVA verkondigt, verkoopt heel goed bij de massa. Ze beseffen natuurlijk niet dat de politiekers weg zijn als het slecht gaat maar dat zij wel in de penarie zitten de rest van hun leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Haha ik ben al sinds 4 maanden bezig met het zoeken van een land dat nog leefbaar is als bedrijf en nog dicht genoeg is bij huis(lees markt). Heb nu 2 kandidaten en neem binnen een maand een beslissing en dan kraam ik alles op, transfer mijn liquiditeit naar dat land en ben weg. Ik betaal nog liever riante verhuis vergoedingen aan een gedeelte van mijn werknemers en zoek nog liever nieuwe mensen dan dat gefaal van die apen hier te moeten financieren. En man, ik hoop van harte dat elke iet of wat snuggere ondernemer hetzelfde doet. Het zal rap gedaan zijn met die vetpotten van de overheid
Laatst gewijzigd door openeye : 9 september 2013 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() 'Men zal de fraude weer hechtig gaan bestrijden en de (kleine) ondernemingen viseren'.
En ondertussen maar uitstapvergoedingen toekennen aan politici die overstappen naar een nog beter betaalde baan... Vergoedingen van bvb 350.000 euro. En dat is natuurlijk geen fraude. Dat zijn vergoedingen die zij zichzelf toekennen. Dat is natuurlijk gemakkelijk... ![]() Laatst gewijzigd door rafkaf : 9 september 2013 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor,als je een gek opdraait wordt hij dubbel zo gek,en hebben wij daar vooralzeker géén last van....
Hij weet niet wat hij schrijft.... Tien procent van de spaargelden zegt hij,en dan nog van de niet ondernemers ,om wat te doen,te dumpen in de bodemloze put teneinde het einde nog wat te rekken.... Het is dus duidelijk wat deze meneer betreft,hij heeft écht géén spaargeld... Of hij heeft er niet eigenhandig voor gewerkt.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2013 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (je moet dat niet posten onder uw echte naam; je mag daar een schuilnaam voor gebruiken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan rekenen dat je voor elk persoon die je in dienst hebt 2 keer het BRUTO loon betaalt. Dan moet je nog belastingen betalen op zowat alles wat je binnenkrijgt aan inkomsten. In het kort gezegd moet je als KMO rekenen dat je ongeveer 40 a 45 % van alle inkomsten afgeeft aan de overheid als je alle belastingen en zekerheden wilt hebben voldaan. Natuurlijk kan je nog kosten inbrengen, maar dat is tegenwoordig heel gelimiteerd. En dan mijn persoonlijke belastingen niet te vergeten omdat ik als zelfstandige ben ingeschreven. Het is als Belgisch bedrijf onmogelijk enige vorm van competitie te zijn op de wereldmarkt en dan mag de Belg op kennis gebied nog uitblinken. Marketing en PR zijn niet gratis en diegene met de grootste fondsen wint. Zo simpel is dat. Voorbeeld extract van ons systeem: 2600 euro BRUTO bediende - PAT bijdrage van 35% De totale loonkost per jaar is 51.157,39€ -> 4.263,12 per maand Bruto jaarloon: 36.192,00€ ( inclusief eindejaarspremie & vakantiegeld ) Sociaal secretariaat: 488,59€ Patronale bijdrage: 12.667,20€ Arbeidsongevallenverzekering* ( 2% ): 723,84€ Overheadkosten**: 1.085,76€ En ja er zijn manieren om de kosten te drukken maar deze worden te pas en te onpas toegelaten door de fiscale dwazen van de overheid. Zoals in zowat alles in dit land is het politieke willekeur of het toegelaten is of niet. Jullie zien dat van wat jullie eigenlijk verdienen dat jullie maar ongeveer 1/3 van overhouden en de rest naar die parasieten die zichzelf "leiders" noemen gaan. Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vraag het mij ook af. Wie zich zorgen maakt over schuld out zich als een zuurpruim. spabert, spa militant Laatst gewijzigd door spabert : 10 september 2013 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |