![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het is een feit dat vrouwen met een E.U. paspoort aantrekkelijk zijn.Het maakt daarbij geen verschil of ze blond,bruin,ros,dik,mager,knap,lelijk zijn.Het voornaamste is; dat ze een E.U. paspoort hebben.Nu,daar loopt het mis.Een Vlaming gaat proberen zijn gezin veilig te stellen door hard te werken.Daardoor gaat hij een FRUSTI worden.Die frustraties gaan je vakantie verpesten.Want de Toyboy is véél leuker dan jij.
Het spijt me om te zeggen dat ongeveer 8 op 10 van de "avondsturiersters""geneukt worden door hun "gids" Het spijt me dan ook ,dat jij betaald om haar te laten fokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() het ziet er naar uit dat zijn vrouw door een knappe jongere toyboy goed geneukt is geweest waarvoor hij netjes betaalt heeft en nu blijkt dat hij daar achteraf toch niet echt zo klaar voor is
Laatst gewijzigd door Nvalid : 14 september 2013 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Patriarchie is de oplossing voor al die zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet bijna kotsen van het lachen. Het kan natuurlijk ook van de drank zijn op dit uur. Dit is een prachtig topic. Ik meen dat. Geen ironie / cynisme / sarcasme. Keep up the good work. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speelt het hotelpersoneel daar een rol in? Of de klassieke golf-tenniscoach? Of is bij hen gewoon de trilvriend ofte kutbrommer het voorwerp van vakantie-passie? Komaan, spreid je Vlaamse Realisme hier maar tentoon op het forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is evenmin de bedoeling om ze mee te brengen (maar dat mogen zij niet weten). Het is gewoon een speeltje tijdens de twee of drie weken verlof (drie weken is al wat veel, dan komt de volgende lading al binnen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk! niet met de gids hoor, gewoonlijk focus ik me op de hotelmanager of de kapitein van de boot. Kelners en gidsen zijn iets te min voor me.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie betaalt de reis?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha op dat gebied blijf ik achter. Ik betaal altijd alles zelf voor mijn eigen.
Ik heb het nog niet zover gekregen dat de belgische man voor mij de reis betaalt en ik ga rampetampen met de reisgids. Zo ben ik in feite niet. Maar.... ik moet zeggen dat menig hotelmanager me al een gratis verblijf heeft aangeboden. Dat is ook niet te versmaden natuurlijk. Dat heb je niet met kelners en gidsen hé, voor een gratis slaatje gaat de zon op!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 september 2013 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Welke man laat zijn vrouw alleen op reis gaan misschien?
Iemand die dat toelaat moet niet klagen dat ze met een bruin brood in de oven terugkomt.
“White people are scared, because minorities are taking over. Minorities in numbers alone are taking over, and white folks are scared because they are afraid that we are going to do to them exactly what they’ve done to us. And they are absolutely right. When the shit turns around, we are going to treat you exactly like you’ve treated us: like shit.” - Paul Mooney |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ben ik blij met mijn vrouwke zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de vraag is natuurlijk of zij ook zo blij is met jou. Ze heeft wel het een en ander gemist natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |