Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2013, 06:58   #301
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
staatsgevaarlijk ! opjagen die handel !

werkelijk ?!? in leren jekker de straat op ! schande, wat bezielde die gast!? ...
Niet zomaar jekkers, zwarte jekkers!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 06:59   #302
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Zij hebben een hechte, sterk etnisch bewuste gemeenschap met quasi uitsluitend strijdvaardige, etnocentristische voormannen die voluit gaan voor de belangen van hun eigen gemeenschap.
Wij hebben Bert Ancieux, Elio Di Rupo, Pascale Smet, Joëlle Milquet, Yves Desmet, Den Duisteren Duikboot, Anna List, Vlijmscherp, Doomy, Another Jack, System...

Om maar te zeggen wat een schier ongelijke strijd het is.
lol, maar ik voel me toch niet geroepen om jou enig politiek strategisch inzicht bij te brengen hoor Vrolijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 07:06   #303
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dit klopt, maar zoiets zou niet mogen gebeuren. Als wij telkens er iemand door een losgeslagen halvegare (de mens werd gecolloqueerd nadien) wordt vermoord, de halve stad op stelten zetten en dan NIET naar de politie of andere gezagsdragers luisteren, maar enkel naar onze eigen Fuhrer (die dit gedrag natuurlijk cultiveert) dan klopt er iets niet.
Lamine kon op dat ogenblik weinig doen. Niet vergeten dat in het voorspel op deze feiten, de heer Jahjah al weken- of maandenlang met zijn zwart geüniformeerde milities het gedrag van de politie zogezegd "controleerden", wat voor hen een leuke intro was om tijdens de rellen enkel naar "eigen milities" te luisteren onder leiding van Führer Jahjah!
laat ons niet overdrijven, Circe, de B wet op privé-milities is een draak die ingaat tegen basisrechten als vrijheid verenigen en vrijheid vergaderen, dat zijn twee van de belangrijkste rechten om de macht vd staat een beetje in te perken ... jij weet ook op wiens hoofd die 'wet op privé-milities' geschreven (en verstrengd) is ...
laat ons ook niet vergeten dat we het over de Antwerpse politie jaren '80 hebben, ik denk ook niet dat ik daar voor jou verder moet op ingaan ...

ps Godwins liggen ver beneden jouw debatcapaciteiten hoor ...
Oud 20 september 2013, 07:08   #304
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
dit klopt, maar zoiets zou niet mogen gebeuren. Als wij telkens er iemand door een losgeslagen halvegare (de mens werd gecolloqueerd nadien) wordt vermoord, de halve stad op stelten zetten en dan NIET naar de politie of andere gezagsdragers luisteren, maar enkel naar onze eigen Fuhrer (die dit gedrag natuurlijk cultiveert) dan klopt er iets niet.
Lamine kon op dat ogenblik weinig doen. Niet vergeten dat in het voorspel op deze feiten, de heer Jahjah al weken- of maandenlang met zijn zwart geüniformeerde milities het gedrag van de politie zogezegd "controleerden", wat voor hen een leuke intro was om tijdens de rellen enkel naar "eigen milities" te luisteren onder leiding van Führer Jahjah!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inderdaad, en dat is dus ook het probleem, niet Jah Jah maar de politie bepaald hoe en wat...hij heeft zich daar niet mee te bemoeien, maar het is een gekend middel om via media macht te verwerven, dat het hoe dan ook niet klopt dat ordediensten opzij worden geschoven om het gezag van " eigen volk " te laten voorgaan is een aandachtspunt wat vaak welmenende mensen totaal ontgaat.
laat ons in dit licht toch even de verklaringen van Lamine zelf erbij nemen : hij stelt dat er geen reden was tot vervolging van Jahjah en dat Justitie hem zwaar onder druk heeft gezet om dit toch te doen, vandaag noemt hij het machtsmisbruik en vind hij dit meegespeeld machtsmisbruik een blaam op zijn prestatiestaat...
Oud 20 september 2013, 07:11   #305
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niet zomaar jekkers, zwarte jekkers!
en plots bevind ik me tot mijn grote verwondering schouder aan schouder met Jaques !

Oud 20 september 2013, 08:10   #306
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
laat ons niet overdrijven, Circe, de B wet op privé-milities is een draak die ingaat tegen basisrechten als vrijheid verenigen en vrijheid vergaderen, dat zijn twee van de belangrijkste rechten om de macht vd staat een beetje in te perken ... jij weet ook op wiens hoofd die 'wet op privé-milities' geschreven (en verstrengd) is ...
laat ons ook niet vergeten dat we het over de Antwerpse politie jaren '80 hebben, ik denk ook niet dat ik daar voor jou verder moet op ingaan ...

De Rijkswacht ja!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 08:43   #307
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
lol, maar ik voel me toch niet geroepen om jou enig politiek strategisch inzicht bij te brengen hoor Vrolijk.
Het lijkt me ook hoogst onverstandig om van jou politiek strategisch inzicht aan te nemen.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 08:57   #308
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Hij ZEI dat hij ging vechten aan de zijde van Hezbollah, en moest hij dit gedaan hebben dan ware hij een gestoorde fanatieke geweldenaar. Maar in werkelijkheid ging hij zich verstoppen bij zijn moekke in een rustig Libanees dorpke, en dat was dus laf.
Nu het wegens de oorlog in Syrië ook in dat rustig dorpke gevaarlijk word, heeft hij van moekke afscheid genomen en komt hij terug naar België, wat men ook niet echt moedig kan noemen.
Maar wie weet word hij wel aangepakt door de overlevende anti-Assad Syrië strijders als er een paar terug tot in Belgikske sukkelen ?
komaan, niet zo streng voor die jongen. Hij ging zijn arme mama BESCHERMEN ginder in dat dorpke! Maar dat kon hij tegen Rudi Vranckx toch niet zeggen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 09:18   #309
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

jaren 80? 2002 zeker!

Citaat:
ANTWERPEN - De gewezen Antwerpse korpschef Luc Lamine maakte maandag op het proces tegen de AEL-kopstukken Dyab Abou Jahjah (36) en Ahmed Azzuz (32) een bocht van 180 graden. Volgens Lamine zorgde Jahjah ervoor dat in november 2002 de rellen in Borgerhout niet escaleerden.

Luc Lamine (foto rechts) was op 26 november 2002, na de moord op koranleraar Mohamed Achrak, ter plaatse op de Turnhoutsebaan in Borgerhout om de politieacties te coördineren en de gemoederen te bedaren. De getuigenis van de ex-korpschef gisteren voor het Antwerpse hof van beroep draaide uit in het voordeel van de twee beklaagden. 'Abou heeft meegeholpen om de betoging in goede banen te leiden. Ahmed Azuz heb ik daar bijna niet gezien', sprak Lamine.

Het hof kreeg de historische beelden te zien van Abou Jahjah (foto links) die tegenover een uiterlijk onbewogen Lamine een scheldtirade afstak. In een politieverklaring had Lamine destijds Abou Jahjah omschreven als 'één brok agressie'. 'Zowel hij als de menigte namen een provocatieve houding aan en vielen mij persoonlijk aan. Dyab was hierbij zeer opgewonden en nam een agressieve houding aan', liet Lamine toen door een collega noteren. Hij vermeldde ook dat hij werd uitgescholden voor 'klootzak' en 'racist'.

De televisiebeelden van de confrontatie spreken voor zich. Abou Jahjah zei in de camera: 'Het kan me niet schelen of de buurtbewoners hier schrik hebben of niet' en 'We gaan een betoging organiseren met 10.000 man, dan zal je pas lachen'. Op de vraag van de televisiejournalist waarom Jahjah die dag vanuit Brussel naar de Turnhoutsebaan kwam, antwoordde hij: 'Ik ben hier zoals alle mensen die hier zijn, dat was ook een broeder van mij. Ze hebben iemand vermoord, een vriend van ons, maar ze laten de mensen hun verontwaardiging niet uiten. Dit is een spontane betoging. Na de dood van Pim Fortuyn kwamen de mensen ook op straat, en wij mogen onze doden niet eren?'

Luc Lamine verdedigde nu diezelfde Jahjah. 'Hij heeft inderdaad die tirade afgestoken, maar naderhand heeft hij ook duidelijk meegeholpen om de betoging in goede banen te leiden.' Dankzij Jahjah werden de jongeren naar een moskee gestuurd waar de imam iedereen kalmeerde. Dyab Abou Jahjah zelf komt pas aan het woord na de vakantie. Het hof van beroep stelde het vervolg van de zaak uit naar september.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=DP1SDM8L

Als we nu telkens met honderden een "spontane" betoging gaan organiseren (inclusief oproepen naar Brussel en Wallonië voor de daar wonende Vlamingen) telkens er een Vlaamse persoon wordt vermoord dan wordt het hier wel even leuk nietwaar?

Citaat:
Eerder al had de AEL ,,moslimpatrouilles'' gevormd, die ook in november 2002 door Borgerhout trokken. Ze waren gericht tegen agenten die allochtone jongeren op een racistische manier zouden controleren of oppakken. De AEL-'controleurs' waren steevast gekleed in zwarte leren jekkers, wat kan overkomen als een uniform.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GQNT1KQV

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2013 om 09:23.
Oud 20 september 2013, 09:22   #310
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Het lijkt me ook hoogst onverstandig om van jou politiek strategisch inzicht aan te nemen.
qed
Oud 20 september 2013, 09:24   #311
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
werden ze Afghaan?
Wie heeft het over Afghanistan? Hier in België zitten nog altijd Amerikaanse bezettingssoldaten, mét kernwapens. Ontploffen die kernwapens, zijn we er allemaal aan. Maar dat zal de Amerikanen worst wezen.

Blijf ondertussen maar voortzagen over Samira om de hoek, hé...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 09:25   #312
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
jaren 80? 2002 zeker!

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=DP1SDM8L

Als we nu telkens met honderden een "spontane" betoging gaan organiseren (inclusief oproepen naar Brussel en Wallonië voor de daar wonende Vlamingen) telkens er een Vlaamse persoon wordt vermoord dan wordt het hier wel even leuk nietwaar?

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GQNT1KQV
ik doelde op de sfeer bij de politie Circe.

mss kregen de Vlamingen dan wél iets voor mekaar, politiek gezien ... :/
Oud 20 september 2013, 09:30   #313
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wie heeft het over Afghanistan? Hier in België zitten nog altijd Amerikaanse bezettingssoldaten, mét kernwapens. Ontploffen die kernwapens, zijn we er allemaal aan. Maar dat zal de Amerikanen worst wezen.

Zijt ge van kernbommen doder dan van gewone bommen? Dood, doder, doodst.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 09:35   #314
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

dan zijn de hier verblijvende Amerikanen al lang Snelbelgskes geworden?

Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2013 om 09:35.
Oud 20 september 2013, 09:35   #315
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zijt ge van kernbommen doder dan van gewone bommen? Dood, doder, doodst.
Kernbommen doden inderdaad meer mensen dan een gewone bom, ja. Als een gewoon munitiedepot ontploft, kan jij rustig doorslapen in je huis. Als een kernbom ontploft, vlieg je mee de lucht in en als je niet mee de lucht invliegt dan zal de straling of de contaminatie je wel inhalen.

Maar dat is het ergste niet. Het ergste is dat deze beslissing is genomen zonder enige inspraak van de Belgische bevolking. De regering heeft hierover zelfs jarenlang gelogen! Dat is pas echt wraakroepend.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 05:40   #316
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Hahaha, wat zijn jullie toch een bende watjes ! Jullie zitten hysterisch te gillen omdat iemand die jullie zelf een loser noemen zou terugkeren. Nogal veel eer voor een loser. Als die jullie reakties zou lezen (en het zou mij niet verwonderen dat hij hier in stilte meeleest) zou hij glunderen omdat jullie hem zo belangrijk vinden. In ieder geval is hij meer geschoold dan al die alkoholieke en drugsverslaafde OCMW-nazis die te lam zijn om te helpen donderen maar wel altijd over de "profiterende makakken" zitten te kakken, en is zijn Nederlands ook beter dan de hunne.

Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat minderheden die jullie onder de knoet willen houden zichzelf emanciperen. Ze komen op voor hun mensen- en burgerrechten, zijn mondig en niet onderdanig tegenover jullie, stellen jullie privileges en voorkeursbehandeling ter diskussie. Een beetje zoals de zwarten in de Verenigde Staten zichzelf emancipeerden en blanke supremacisten dit niet konden hebben. Het is een deuk op jullie supremacistisch ego die vindt dat niet-blanken hun plaats moeten kennen en altijd ja-knikken tegen de blanke bwana.

De tijd van de blanke westerling is bijna voorbij. Als de westerse beschaving zal blijven voortbestaan, dan zal ze in ieder geval minder blank worden. In 2025 zal de helft van de stedelijke bevolking in ons land een migrantenachtergrond hebben. Er is al een allochtone middenklasse ontstaan, en die betaalt mee belastingen voor de uitkeringen van bovengenoemde OCMW-nazis die hen verafschuwen. Wen er alvast maar aan.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130920_00752479
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 september 2013 om 05:44.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 07:44   #317
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat minderheden die jullie onder de knoet willen houden zichzelf emanciperen.
De Libanese leugenaar behoort niet tot een minderheid, hij is een koekoeksjong dat zich onder valse voorwendsels toegang tot ons grondgebied heeft verschaft.

Dus, als het hem niet aanstaat in Vlaanderen, daar vegen wij ons gat mee af, dat hij het dan maar terug afbolt naar Libanon, waar hij niet wordt gediscrimineerd.
Oud 22 september 2013, 09:22   #318
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hahaha, wat zijn jullie toch een bende watjes ! Jullie zitten hysterisch te gillen omdat iemand die jullie zelf een loser noemen zou terugkeren. Nogal veel eer voor een loser. Als die jullie reakties zou lezen (en het zou mij niet verwonderen dat hij hier in stilte meeleest) zou hij glunderen omdat jullie hem zo belangrijk vinden. In ieder geval is hij meer geschoold dan al die alkoholieke en drugsverslaafde OCMW-nazis die te lam zijn om te helpen donderen maar wel altijd over de "profiterende makakken" zitten te kakken, en is zijn Nederlands ook beter dan de hunne.

Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat minderheden die jullie onder de knoet willen houden zichzelf emanciperen. Ze komen op voor hun mensen- en burgerrechten, zijn mondig en niet onderdanig tegenover jullie, stellen jullie privileges en voorkeursbehandeling ter diskussie. Een beetje zoals de zwarten in de Verenigde Staten zichzelf emancipeerden en blanke supremacisten dit niet konden hebben. Het is een deuk op jullie supremacistisch ego die vindt dat niet-blanken hun plaats moeten kennen en altijd ja-knikken tegen de blanke bwana.

De tijd van de blanke westerling is bijna voorbij. Als de westerse beschaving zal blijven voortbestaan, dan zal ze in ieder geval minder blank worden. In 2025 zal de helft van de stedelijke bevolking in ons land een migrantenachtergrond hebben. Er is al een allochtone middenklasse ontstaan, en die betaalt mee belastingen voor de uitkeringen van bovengenoemde OCMW-nazis die hen verafschuwen. Wen er alvast maar aan.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130920_00752479
Allé, we zijn het er dan overeens dat men alle alcolieke en drugsverslaafde ocmw-trekkers beter ineens achter slot en grendel steekt, ipv daar ne hoop straathoekwerkers op af te sturen, en drugsklinieken voor te openen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 09:59   #319
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sinds wanneer is een beschaving afhankelijk van het kleurtje? Dat is wel een hele racistische insteek die je hier komt aanreiken.
Niets staat een meerkleurige hoogstaande westerse beschaving in de weg, maar dan moet men zich wel AANPASSEN. Door kamelen toe te laten op de autostrades of het westerse gezondheidssysteem aan te passen naar islamitische normen gaat die westerse hoogstaande cultuur niet blijven bestaan. en ja, dan glijden we maar af naar zandbaksystemen. Gekleurd of niet gekleurd. En dan zijn de Jahjahkes content dat ze hun eigen kamelenpis kunnen oogsten. Eigen cultuur eerst nietwaar?

Bruin of blank, kamelenpis blijft geel!

Oud 22 september 2013, 10:05   #320
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als de westerse beschaving zal blijven voortbestaan, dan zal ze in ieder geval minder blank worden.
En minder beschaafd misschien ook.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be