![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Waarom?
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben tegen muilkorfwetten. Ook al zou dat betekenen dat mensen de vrijheid krijgen om de religie die ik aanhang en beleef te bespotten. Die vrijheid is fundamenteel in het Westen en kan bijgevolg niet ter discussie gezet worden. Iedere aanslag erop is een stap dichter bij een totalitaire staat. Wie kaatst, moet weten dat hij de bal terug kan verwachten. Daar is niets mis mee. Beide richtingen moeten kunnen. Dat is ons, veel geloofde, westers model. |
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is echt heel lichte kritiek, totaal niet te vergelijken met bvb. de Mohammed cartoons, of anderee cartoons waar moslims steevast met bommen geassocieerd worden. Dat kun je best vergelijken met cartoons in de Arabische (of nazi) pers waarin Joden als inhalige, langneuzige vrekken op een stapel dollars zitten.
![]() ![]() (tussen haakjes: ik sta totaal niet achtr de inhoud vandeze cartoon, maar alleen al voor het posten op deze draad riskeer ik problemen...) Laatst gewijzigd door tomm : 23 september 2013 om 22:46. |
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Zoals in de rode paradijzen van Stalin, Fidel Castro en Pol Pot. |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik zou niet weten waarom. Denk je nu dat ik Jan naar de keel ga vliegen als hij mij voor ketter zou uitschelden ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 september 2013 om 22:53. |
|
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is nu al niet anders hoor. Kijk bvb. naar Le Pen, of verschillende VB'ers die vervolgd werden, of nog de revisionistische historici. Overigens wie consequent uitkomt voor z'n communistische overtuiging mag een carrière wel vergeten.
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal u niet uitschelden, maar ik zal u wel kritisch aanpakken. Dat recht heb ik, net zoals ook u het recht heb daarop te reageren. Daarbij wens ik geen wetten die deze confrontatie onmogelijk of onwettig zouden maken.
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
|
Lucas Vereertbrugghen doet het toch goed in zijn carrière als communistische anti-semiet. Maar misschien is hij een uitzondering?
|
|
|
#413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
|
Citaat:
![]() Trouwens, sinds wanneer dient men voor gevaarlijke onmenselijke ideologieën respect te betonen ? Gevaarlijke tegen de rechten van de mens indruisende ideologieen dienen net bespot bekritiseert en aan de schandpaal te worden genageld. Die dienen bestreden te worden. Niet bepamperd. Men moet ophouden de mensen wijs te maken dat dit niet islam is of er niks mee te maken heeft. Ophouden met de mensen sprookjes wijs te maken zoals o.a. een leider van een westers land David Cameron tegen beter weten in blijft doen. David Cameron claims Kenyan terrorists don't represent Islam http://www.youtube.com/watch?feature...&v=3Ri1zJpfb24
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 23 september 2013 om 23:15. |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#416 |
|
|
Eigenlijk zouden moslims tegen hun koran en hun andere 'heilige' boekskes dienen te protesteren omdat die boekskes de islam zitten te beledigen eveneens hun 'profeet' mohammed is een grote belediging voor de islam.
|
|
|
#417 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
|
|
|
|
#419 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Banneling
|
hoeveel straf hebben die islam zaalvoetballer suporters ook al weer gekregen toen ze enkele jaren geleden riepen= hamaz ,hamaz alle joden aan het gas??????????????????????????????????????????????? ??
|
|
|
|