![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... waarom hebben we het dan nog over de paradox of het bochtenparcours BDW ? of zijn we in B niet meer gewoon dat er op voorhand gezegd wordt waar het op staat ??? en wat vind jij van de journalisten (alle ?!) die deze spin helemaal meespelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, met Tsjeven weet je maar nooit, uiteraard, maar dat is al langer geweten.
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er waaien veel geruchten over een exit v DiRupo anders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al zijn geruchten vaak zoals een scheet: het stinkt, je weet meestal niet wie de scheet gelaten heeft, maar echt lang blijft het nie hangen. Bon, een scheetaanval is iets anders... ![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() [nostalgie] ah, ... de kak en pis fase ... waar is den tijd [\nostalgie]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
De reden is simpel : pas als er volledige en absolute zekerheid is dat zowel BDW als George Clooney de lijst voor het vlaamse parlement zullen trekken voor hun partij kunnen de andere pionnen geplaatst worden. Bekijk gewoon de populariteitspoll die bij de peiling van VTM-De Morgen verschijnt, die toont aan dat die twee de inzet zijn van de verkiezingen. Ze niet tegenover elkaar uitspelen zou verregaande gevolgen kunnen hebben. Te vroeg je kaarten op tafel leggen laat de politieke tegenstander toe zijn eigen lijst optimaal "tegen te programmeren". Citaat:
Naar verkiezingen toe gaat het om resultaten, niet om intenties. N-VA is ondertussen ervaren genoeg om het spel van lijsten programmeren en vooral tegenprogrammeren even goed onder de knie te hebben als de CD&V. Dat is gewoon realiteitszin. Citaat:
Ik geloof niet in de mythe van de "regimepers" enz. Ze schrijven zeer regelmatig scherpe stukken over elk van de partijen. (ik spreek over DM en DS, de rest is toiletpapier). Ik denk dat het een samenspel is van twee zaken : ten eerste weten ze dat de partijen hoedanook hun electorale tactiek nog niet zullen vrijgeven en alle suggesties daaromtrend zullen loochenen. En de andere reden is dat het voor hen gemakkelijke en goedkope kopij oplevert. Zolang de partijen over en weer plaagstootjes uitdelen over wie er nu eigenlijk kandidaat is voor wat moeten zel zelf niet op jacht naar nieuws. Maar dit mag en moet zeker aan bod komen in hun analyses en standpunten van Ruud Goossens voor DS of Steven Samyn voor DM. Zij zijn tenslotte Chef Politiek voor iets. De Morgen heeft enkele weken geleden al een overzicht gegeven voor alle partijen, van de kandidaten voor vlaamse en federaal parlement. Zowel de namen van wie ze vrij zeker zijn, als de mogelijke kandidaten waar dat minder voorspelbaar was. Zoals verwacht heeft geen enkele partij daar ook maar één woord commentaar op gegeven. Mij zou het niet verwonderen dat cd&v en n-va zich wederzijds nog enkele maanden in die houdgreep gaan houden. Want pas dan kan de campagne echt losbarsten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() [quote=peter1962;6815072]
Citaat:
net vanwege het 'oligopolie' van DM DS VRT ... is er nog zeer weinig 'onafhankelijk' over, dunkt mij ... die top drie staat m.i. onder constante druk van de traditionele partijen (enige wat N-VA kan is af en toe wegblijven) ... wat vind jij trouwens hiervan ? : http://www.doorbraak.be/nieuws/de-leugen-regeert zo'n stoten (impliciete bedreiging met ontslag) reiken tegenstanders van een publieke omroep wel heel sterke argumenten aan ... waar blijf je dan met 'onafhankelijkheid' en 'sterke onderzoeksjournalistiek' ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat er volgend jaar veel camera in de buurt van deze oppersos zijn als de uitslagen binnenrollen.
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie mij gelukkig ondersteund in mijn (toen reeds behoorlijk gestoffeerd) skepticisme wanneer ik u termen als "nog ongrondwettelijker" zie gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongrondwettelijker. Ongrondwettelijkst.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 september 2013 om 10:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Anna List;6815082]
Citaat:
Inhoudelijk merk ik dat VRT offficieel volgende antwoorden heeft gegeven o.a. terug te vinden op de website van deredactie.be Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Juist wie zijn de grootste bedriegers na al die jaren poenpakkerij? Zelfs vandaag zijn ze nog volop bezig terwijl de bevolking bloedt onder de lasten.
![]() |
![]() |
#157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Schaamteloze parvenu.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Leterme ooit de uitslag van verkiezingen aangevochten ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De poster waarop je reageert had het over 'ongrondwettelijk', niet over 'verkiezingen aanvechten'.... ![]() Oorspronkelijk geplaatst door daiwa : Men hield zelfs verkiezingen die ongrondwettelijk waren volgens Leterme.
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |