Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2013, 23:06   #141
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De VRT doet nochtans alles om hem te helpen, vrijwel dagelijks mag hij op het scherm zijn ding komen doen.
Zelfs al halen ze maar 6%, grote broer PS zal er wel voor zorgen dat de rode Vlaamse lakeien mee aan de onderhandelingstafel mogen aanschuiven...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 23:09   #142
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De grondwet aanpassen is niet altijd noodzakelijk. Je kan hem ook overtreden/negeren, aan je laars lappen zoals de Walen altijd deden ivm BHV bv.
Bron ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 23:16   #143
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?
Ga je nog ontkennen dat de Franstaligen altijd weigerden de ongrondwettelijke toestand ivm BHV recht te zetten?

Men hield zelfs verkiezingen die ongrondwettelijk waren volgens Leterme.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 07:50   #144
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dat klopt, het is gewoon een feitelijke onmogelijkheid. Ik ga er zondermeer vanuit dat de volgende vlaamse regering die van Bourgeois I zal zijn.
maw Peeters wordt dan naar voor geschoven als CD&V federaal premier.

... waarom hebben we het dan nog over de paradox of het bochtenparcours BDW ? of zijn we in B niet meer gewoon dat er op voorhand gezegd wordt waar het op staat ???

en wat vind jij van de journalisten (alle ?!) die deze spin helemaal meespelen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 08:00   #145
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga je nog ontkennen dat de Franstaligen altijd weigerden de ongrondwettelijke toestand ivm BHV recht te zetten?
Ik ontken dat toch, ja.

Citaat:
Het niet houden van verkiezingen zou nog ongronwettelijker geweest zijn.
Oud 24 september 2013, 08:06   #146
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

... waarom hebben we het dan nog over de paradox of het bochtenparcours BDW ? of zijn we in B niet meer gewoon dat er op voorhand gezegd wordt waar het op staat ???

Niet noodzakelijk. Als er een regering komt zonder NVA ( dus met de PS), zal Di Rupo waarschijnlijk gewoon Premier blijven. Zelfs in een scenario met NVA in de regering, zonder NVA-premier, is er kans dat er een Franstalige Premier komt: ofwel Di Rupo (in het onwaarschijnlijk geval dat de NVA en de PS samen een regering vormen), ofwel een MR.

Nu, met Tsjeven weet je maar nooit, uiteraard, maar dat is al langer geweten.
Oud 24 september 2013, 08:09   #147
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Niet noodzakelijk. Als er een regering komt zonder NVA ( dus met de PS), zal Di Rupo waarschijnlijk gewoon Premier blijven. Zelfs in een scenario met NVA in de regering, zonder NVA-premier, is er kans dat er een Franstalige Premier komt: ofwel Di Rupo (in het onwaarschijnlijk geval dat de NVA en de PS samen een regering vormen), ofwel een MR.

Nu, met Tsjeven weet je maar nooit, uiteraard, maar dat is al langer geweten.

er waaien veel geruchten over een exit v DiRupo anders...
Oud 24 september 2013, 08:14   #148
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
er waaien veel geruchten over een exit v DiRupo anders...
Een PS'er, als je het liever hebt.
Al zijn geruchten vaak zoals een scheet: het stinkt, je weet meestal niet wie de scheet gelaten heeft, maar echt lang blijft het nie hangen. Bon, een scheetaanval is iets anders...
Oud 24 september 2013, 08:26   #149
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Een PS'er, als je het liever hebt.
Al zijn geruchten vaak zoals een scheet: het stinkt, je weet meestal niet wie de scheet gelaten heeft, maar echt lang blijft het nie hangen. Bon, een scheetaanval is iets anders...
[nostalgie] ah, ... de kak en pis fase ... waar is den tijd [\nostalgie]
Oud 24 september 2013, 10:13   #150
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote]
Citaat:
Te haastige conclusie denk ik. Nu zijn we nog volop in de fase dat noch Peeters noch BDW reeds wil bevestigen welke lijst zij zullen trekken. Daarrond draait heelt dit spelletje van de laatste weken. Die twee zijn hier op schitterende wijze de pers aan het gebruiken, elk met de bedoeling de ander uit zijn tent te lokken en te laten kleur bekennen.
De reden is simpel : pas als er volledige en absolute zekerheid is dat zowel BDW als George Clooney de lijst voor het vlaamse parlement zullen trekken voor hun partij kunnen de andere pionnen geplaatst worden. Bekijk gewoon de populariteitspoll die bij de peiling van VTM-De Morgen verschijnt, die toont aan dat die twee de inzet zijn van de verkiezingen. Ze niet tegenover elkaar uitspelen zou verregaande gevolgen kunnen hebben. Te vroeg je kaarten op tafel leggen laat de politieke tegenstander toe zijn eigen lijst optimaal "tegen te programmeren".

Citaat:
Wat de tandem BDW-Bracke heeft laten zien is zelfs voor belgië wellicht een record inzake bochtenwerk en dat in slechts één Zelfs de meester der loodgieters, Jean-Luc Dehaene slaagde er nooit in zo een prestatie neer te zetten.
Naar verkiezingen toe gaat het om resultaten, niet om intenties. N-VA is ondertussen ervaren genoeg om het spel van lijsten programmeren en vooral tegenprogrammeren even goed onder de knie te hebben als de CD&V. Dat is gewoon realiteitszin.

Citaat:
Zwak...
Ik geloof niet in de mythe van de "regimepers" enz. Ze schrijven zeer regelmatig scherpe stukken over elk van de partijen. (ik spreek over DM en DS, de rest is toiletpapier). Ik denk dat het een samenspel is van twee zaken : ten eerste weten ze dat de partijen hoedanook hun electorale tactiek nog niet zullen vrijgeven en alle suggesties daaromtrend zullen loochenen. En de andere reden is dat het voor hen gemakkelijke en goedkope kopij oplevert. Zolang de partijen over en weer plaagstootjes uitdelen over wie er nu eigenlijk kandidaat is voor wat moeten zel zelf niet op jacht naar nieuws.
Maar dit mag en moet zeker aan bod komen in hun analyses en standpunten van Ruud Goossens voor DS of Steven Samyn voor DM. Zij zijn tenslotte Chef Politiek voor iets.
De Morgen heeft enkele weken geleden al een overzicht gegeven voor alle partijen, van de kandidaten voor vlaamse en federaal parlement. Zowel de namen van wie ze vrij zeker zijn, als de mogelijke kandidaten waar dat minder voorspelbaar was. Zoals verwacht heeft geen enkele partij daar ook maar één woord commentaar op gegeven.
Mij zou het niet verwonderen dat cd&v en n-va zich wederzijds nog enkele maanden in die houdgreep gaan houden. Want pas dan kan de campagne echt losbarsten.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 10:26   #151
Anna List
Banneling

Standaard

[quote=peter1962;6815072]
Citaat:

Te haastige conclusie denk ik. Nu zijn we nog volop in de fase dat noch Peeters noch BDW reeds wil bevestigen welke lijst zij zullen trekken. Daarrond draait heelt dit spelletje van de laatste weken. Die twee zijn hier op schitterende wijze de pers aan het gebruiken, elk met de bedoeling de ander uit zijn tent te lokken en te laten kleur bekennen.
De reden is simpel : pas als er volledige en absolute zekerheid is dat zowel BDW als George Clooney de lijst voor het vlaamse parlement zullen trekken voor hun partij kunnen de andere pionnen geplaatst worden. Bekijk gewoon de populariteitspoll die bij de peiling van VTM-De Morgen verschijnt, die toont aan dat die twee de inzet zijn van de verkiezingen. Ze niet tegenover elkaar uitspelen zou verregaande gevolgen kunnen hebben. Te vroeg je kaarten op tafel leggen laat de politieke tegenstander toe zijn eigen lijst optimaal "tegen te programmeren".

Wat de tandem BDW-Bracke heeft laten zien is zelfs voor belgië wellicht een record inzake bochtenwerk en dat in slechts één Zelfs de meester der loodgieters, Jean-Luc Dehaene slaagde er nooit in zo een prestatie neer te zetten.
Naar verkiezingen toe gaat het om resultaten, niet om intenties. N-VA is ondertussen ervaren genoeg om het spel van lijsten programmeren en vooral tegenprogrammeren even goed onder de knie te hebben als de CD&V. Dat is gewoon realiteitszin.

Zwak...
Ik geloof niet in de mythe van de "regimepers" enz. Ze schrijven zeer regelmatig scherpe stukken over elk van de partijen. (ik spreek over DM en DS, de rest is toiletpapier). Ik denk dat het een samenspel is van twee zaken : ten eerste weten ze dat de partijen hoedanook hun electorale tactiek nog niet zullen vrijgeven en alle suggesties daaromtrend zullen loochenen. En de andere reden is dat het voor hen gemakkelijke en goedkope kopij oplevert. Zolang de partijen over en weer plaagstootjes uitdelen over wie er nu eigenlijk kandidaat is voor wat moeten zel zelf niet op jacht naar nieuws.
Maar dit mag en moet zeker aan bod komen in hun analyses en standpunten van Ruud Goossens voor DS of Steven Samyn voor DM. Zij zijn tenslotte Chef Politiek voor iets.
De Morgen heeft enkele weken geleden al een overzicht gegeven voor alle partijen, van de kandidaten voor vlaamse en federaal parlement. Zowel de namen van wie ze vrij zeker zijn, als de mogelijke kandidaten waar dat minder voorspelbaar was. Zoals verwacht heeft geen enkele partij daar ook maar één woord commentaar op gegeven.
Mij zou het niet verwonderen dat cd&v en n-va zich wederzijds nog enkele maanden in die houdgreep gaan houden. Want pas dan kan de campagne echt losbarsten.
we zullen dat zien, maar ik denk niet dat BDW zich kandidaat gaat stellen voor t VLparlement eigenlijk ... al is uw argument dat indien hij dit niet doet, dit onvermijdelijk stemmen kost wel een sterk argument ... ik schat BDW als te rigide/star/standvastig (noem het hoe ge wilt, ze hebben allemaal hun + en -) in om het burgemeesterschap los te laten ...

net vanwege het 'oligopolie' van DM DS VRT ... is er nog zeer weinig 'onafhankelijk' over, dunkt mij ... die top drie staat m.i. onder constante druk van de traditionele partijen (enige wat N-VA kan is af en toe wegblijven) ...

wat vind jij trouwens hiervan ? : http://www.doorbraak.be/nieuws/de-leugen-regeert

zo'n stoten (impliciete bedreiging met ontslag) reiken tegenstanders van een publieke omroep wel heel sterke argumenten aan ... waar blijf je dan met 'onafhankelijkheid' en 'sterke onderzoeksjournalistiek' ...
Oud 24 september 2013, 10:31   #152
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat er volgend jaar veel camera in de buurt van deze oppersos zijn als de uitslagen binnenrollen.
Oud 24 september 2013, 10:55   #153
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het niet houden van verkiezingen zou nog ongronwettelijker geweest zijn.
U heeft hier in het verleden al eens beweerd jurist te zijn, en zelfs docent in deze materie.

Ik zie mij gelukkig ondersteund in mijn (toen reeds behoorlijk gestoffeerd) skepticisme wanneer ik u termen als "nog ongrondwettelijker" zie gebruiken.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 10:56   #154
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
U heeft hier in het verleden al eens beweerd jurist te zijn, en zelfs docent in deze materie.

Ik zie mij gelukkig ondersteund in mijn (toen reeds behoorlijk gestoffeerd) skepticisme wanneer ik u termen als "nog ongrondwettelijker" zie gebruiken.
Ongrondwettelijk.
Ongrondwettelijker.
Ongrondwettelijkst.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 september 2013 om 10:57.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 11:12   #155
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Anna List;6815082]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht

we zullen dat zien, maar ik denk niet dat BDW zich kandidaat gaat stellen voor t VLparlement eigenlijk ... al is uw argument dat indien hij dit niet doet, dit onvermijdelijk stemmen kost wel een sterk argument ... ik schat BDW als te rigide/star/standvastig (noem het hoe ge wilt, ze hebben allemaal hun + en -) in om het burgemeesterschap los te laten ...

net vanwege het 'oligopolie' van DM DS VRT ... is er nog zeer weinig 'onafhankelijk' over, dunkt mij ... die top drie staat m.i. onder constante druk van de traditionele partijen (enige wat N-VA kan is af en toe wegblijven) ...

wat vind jij trouwens hiervan ? : http://www.doorbraak.be/nieuws/de-leugen-regeert

zo'n stoten (impliciete bedreiging met ontslag) reiken tegenstanders van een publieke omroep wel heel sterke argumenten aan ... waar blijf je dan met 'onafhankelijkheid' en 'sterke onderzoeksjournalistiek' ...
Dat Rademakers een politieke benoeming was staat als een paal boven water. Of al de hem door doorbraak tenlaste gelegde feiten ook juist zijn weet ik niet. Maar ik sta bijzonder wantrouwig en uiterst voorzichtig tegenover politieke dossiers/afrekeningen die uit de hoek van Doorbraak.be komen, niet voor niets noemt men dat de Pravda van de N-VA. Om de schijn hoog te houden heeft peter de roover ontslag genomen uit het partijbestuur, maar de persoon blijft wie hij is. Daarover moet men ook niet flauw doen. Verder lees ik in het artikel dat er zelfs een verwijzing naar Grammens is. Van bewijsvoering gesproken... Dit moet zowat de kampioen van de vooringenomenheid zijn.

Inhoudelijk merk ik dat VRT offficieel volgende antwoorden heeft gegeven o.a. terug te vinden op de website van deredactie.be

Citaat:
Boek "De keizer van Oostende" (13/06/2012)

Wim Van Den Eynde en Luc Pauwels, auteurs van het boek "De keizer van Oostende", kunnen opnieuw volwaardig functioneren als verslaggevers van de VRT Nieuwsdienst. Het college van hoofdredacteurs heeft dit beslist na advies van de deontologische adviesraad.

In dit advies wijst de deontologische adviesraad op een aantal onvolkomenheden bij het tot stand komen van het boek, maar stelt dat dit het functioneren van de journalisten niet in het gedrang brengt.

Luc Rademakers
Algemeen hoofdredacteur VRT Nieuws
Boek "De keizer van Oostende"

Naar aanleiding van de vragen in de media rond de voorlopige maatregelen m.b.t. de twee VRT-journalisten van het boek De keizer van Oostende, wil ik graag een aantal zaken verduidelijken en chronologisch plaatsen.

In december 2011, kort na mijn aantreden als algemeen hoofdredacteur bij de VRT-nieuwsdienst, ontving ik een officiële aanvraag voor een externe activiteit van Wim Van den Eynde. Wim wou een boek maken over de politieke situatie in Oostende, een plan dat – zo is me verteld – al van midden 2011 dateerde. Ik onderteken de aanvraag en geef zo de officiële goedkeuring voor de activiteit in lijn met het redactiestatuut van de VRT-nieuwsdienst. Dat statuut is in zijn integrale versie op deredactie.be te raadplegen.
Door de ondertekening van de aanvraag bevestigt VRT Nieuws dat de toegestane activiteit niet onder de verantwoordelijkheid van de nieuwsdienst valt. Niettemin mogen de journalisten de geloofwaardigheid en integriteit van VRT Nieuws niet schaden, zoals opnieuw in het redactiestatuut omschreven.
Begin april 2012 verzoeken de auteurs de deontologische adviesraad van de nieuwsdienst om het eerste deel van een voorlopige versie van hun boek door te nemen. Ik heb begrepen dat ze er zeker van wilden zijn dat hun persoonlijk werk in lijn was met de hieromtrent geldende afspraken binnen het redactiestatuut. De adviesraad vraagt de auteurs of de informatie in het boek dubbel gecheckt is. De auteurs bevestigen dit aan de raad. De adviesraad herbevestigt dat het boek buiten de verantwoordelijkheid van VRT Nieuws valt.
Vanaf 24 april krijg ik geleidelijk inzage in de inhoud van het boek.
Op 24 april krijg ik van de deontologische adviesraad twee mogelijke versies van de inleiding van het boek. Op basis van die stukken wijs ik opnieuw op de geldende deontologische regels en vraag ik de auteurs per e-mail om de stijl van hun werkstuk zo feitelijk mogelijk te houden en op te passen met opiniërende uitspraken. Ik vraag de auteurs ook de andere delen van het boek te mogen ontvangen.
Op 25 april ontvang ik de hoofdstukken 1-9 van het boek.
Op 2 mei informeer ik het nieuwscollege (de vier hoofdredacteurs, de zakelijk leider van VRT Nieuws en het hoofd technische faciliteiten VRT Nieuws) over het boek.
Op 3 mei ontvang ik de hoofdstukken 12-14 van het boek.
Op 4 mei ontmoet ik de auteurs. Ik herbevestig dat VRT Nieuws het boek niet steunt en dat de hoofdredactie zich bij vragen over de inhoud officieel en publiekelijk zal distantiëren en inhoudelijke vragen zal doorverwijzen naar de auteurs.
Op 7 mei ontvang ik de resterende hoofdstukken van het boek. De deontologische adviesraad bezorgt aan de auteurs en mij, de betrokken artikels uit het redactiestatuut die van toepassing zijn. De adviesraad informeert me opnieuw dat de journalisten van hen de boodschap hebben gekregen dat VRT Nieuws hun boek niet zal steunen of goedkeuren en dat bij kritiek naar hen zal worden doorverwezen.
Tot 21 mei zijn er geen verdere contacten tussen de auteurs en mezelf over hun boek.
In de loop van 20 en 21 mei ontvang ik bijkomende elementen waaruit blijkt dat de twee journalisten niet in lijn met de deontologische code van VRT Nieuws hebben gehandeld en de strikte scheiding tussen VRT- en persoonlijke activiteiten niet ten volle hebben gerespecteerd. Bij het vergaren van informatie voor hun boek hebben ze gebruik gemaakt van de naam van VRT Nieuws en hun VRT-identiteit.
Ook op 21 mei heb ik, na overleg met het college van hoofdredacteurs en op basis van deze nieuwe feiten, de deontologische adviesraad om een advies gevraagd. Ik krijg dezelfde dag het advies van de raad om duidelijk afstand te nemen van het boek.
Ik beslis daarop de twee journalisten voorlopig geen externe reportageopdrachten te geven. Het gaat om een tijdelijke en beschermende maatregel, geen schorsing of op non-actief plaatsen. Het advies van de deontologische raad en mijn beslissing deel ik mee in een perscommuniqué op 21 mei. Dat communiqué was onvoldoende expliciet wat timings betreft met betrekking tot de kennisname van de inhoud van het boek.

Dat politieke inmenging mee aan de basis heeft gelegen bij de beslissing rond de twee journalisten en de externe communicatie, ontken ik formeel. Nooit is er de voorbije maanden rond de inhoud en aanpak van dit dossier contact geweest tussen een politieke gezagsdrager en mezelf.

Als algemeen hoofdredacteur trek ik alvast de volgende conclusie uit deze zaak. Het is voor mij duidelijk dat diepgravende onderzoeksjournalistiek van VRT-journalisten het best gedijt binnen de schoot van de VRT-nieuwsdienst. Alleen dan zijn in alle fasen van het onderzoeksproces de juiste checks-and-balances en omkadering beschikbaar om een project als dit tot een goed einde te brengen. We zullen daarom in de toekomst geen toestemming meer geven voor onderzoeksjournalistieke projecten van VRT-journalisten in opdracht van een derde partij.

Luc Rademakers
Algemeen hoofdredacteur VRT Nieuws
link : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...media/1.943878
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 11:19   #156
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De keizer van Oostende zou beter de hand in eigen boezem steken. Zij hebben de kiezers al meermaals bedrogen.

Al heb ik het gevoel dat ze dat deze maal niet gaan doen wegens gebrek aan kiezers.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...bedrogen.dhtml

Juist wie zijn de grootste bedriegers na al die jaren poenpakkerij?
Zelfs vandaag zijn ze nog volop bezig terwijl de bevolking bloedt onder de lasten.
Oud 24 september 2013, 11:25   #157
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...bedrogen.dhtml

Juist wie zijn de grootste bedriegers na al die jaren poenpakkerij?
Zelfs vandaag zijn ze nog volop bezig terwijl de bevolking bloedt onder de lasten.
Citaat:
"Maar ik spreek nu toch, omdat ik denk dat de N-VA de mensen iets wijsmaakt", zegt hij.

Schaamteloze parvenu.
Oud 24 september 2013, 11:32   #158
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft Leterme ooit de uitslag van verkiezingen aangevochten ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 24 september 2013, 11:45   #159
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Heeft Leterme ooit de uitslag van verkiezingen aangevochten ?
http://www.knack.be/nieuws/belgie/le...rmal-8379.html
De poster waarop je reageert had het over 'ongrondwettelijk', niet over 'verkiezingen aanvechten'....
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa :
Oud 24 september 2013, 11:49   #160
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
http://www.knack.be/nieuws/belgie/le...rmal-8379.html
De poster waarop je reageert had het over 'ongrondwettelijk', niet over 'verkiezingen aanvechten'....
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa :
Bedankt voor de link. Dat is inderdaad de hypocrisie ten top.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be