Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Bekijk resultaten enquête: Is Europa soeverein?
ja 0 0%
neen 11 100,00%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 25 september 2013, 23:10   #1
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard Is de EU soeverein?

Ja of neen.

Het inzetten van chemische wapens door de terroristen in Syrië dient de belangen van drie partijen:
  • de zionisten
  • de atlantisten
  • de zandbakpedofielen
Hun vijanden zijn vooral Rusland en de EU, met Duitsland als leider. Van Rusland weten we dat het soeverein is. Maar de EU. Is de EU soeverein?

(fig.: Continentaal Europa)
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 september 2013 om 23:11.
Nr.10 is offline  
Oud 26 september 2013, 00:23   #2
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Is de EU soeverein?
Ga uw onnozele vragen stellen in de pedofiele kerk, aan pedofiele priesters. Met uw achterlijke onnozele draden altijd.
Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 26 september 2013, 02:42   #3
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Beelden uit Denemarken.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 26 september 2013, 06:27   #4
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Ga uw onnozele vragen stellen in de pedofiele kerk, aan pedofiele priesters. Met uw achterlijke onnozele draden altijd.
Ik zou mijn bek niet durven open trekken over iemand anders' 'pedofiele' Kerk, als mijn (valse) profeet, oorlog zij met hem, een verdomde pedofiel was, die een 7-jarige trouwde en haar op 9-jarige leeftijd verkrachtte.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 september 2013 om 06:35.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 26 september 2013, 08:52   #5
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik zou mijn bek niet durven open trekken over iemand anders' 'pedofiele' Kerk, als mijn (valse) profeet, oorlog zij met hem, een verdomde pedofiel was, die een 7-jarige trouwde en haar op 9-jarige leeftijd verkrachtte.
Nietzsche is offline  
Oud 26 september 2013, 14:06   #6
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Neen, de EU is niet souverein. Een gevolg van de oorlog?
HIER
zonbron is offline  
Oud 26 september 2013, 14:11   #7
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Neen, de EU is niet souverein. Een gevolg van de oorlog?

Geef eens een definitie van "soeverein"
of van oorlogvrije soevereine naties...
R.Verhiest is offline  
Oud 26 september 2013, 15:20   #8
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Voor een definitie van soevereine natie: Wikipedia

Een oorlogsvrije soevereine bemoeit zich niet met andere soevereine staten, dat betekent dus dat een souvereine natie geen enkel recht heeft op het uitoefenen van gezag over welke andere soevereine staat dan ook.

Naar mijn mening bedreigt buitenlandse schuld ook de soevereiniteit van een natie. Als men dit alles in rekening brengt zouden volgende naties de meest souvereine landen ter wereld zijn. Wegens lage of simpelweg onbestaande buitenlandse schuld.

Groenland, Brunei, Liechtenstein voldoen bvb. aan deze criteria. Bolivia doet het bvb. ook niet zo slecht.

Welke staat voldoet naar Uw mening het meest aan die condities? Aan welk land dacht U?
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 september 2013 om 15:22.
zonbron is offline  
Oud 26 september 2013, 15:33   #9
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hier nog wat meer over het probleem met onze Europese schuldenunie

This crisis will produce a window for a skilled politician to unite the entire country against its debt obligations, against international finance, just as the Fascist parties did in the 1930s. No matter which path the EU chooses, the loss of either national sovereignty or proper enforcement mechanisms through the EU gives rise to an opportunity for a nationalist politician willing to repudiate his nation’s debts and start again.

Ending reparations in 1933 did not cause a crisis in global finance. Germany defaulted on its payments to Britain, which in turn ceased to honour its debts to the United States. Each creditor was large enough to take the hit. Government debt in the modern era is different. The leverage used by banks trading secondary and derivative products means that for every €1 which, say, Greece owes, €100 is set to be lost if she were to default completely.

With leverage on such an irresponsible scale, all nations would be forced to re-examine the relationship between capital and individuals in the event of default, with all of the conflict and strife that would entail.

Europe is one demagogue away from causing an earthquake in global finance such that the current problems seem a tremor in comparison. If Silvio Berlusconi – the only truly populist politician the continent has produced in the last half a century – were 20 years younger, I fancy it would have been him. As it is, a great deal now depends on whether a man will emerge somewhere in Europe capable of pushing nervous and resentful electorates over the precipice to outright default.

I would not bet against it.

Bron

We moeten opletten met die schulden, dat ondermijnt de soevereiniteit.

Wat doet het Amerikaanse Goldman Sachs in onze EU?

De EU moet zich daarvan ontdoen.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 september 2013 om 15:34.
zonbron is offline  
Oud 28 september 2013, 13:01   #10
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Dat is juist het onderwerp van deze discussie. Is de EU soeverein? Rusland is heel duidelijk soeverein. Het kan een vuist maken als z'n belangen op het spel staan. Wie geen vuist kan of wil maken als z'n vitale belangen op het spel staan is niet soeverein.
Oud 28 september 2013, 19:23   #11
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou mijn bek maar houden als Belg, het pedofielen paradijs bij uitstek. 1400 jaar geleden had men andere maatstaven dan leeftijden. Jij als Europeaan zult dat wel weten, vele eeuwen later neukten alle Europese koningen en co kinderen van 6 jaar.

Heden ten dage worden door pedofiele priesters in pedofiel België in de pedofiele kerken massaal kinderen aangerand en misbruikt. En jij wil dat onder de mat vegen door even een koe uit de gracht te halen van 1400 jaar terug.
Oud 28 september 2013, 19:34   #12
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Correctie, zeer geachte heer Anarchocolombus:

de pedofeet, vrede zij hem, huwde A'isja tijdens haar zesde maanjaar, en toen ze in haar negende maanjaar was, beweerde hij dat hij tot dan gewacht had met verkrachten, en dat moeten we geloven.

Nu, zelfs als de verkrachting pas plaatsvond toen ze 7, 8 of zelfs 9 jaar was: de mohammedanen zouden zich diep moeten schamen dat ze er vrijwillig voor blijven kiezen de volgelingen van deze misdadiger te zijn, en zich nog meer moeten schamen dat ze die "negen" jaar uitentreuren als excuus blijven gebruiken en echt geloven dat zulks iets zou excuseren.

Het is alsof wij lid zouden worden en blijven van de Van Gheluwe&Dutroux-fan-club, en daarna zouden klagen dat we door normale mensen worden "gediscrimineerd".
Zondag is offline  
Oud 28 september 2013, 19:40   #13
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Heden ten dage worden door pedofiele priesters in pedofiel België in de pedofiele kerken massaal kinderen aangerand en misbruikt. En jij wil dat onder de mat vegen door even een koe uit de gracht te halen van 1400 jaar terug.
Zeer geachte muzeljuffrouw Van Leed,

Degenen die nu nog de koran geloven en opvolgen die door die koe (vrede zij haar) werd verkondigd, zijn degenen die die koe uit de gracht blijven halen, al 1400 jaar lang. Wij verplichten jullie daar toch niet toe?
Zondag is offline  
Oud 28 september 2013, 19:46   #14
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte muzeljuffrouw Van Leed,

Degenen die nu nog de koran geloven en opvolgen die door die koe (vrede zij haar) werd verkondigd, zijn degenen die die koe uit de gracht blijven halen, al 1400 jaar lang. Wij verplichten jullie daar toch niet toe?
Hoogbejaarde, Het is vrijdag en geen zondag. Op vrijdag is uw vrouw thuis, bijgevolg ben je de plezantste niet meer thuis, spaar uw krachten tot zondag.

Laatst gewijzigd door Khalid Bin Waleed : 28 september 2013 om 19:47.
Oud 28 september 2013, 19:48   #15
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
I1400 jaar geleden had men andere maatstaven /qua?/ leeftijden.
En jullie pedofeet had van jullie Allah geen instructies gekregen ter voorkoming van kindermishandeling en verkrachting?

Jullie Allah was 1400 jaar geleden dus een kind van zijn tijd? (Niet dus, want de Byzantijnen hadden duizenden jaren voorsprong op de Arabieren; Allah is altijd al achterlijk geweest).
Zondag is offline  
Oud 28 september 2013, 19:54   #16
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoogbejaarde, Het is vrijdag en geen zondag. Op vrijdag is uw vrouw thuis, bijgevolg ben je de plezantste niet meer thuis, spaar uw krachten tot zondag.
Die koe uit die gracht lijkt na 1400 jaar nog genoeg relevantie te hebben om bij mohammedanen de hierboven blijkende emoties los te maken. Niet wij, maar jullie halen haar dus uit die gracht, uit vrije verkiezing.

Neemt u maar de verantwoordelijkheid voor uw eigen keuzes op u, geachte muzelvrouw!
Zondag is offline  
Oud 28 september 2013, 20:15   #17
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou mijn bek maar houden als Belg, het pedofielen paradijs bij uitstek. 1400 jaar geleden had men andere maatstaven dan leeftijden. Jij als Europeaan zult dat wel weten, vele eeuwen later neukten alle Europese koningen en co kinderen van 6 jaar.

Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Moslem-Child-brides-Islamic-Pedophile.png‎
Bekeken: 239
Grootte:  259,6 KB
ID: 91653  

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 28 september 2013, 20:30   #18
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Beelden uit Denemarken.

Dat vind hij geestig zenne. Maar huilen tegen de sterren op dat de Joden Jezus aan het kruis hebben gehangen...
Oud 29 september 2013, 13:45   #19
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou mijn bek maar houden als Belg, het pedofielen paradijs bij uitstek.
Ik kies mijn nationaliteit niet en ik heb al helemaal niet gekozen voor de leiders van dit onland.
Jij kiest wel voor je valse profeet.

Citaat:
1400 jaar geleden had men andere maatstaven dan leeftijden. Jij als Europeaan zult dat wel weten, vele eeuwen later neukten alle Europese koningen en co kinderen van 6 jaar.
Hoor eens, de moslim moraal-relativist.
Koningen die ik niet omhoog houd als profeten, terwijl ik over de pedofilie van anderen loop te klagen. En jij?

Citaat:
Dat zijn mensen, en afvalligen (Mohammed eigenlijk ook, maar niet volgens jou). Ik veeg niets onder de mat en aanbid of verheerlijk die mensen niet. Jij jouw valse profeet wel.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 september 2013 om 13:46.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 29 september 2013, 14:12   #20
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Hehehe, als ik dat hier allemaal lees kan ik niet wachten tot de burgeroorlog uitbreekt
Het wordt nog boeiend om oog in oog te staan met één van die Moham-spuug-med-pedofeet loverkes.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be