![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het opstellen van een nieuw verdrag? ,wat zou dat dan omvaten? Ik weet niet zo goed wat je ermee bedoelt...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 30 september 2013 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1762 |
Minister-President
|
![]() Gelieve het graag toch te concretisren, met of zonder tekening aub...
![]() |
#1763 |
Minister-President
|
![]() Een endgame impliceert een climax; wat is, voor jou, de climax in dit endgame?...
![]() |
#1766 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet jij iets wat wij niet weten? Waarom gooi je je mening erover niet in de groep?...
![]() |
![]() |
#1767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wacht U toch liever nog even het eindspel op zich af voordat U zich met hypothetische projecties inlaat? Laat maar weten, stand by aan deze zijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik sluit U sowieso niet uit hoor, U bevalt me wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hu?, gij zijt topic-starter. Ge spreekt over een "endgame". Dit impliceert dat je een visie hebt over de "climax". Waarom deel je dan niet wat er volgens jou gaat gebeuren?... Ge ziet in heel veel berichten een teken van een nakend apocalyps. Dan kan je toch wel die apocalyps ruwweg definieren, niet? Ik heb geen idee over die climax want volgens mij is er gewoon geen... Jij hebt duidelijk wel zo'n beeld voor ogen (al dan niet vaag) want je spreekt over een endgame. Deel uw denkbeel aub...
![]() |
![]() |
#1770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht U reeds verklaard te hebben wat endgame betekent, maar ik zou inderdaad mijn mening aangaande kunnen verduidelijken. Dat laatste zal ik dan ook doen, maar niet nu. Verwacht spoedig mijn antwoord, Uw vraagstelling is desalniettemin meer dan terecht. Ik hoop dat U even geduld hebt, dank U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1773 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(amaai zeg, wat een beleefdheid; straks liggen we nog bij elkaar in bed hehehehe)
![]() |
![]() |
#1774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bed liggen? Pintje klinken en een vreugdedansje lijken me fijn. Maar ik ben wel een vrouwenliefhebber hoor, echter deel ik dat niet (toch niet vanuit vrije wil ![]() edit : Ik houd van beleefdheid, dat is iets waar ik veel waarde aan hecht. Beleefdheid... meer dan een vorm van garantie. Juiste omgang en een bepaalde waardering ongeacht wat is iets wat ik zeer (succesvol) op prijs stel. Ook is een goed berekende handdruk en de juiste attitude uiterst waardevol. Het maakt een verschil. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 september 2013 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwitserland simuleert oorlog met Frankrijk, oefeningen...
20min.ch - Schweizer Armee probt Krieg gegen Franzosen 30 september 2013 - Frankreich fällt wegen der Finanzkrise auseinander, Paramilitärs aus «Saônia» drohen mit der Invasion: Die aktuelle Militärübung sorgt nicht nur in Frankreich für Schlagzeilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen deze draad al begon zo'n 2 jaar geleden met een aangekondigde big bang en big crash (met hoofdletters a.u.b). De Eurozone ging 2012 niet halen, er werd zelfs gelachen met hen die durfden beweren dat de euro 2012 zou overleven. We zijn ondertussen al bijna in 2014 en dezelfde onzin wordt met nog steeds dezelfde overtuiging neergepend door zonbron. Alle draden van zonbron, en bij uitbreiding al zijn berichten in alle draden (over economie, politiek, geo-strategie enz...) kunnen samengevat worden in één enkel woord : bollocks. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |