![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() iedereen waarvan Guy Verhofstadt het nodig vond om er zijn persoonlijke justitie-loge op af te sturen, telt mee bij de groten, of verdient op zijn minst een kans, al is het maar om een beetje van dat onrecht goed te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In niets van wat ik tot nog toe van jou op dit forum heb gelezen, blijkt dat jij je openstelt voor de bevolkingsgroep waarmee je moet werken. Hoewel niemand het zal ontkennen dat allochtonen ook zelf verantwoordelijkheden hebben, zal je hen daar niet van kunnen overtuigen wanneer je geen aandacht hebt voor terechte verzuchtingen van hun kant. Dat was mijn punt. En als jij werkelijk denkt dat jonge moslims gefrustreerd zijn over de positie van de islam in de samenleving dan is het erger dan ik al dacht. Want het is natuurlijk hun sociaaleconomische positie waarover ze gefrustreerd zijn. En hoewel dat niet louter terug te brengen is tot discriminatie, is het ronduit belachelijk om te beweren dat ze daar niet mee geconfronteerd worden. Wanneer ze bijvoorbeeld weer eens niet in een discotheek binnen mogen, wanneer net zij er weer eens worden uitgepikt voor een identiteitscontrole, wanneer een appartement weer eens plots niet meer te huur blijkt als ze hun naam zeggen of wanneer ze weer eens geen antwoord kregen op hun sollicitatiebrief. Dit soort discriminatie wordt hier op het forum zelfs openlijk verdedigd en dan heb ik jou nog nooit gehoord. Laatst gewijzigd door Edina : 1 oktober 2013 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 oktober 2013 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
|
![]() Citaat:
Of beweer je nu dat de zaken die jij aanhaalt rechtvaardigen waarom er gediscrimineerd wordt? Laatst gewijzigd door Edina : 1 oktober 2013 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is't mogelijk, hoe is't mogelijk!
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() Ik vermoedde al wel dat je geen kleur zou durven bekennen in deze. Maar het was eigenlijk een retorische vraag, aangezien je discriminatie al vaak genoeg hebt verdedigd hier op het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() graag quotes please.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hetgeen geen perceptie is, dat er hier een paar honderdduizend "gediscrimineerden" rondlopen, terwijl men Polen... moet invoeren, met zowat, toch wat de arbeidsmarkt betreft, hetzelfde profiel (laaggeschoold, dikwijls nederlandsonkundig...) als deze "gediscrimineerden". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "discriminatie" waar jij het zo graag over hebt is een vijandigheid die ook heerst onder mensen van het eigen volk. Verzuring, jaloezie, nijd en afgunst. Competitie om het mooiste huis, de grootste auto, de duurste reis. Uw "discriminatie" op basis van huidskleur/afkomst/religie is dus een grote farce.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan interessant worden. En twee mensen hier hebben geopperd dat hij wordt gedoogd om als tegengewicht te dienen in het licht van de verkiezingen van 2014. Ook heel interessant. Volgens mij is die kerel blut en zoekt hij wat financiële ondersteuning maandelijks uitgekeerd. Naar zijn gedachtengoed heb ik het raden naar. Hij laat het woord 'samenlevingsproblemen 'vallen. Wat weet die daarover? Als je hem op een mesthoop zet, dan heeft die minstens drie uren nodig om te beseffen dat hij op een mesthoop zit. En na die drie uren moet je hem zeker niet vragen of het koeienmest of varkensmest was. En waar je een goed pint kunt drinken, moet je hem ook niet vragen, en hoe ... Een vent tussen de dertig en de veertig neemt meestal zich allerlei allures voor en hij is een schoolvoorbeeld. Als hij de vijftig is gepasseerd , is hij een karikatuur van zichzelf. Een lege koker. Een eendagsvlieg en meer niet. Ik heb die gast niet nodig. Ik heb van hem geen lessen te ontvangen. Op geen enkel vlak. Intellectueel gezien is die gewoon dikke bull-shit. Een Jamie Lannister in mineur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen moet toch iets oosters hebben na alle zomerse internationale festivals. En dat oosten mag geen 'ver van bed' show blijven, neen, hoor, we moeten dat van dichtbij kunnen meemaken. Een 'Abou Jaja' zal daarvoor wel zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je trouwens met elkaar rijmen dat hij een punt heeft over discriminatie en racisme en de vrouwen aan de haard wilt, apartheid en de sharia hier wilt invoeren? Hij komt langs geen kanten overeen met de VB. Ik stem niet voor VB maar VB is van hier (een hele brok context die niet uit de historische lucht valt) en die snotneus komt van ik weet niet waar. En iedereen lijkt te vallen voor dat groentje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een '100%-halal'-discotheek zou evenwel een 'gat in de markt' kunnen zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Dankzij' mijn tamelijk 'verdacht mediterrane' uiterlijk heb ik al aan den lijve kunnen & mogen ondervinden op welke stieren zulks - volkomen ongevraagd - als een rode lap lijkt te werken. Ik prijs mijzelf bovendien gelukkig dat ik al proefondervindelijk heb kunnen & mogen leren wat 'iemand met de nek aankijken' betekent.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
|
![]() Twee minuten zoeken leverde onderstaande al op. Meer tijd wil ik er echt niet aan spenderen. Ik denk dat iedereen jouw ideeën wel kent.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We "moeten" hen met de nek aankijken, venteke. Zoniet..."probleme, vuile hond ?" En toch kijk ik die vettige geitenneukers, met de neus aan. "Ik" ben hier thuis, "zij" zijn nergens "thuis". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stieren reageren niet op kleuren daar ze kleurenblind zijn. Op de beweging die men maakt met het 'doek' dat is iets anders ![]() Een test ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het verheugt me vooral dat jij met alle plezier je eigendommen aan Vlaams Blokkers zal verhuren. Zekers als ze tijdens de verkiezingstijd hun affiches aan de raam hangen.
|
![]() |
![]() |