![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de overheid die dan verkoopt, en er geen geld meer insteekt.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u werkelijk dat die inkomst ergens de onderhoudskosten kan dekken? Dan weet u echt wel niet over welke bedragen we hier spreken...
Daarnaast kan men tijdens de diensten wel gratis de kathedraal binnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het eigenlijk geen overheidstaak is.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén pastoor kan niet tegelijkertijd in drie kerken van drie parochies een mis opdragen. Vroeger werd er in �*l die kerken meerdere missen per dag opgedragen. Niet in de sacristie maar in de kerk! Dat jij om dat feit heen walst tot daar aan toe, maar je er ook nog vanaf maken door te doen alsof "de vooroordelen van de baan zijn" is ronduit laag. Van jou had ik meer eerlijkheid verwacht. Wat godsdienstfanatisme betreft verschil je, jammer genoeg, niet gek veel van moslims. Ik heb je, als leraar, altijd hoog ingeschat dat weet je, maar bij deze stel ik mijn menig bij.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf trouwens kritiek op uw bewering dat het nog gaat om "een piepklein deel", wat helemaal onjuist is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U haalt in deze overduidelijk geen feiten aan, maar u fantaseert het een en ander bij elkaar op basis van slechts een beperkt palet aan informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al die kerkjes, zoals bv in Wilskerke, waar miscchien een tiental huizen staan + de kerk, dat is gewoon niet langer verantwoord om daar de kosten van te dragen. Moet die dan maar afgebroken worden? Nee, niet noodzakelijk, maar dan zal men moeten zoeken naar nevenaktiviteiten die op zijn minst een groot deel zullen opbrengen van de kosten zoniet alle kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelovige Jan en zijn vrienden spartelen als een duiveltje in een wijwatervat.
Het staat evenwel in de sterren geschreven dat er iets ingrijpends moet gebeuren in die 'sector'. Een grote opkuis. Een inhaaloperatie. Erg lang zal dat niet meer op zich laten wachten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) De VS is helemaal zo liberaal niet meer. 2) Ze zijn dan ook in shutdown en diep in de schulden
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 oktober 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal even en zeg me dan even waar er gesparteld wordt en wat u ertegen inbrengt: a. De meeste parochiekerken zijn eigendom van de gemeenten; b. De gemeenten zijn verantwoordelijk voor het onderhoud van hun eigendommen; c. Volgens het nieuwe decreet moeten de kerkfabriek voor een vastgesteld gedeelte bijdragen in de onderhoudskosten; d. De meeste parochiekerken zijn in wekelijks gebruik: zondagsdiensten, sacramentele vieringen en begrafenissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef jij écht niet dat dit niet alleen volslagen idioot klinkt, maar dat je mij over de hele lijn gelijk geeft?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 oktober 2013 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk geven? Waarin dan wel? Als de woorddienst in de kerk wordt gehouden, wordt het kerkgebouw toch gebruikt? Of niet soms? |
|
![]() |
![]() |