![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Elektriciteit is wel degelijk een comodity. Probeer maar eens een week door te brengen zonder het gebruik van elektriciteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit op bivak geweest ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwacht dat wel degelijk van politici en politici die mij verraden wat dat betreft verliezen mij stem. Zo simpel is dat. Vandaar dat Open vld mijn stem sedert lang al verloren heeft. Het is de meest onbetrouwbare partij uit het politieke landschap. Zelfs nog onbetrouwbaarder dan CD&V. En dat kan tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn naar de onderhandelingstafel gevlucht om het potje rond Dexia en Fortis dicht te kunnen houden. In de hele bankencrisis is er niet 1 partij geweest die zijn verantwoordelijkheid totnutoe heeft genomen. Die managers niet, de regering niet, niemand niet. Enkel als het goed ging stonden ze gereed om hun grote gage te ontvangen omdat ze zogezegd verantwoordelijkheid hadden. Maar toen het verkeerd afliep dan waren ze plots niet meer verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je laat je teveel leiden door de goed nieuws show van de regering. Of je bent de negatieve maar helaas realistische berichtgeving van andere instanties en dat is zeker niet alleen de N-VA, gewoon beu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 oktober 2013 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Het loon van een Chinese software ontwikkelaar is nog steeds slechts 1/5 van eentje van hier. Terwijl wij hier maar dubbel zo efficient zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ben jij onder jouw legerdienst onder uit gemuisd ?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() De dienstplicht was net afgeschaft Jack. Sorry hoor, maar vrijwillig ga ik niet in het leger.
Btw bij de discussie blijven he. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 oktober 2013 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste lichting was in '93, toen was jij 25 !
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |