![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat m�*g niet.
Niet dat de middelen er niet zijn. Maar de kustwacht, guardia civil e.d. krijgen richtlijnen. Mensen die in gevaar zijn (en dat zijn ze allemaal in die gammele bootjes e.d.), moeten aan boord genomen worden, eens aan boord moeten ze aan (Europese) wal gebracht worden, waar 'n heel team klaar staat om ze te pamperen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor iemand die in den vreemde leeft heb je rare reflexen over vreemdelingen. Of is het hun armoede en hun levens in gevaar die je hindert? Laatst gewijzigd door eno2 : 15 oktober 2013 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Stamverband. Leven in uitgebreide families. Voor zover ik jarenlang gezien en ondervonden heb in de Gentse nachtcafés neuken ze zoveel blanke vrouwen als ze kunnen gezien de vraag groter is dan het aanbod.
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 oktober 2013 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven, dan klinkt het gebruik van napalm op die bootjes een goed plan.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 oktober 2013 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik heb geen rare reflexen in den vreemde, ik vreet de sociale zekerheid niet op die niet voor mij bestemd is, maar voor degenen die eraan bijgedragen hebben, ik heb hier geen sociale woning geëist, ik eis hier niet dat er voor mij uitzonderingen op de (slacht enzo)wetten gemaakt worden, ik eis niet dat iedereen zich maar aan mij moet aanpassen, ik loop hier niet rond als 'n Vlaamse boerin met klompen en eis dat ik dat altijd en overal moet kunnen èn er zelfs respect voor eisen, ik loop hier niet de crimineel uit te hangen, politie uit te schelden voor 'hoerenzonen', vrouwen/meisjes voor 'hoeren' e.d. etc. etc., ìk pas me aan, ìk hou m'n eigen broek op en respecteer de wetten, cultuur, moraal van 't land waar ik m�*g wonen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoor, ik beschouw de Spanjaarden ook als vreemdelingen net zoals ik andere buitenlanders als vreemdelingen beschouw aangezien ik Belg ben (helaas) en zoals zij mij als vreemdeling beschouwen. Maar we schieten goed op met elkaar, dat wel. Overigens vind ik dat de Islam die zich aan onze normen en waarden onttrekt, hoe en waar dan ook moet bestreden worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 oktober 2013 om 02:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef jij wel hoeveel werklozen er in Spanje zijn, mensen die jarenlang gewerkt hebben, bedrijven die geen lonen meer (kunnen) uitbetalen, werkloosheidsuitkeringen maximaal 18 maanden en dan is 't op, finiquitos gehalveerd, geen recht op ayuda of subsidio voor velen, gezinnen die dagelijks uit hun huizen gezet worden, pensionistas die met hun armzalige pensioentje hun medicatie nog nauwelijks kunnen betalen en nog zoveel meer ellende...maar de gelukszoekers die btw enorme bedragen aan mensensmokkelaars kunnen betalen, met opzet in die gammele bootjes kruipen, de levens van hun vrouwen en kinderen op 't spel zettend, omdat ze weten dat de kustwacht hen moet aan boord nemen, zouden gepamperd moeten worden, 3 maanden gratis onderdak, voedsel, medische hulp etc...terwijl de Spanjaard met lede ogen moet toekijken en zelf verhongeren. Wist je dat d�*e kinderen gratis maaltijden op school krijgen, autochtone Spaanse kinderen n�*et! Ik kan je zo nog wel 'n heleboel misstanden opnoemen waar jin op el Hierro geen last of weet van hebt... Ik kom niet op voor mezelf, maar voor de rechtmatige eigenaars van dit land en dat zijn de autochtone Spanjaarden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik volg de Spaanse crisis dagelijks op Spaanse radio en in Spaanse kranten en praat er dagelijks over met mijn chauffeur, een anti-PP Tinerfeño. Ik ben dus vrij goed op de hoogte van de huidige Spaanse ellende. Canarias moet zo ongeveer de autonomie zijn met de hoogste werkloosheidsgraad, gezinnen in armoede, en tegelijk met de hoogste druk aan inwijkelingen, die (zoals jij) concurreren met de autochtonen voor dat werk. El Hierro is geen rijke enclave. De mensen schrapen hier een nederig landbouwersbestaan en de jeugd wijkt uit, naar de grotere eilanden of naar de peninsula, of naar het buitenland; er is industrie NUL en de toeristische sector is nooit van de grond gekomen - ze willen dat ook niet de herreño's-bimbachen die hun relatieve isolatie hebben weten te verdedigen tegen het overrompelende massatoerisme. En ja, daardoor is het nog een natuurbeschermd Arcadië gebleven. Je moet dan wel tevreden zijn met het eenvoudige en frugale leven op en van het land of als visser. Alhoewel de vissers zeer goed hun kost verdienen. Ik hoor hier cijfers tot 60000€/jaar. Daarvoor varen ze over de middag een paar uur uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vraag 2 is niet erg moeilijk voor westerlingen. In zowat alle landen zal je makkelijk een verblijfsvergunning krijgen. Al dan niet na er op voorhand als toerist de boel verkend te hebben, onderdak en eventueel werk te zoeken. Dat ligt voor Afrikanen die naar hier willen komen wel even anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 15 oktober 2013 om 11:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
(overigens is niet alle landmassa bewoonbaar, maar dat wist je zelf ook wel hé) Laatst gewijzigd door Edina : 15 oktober 2013 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die toestand laat ons niet toe om zomaar iedereen binnen te laten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Die toestand laat dat in politiek instabiele derdewereldlanden nog minder toe. Je weet toch dat die landen het overgrote deel van de vluchtelingen moeten opvangen. Daar ging het over hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij moeten dat uiteraard wel, volgens het internationaal recht en volgens elementaire ethische principes. Het is opvallend dat arme mensen en mensen uit arme landen veel meer solidariteit aan de dag leggen dan rijke landen die hun plichten in dat verband niet nakomen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo dwingend lijkt dat internationaal recht ook niet te zijn, aangezien de rijke landen er volgens jou vierkant hun gat aan vegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een opvangkamp in Roemenië , daar wil ik nog in investeren. Citaat:
Er zijn ook oplossingen die een 5 sterrenhotel en een all in behelzen in het een of ander salmonellagat. Met de boot is het een ander verhaal, er zijn geen Congoboten meer, en je zal al een Tramp Freighter moeten vinden, maar da's een kwestie van googlen. Toch gaat het niet goedkoper zijn dan vliegen, tenzij als verstekeling. Natuurlijk, U kan ook opteren naar Italië of Spanje te reizen en daar iemand om te kopen om U over te zetten naar Afrika. Citaat:
En voor hen die de reis niet kunnen betalen, awel, die zitten ginder vast. Het feit dat lokale mensensmokkelaars niet in cash hoeven te werken, maakt het verhaal net iets anders, maar het kost de "alternatief reizenden" wel een pak meer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 oktober 2013 om 12:06. |
|||||
![]() |
![]() |